Studentų apklausų rezultatai
Akušerija
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Bendrosios praktikos slauga
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Biomedicinos diagnostika
Apklausos apie praktikų kokybę:
2018-2019 m. pavasario semestras
2020-2021 m. pavasario semestras
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
2019-2020 m. rudens semestras
2019-2020 m. pavasario semestras
2020-2021 m. rudens semestras
Burnos higiena
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Dantų technologija
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Ergoterapija
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Farmakotechnika
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Kineziterapija
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Odontologinė priežiūra
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Radiologija
Apklausos apie praktikų kokybę:
2018-2019 m. pavasario semestras
2019-2020 m. rudens semestras
2020-2021 m. rudens semestras
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
2019-2020 m. rudens semestras
2019-2020 m. pavasario semestras
2020-2021 m. rudens semestras
Socialinis darbas
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
Absolventų apklausų rezultatai
Medicinos fakulteto absolventų 2021 m. įsidarbinimas ir požiūris į studijas
Biomedicinos diagnostikos studijų programos 2021 m. absolventų įsidarbinimas bei požiūris į studijas
Burnos priežiūros studijų krypties absolventų 2021 m. įsidarbinimas ir požiūris į studijas
Dietetikos studijų programos 2021 m. absolventų įsidarbinimas bei požiūris į studijas
Radiologijos studijų programos 2021 m. absolventų įsidarbinimas bei požiūris į studijas
Reabilitacijos studijų krypties absolventų 2021 m. įsidarbinimas ir požiūris į studijas
Darbdavių apklausų rezultatai
Jūs pasakėte, mes padarėme
Jūs pasakėte, mes padarėme
#1
Jūs pasakėte:
Įrengti fakultete poilsio zonas studentams, savarankiškoms studijoms skirtas erdves.
Mes padarėme:
Muitinės g.15 studentams II ir III a. įrengtos poilsio zonos, savarankiško mokymosi patalpa.
Puodžių g. 11 studentams atnaujinta poilsio zona, įsigyti minkštasuoliai.
#2
Jūs pasakėte:
Atnaujinti studijoms skirtą įrangą, laboratorijas, priemones.
Mes padarėme:
Atnaujinti praktinio mokymo kabinetai, laboratorijos, įsigyta moderni mokymo įranga ir priemonės.
Muitinės g. 15 įrengtas rentgenografijos ir radiologinės anatomijos kabinetas. Farmakotechnikos studijų programos studentų praktiniams užsiėmimams, baigiamųjų darbų tyrimams vykdyti įrengta nauja chemijos laboratorija Pramonės pr. 20. Slaugos ir akušerijos studijoms įrengta simuliacinė klasė.
Įvykdytas Puodžių g. 11 antro ir trečio aukšto patalpų papildomo šildymo-kondicionavimo projektas.
#3
Jūs pasakėte:
Kuo anksčiau pateikti informaciją apie studijų dalyke suplanuotus atsiskaitymus, rašto ir kt. darbus.
Mes padarėme:
Su dėstytojais sutarėme, kad pirmųjų užsiėmimų metu studentams bus pateikta visa informacija apie užduotis, kurias studentai turės atlikti studijuodami dalyką, atsiskaitymų terminus ir tarpinių vertinimų datas. Šią informaciją rekomenduojama pateikti studijų dalyko Moodle klasėje. Taip pat dėstytojams rekomenduojama parengti studijų dalyko kalendorinį planą, kuriame būtų pateikta informaciją apie konkrečią užsiėmimo dieną dėstomas temas, atsiskaitymus ir kitas veiklas.
#4
Jūs pasakėte:
Siūlymas koreguoti praktikos dienynų struktūrą.
Mes padarėme:
Atnaujinti visų studijų programų praktikų dienynai, koreguota jų struktūra ir turinys.
#5
Jūs pasakėte:
Peržiūrėti studijų programas ir studijų dalykų turinį. Kai kurios temos galėtų būti dėstomos plačiau, kai kurios dubliuojamos keliose studijų dalykuose. Bendrieji dalykai galėtų būti labiau susieti su studijuojama specialybe.
Mes padarėme:
Katedrose bei studijų krypčių komitetuose aptarti studijų programų planai, peržiūrėtas studijų dalykų turinys. Atlikti visų studijų planų koregavimai, Priimti konkretūs sprendimai dėl studijų programose nustatytų pasikartojančių temų. Su bendrųjų studijų dalykų dėstytojais aptartos galimybės pritaikyti dėstomą turinį konkrečiai studijų programai.
#6
Jūs pasakėte:
Gerinti dėstytojų IT, dėstymo, studijavimo pasiekimų vertinimo organizavimo nuotoliniu būdu kompetencijas.
