Fizinis aktyvumas 1–4
-
Matematika0,4
-
Istorija arba geografija, arba informacinės technologijos, arba užsienio kalba*0,2
-
Bet kuris kitas dalykas, nesutampantis su 1, 2 ir 4*0,2
-
Lietuvių kalba ir literatūra0,2
Klausk studentoStudentė – Gintarė Karelytė |
Sėkmingo ir šiuolaikinio verslo bruožas – dėmesys pirkėjams ir marketingui, t. y. pardavimų ir marketingo veiklos suliejimas. Marketingas – daugybės žmonių intensyvi veikla, konkuruojant dėl pirkėjų dėmesio ir pinigų. Tai – vertės vartotojui ir įmonei kūrimo procesas. Norint atitikti pirkėjų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius, sėkmingai valdyti prekių ženklus bei skaitmeninius kanalus ir įrankius. Šios studijų programos absolventų patrauklumas ir konkurencingumas darbo rinkoje siejamas su gebėjimu veikti tiek pardavimų, tiek marketingo srityse bei žinių ir įgūdžių integracija profesinėje veikloje.
Studijos vykdomos moduliniu principu, kuriuo užtikrinama lanksti mokymosi aplinka, įgytų žinių integravimas, stiprinamas studento vaidmuo studijų procese, skatinamas jo savarankiškumas, aktyvumas, gebėjimas dirbti komandoje. Taip pat integruojamos praktinės ir savarankiško darbo užduotys, vieno semestro praktika atliekama verslo įmonėse, skatinamas studijų tarptautiškumas. Studijų procesas orientuotas į šių kompetencijų ugdymą: kompleksinis problemų sprendimas, kūrybiškumas, analitiniai gebėjimai, skaitmeninių įrankių valdymas, kritinis mąstymas, emocinis intelektas, sprendimų priėmimas, gebėjimas derėtis, veiksmų koordinavimo su kitais ugdymas.
Pardavimų ir marketingo specialistų stygius ir poreikis darbo rinkoje – pastarųjų metų tendencija. Lietuvoje marketingo ir pardavimų srities specialistai patenka į paklausiausių darbuotojų trejetuką. Taip pat pardavimų ir marketingo specialistai ras darbą internetinėje erdvėje veikiančiose įmonėse, kurių skaičius nuolat auga.
Absolventai gali dirbti tiek Lietuvos, tiek tarptautinėse įmonėse, turi įgūdžių ir praktinės patirties, reikalingos pardavimų ir marketingo veiklos organizavimui, gali būti prekės ženklo vadovais, pardavimų vadybininkais, marketingo specialistais tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus įmonėse. Specialistų, kurie žino, kaip sukurti patogią internetinę svetainę ir kaip pritraukti vartotojų srautą bei jį paversti mokiu klientu, laukia įvairios įmonės, skaitmeninės rinkodaros bei reklamos agentūros.
Studentai gali vykti 1–2 semestrų trukmės studijoms ir / ar praktikai į įvairias