Mes padarėme:
Sukurta Moodle klasė, kurioje dėstytojams pateikta metodinė medžiaga, rekomendacijos ir kita informacija, susijusi su nuotolinių studijų organizavimu. Dėstytojams organizuoti mokymai apie nuotolinio darbo įrankius ir jų naudojimo galimybes (Google Hangouts Meet, „Moodle“, YouTube, BigBlueButton, Google Forms, Messenger, Adobe Connect, Flash Back Express, Google Drive ir pan.), testų kūrimą virtualioje mokymosi aplinkoje „Moodle“, mobiliųjų aplikacijų taikymą studijų procese ir kt. Fakultete įdarbintas informacinių sistemų koordinatorius, kuris teikia dėstytojams konsultacijas, veda mokymus apie darbą Moodle aplinkoje, nuotolinių studijų organizavimą.
#7
Jūs pasakėte:
Gerinti dėstytojų didaktines ir bendravimo su studentais kompetencijas.
Mes padarėme:
Dėstytojams kasmet organizuojami didaktikos mokymai, konsultacijos ir seminarai apie studijavimo pasiekimų vertinimą, studijų dalyko aprašo rengimą, vertinimo kriterijus ir kt. su dėstymu susijusius klausimus. Taip pat dėstytojams organizuoti seminarai ir konsultacijos apie ribų santykiuose nustatymą, streso valdymą.
#8
Jūs pasakėte:
Gerinti dėstytojų, dėstančių vieną studijų dalyką, tarpusavio komunikaciją, temų, teorinių ir praktinių užsiėmimų dermę.
Mes padarėme:
Su dėstytojais sutarėm, kad keli tą patį dalyką dėstantys dėstytojai kartu peržiūrės ir aptars dėstomas temas, pasirengs studijų dalyko dėstymo kalendorinį planą. Dėstytojams organizuotos metodinės konsultacijos dėl savarankiškų darbų ir egzaminų organizavimo principų dėstant jungtinius studijų dalykus, studijavimo pasiekimų vertinimo.
#9
Jūs pasakėte:
Prisijungimo nuorodas į užsiėmimus siūloma pateikti iš anksto, bent 1-2 dienos prieš paskaitą, o ne likus kelioms minutėms iki užsiėmimo.
Mes padarėme:
Sutarėme, jog prisijungimus prie nuotoliniu būdu vykdomų užsiėmimų dėstytojai pateiks studijų dalyko Moodle klasėje. Papildomai studentus į online paskaitą dėstytojams taip pat rekomenduojama pakviesti ir elektroniniais laiškais naudojant el. pašto adresais, kurie baigiasi @go.kauko.lt. .Dėstytojams rekomenduojama kiekvienam užsiėmimui sukurta atskirą prisijungimo nuorodą.
#10
Jūs pasakėte:
Siūloma padaryti privalomą kamerų įsijungimą, ypač atsiskaitymų metu. Užsiėmimų metu įjungtos kameros skatintų studentus aktyviau įsitraukti į diskusijas, studentams būtų lengviau susikaupti. Atsiskaitymų metu tai padėti užtikrinti akademinį sąžiningumą.
Mes padarėme:
Nuo 2021 m. sausio mėn. pakoregavome Duomenų saugos užtikrinimo, organizuojant studijas nuotoliniu būdu Kauno kolegijoje taisykles šiomis nuostatomis:
- Nuotoliniu būdu vykdomų atsiskaitymų (tarpinio atsiskaitymo, egzamino, savarankiško darbo, praktinių užduočių pristatymo ir kt.) ar darbo, projekto gynimo metu, dėstytojui pareikalavus, studentas / klausytojas privalo įjungti vaizdo kamerą ir (ar) garso įrangą tapatybės nustatymo tikslu.
- Praktinių užsiėmimų, konsultacijų, tarpinių ir galutinių atsiskaitymų, praktinių užduočių pristatymo, savarankiško darbo metu studentas / klausytojas turi užtikrinti savo įrenginio kokybišką vaizdo ir (ar) garso ryšį. Jei studentas / klausytojas dėl objektyvių priežasčių nuotolinio užsiėmimo metu negali užtikrinti kokybiško vaizdo ir (ar) garso ryšio, jis apie tai turi informuoti dėstytoją (prieš prasidedant užsiėmimui arba kuo skubiau, jeigu ryšio sutrikimai įvyksta nuotolinio užsiėmimo metu).
#11
Jūs pasakėte:
Užsiėmimų metu daryti pertraukas, tiek vykdant užsiėmimus per nuotolį, tiek kolegijoje.
Mes padarėme:
Sutarėme, kad fakulteto dėstytojai užsiėmimo metu organizuos pertraukas, kurių trukmė priklausys nuo užsiėmimui skirtų akademinių valandų skaičiaus. Minimali pertraukos trukmė- 10 min.
#12
Jūs pasakėte:
Teikti savalaikį ir išsamesnį grįžtamąjį ryšį apie atliktas užduotis.
Mes padarėme:
Sutarėme, kad fakulteto dėstytojai po kiekvieno tarpinio vertinimo organizuos susitikimus su visais studentais, kurių metu teiks bendro pobūdžio grįžtamąjį ryšį apie atliktas užduotis (kokios pagrindinės pasitaikančios klaidos, kaip turėjo būti užduotis atlikta ir pan.). Studentui personalizuotą grįžtamąjį ryšį dėstytojas teiks rašydamas komentarus Moodle, el. paštu ar individualaus pokalbio/konsultacijos metu.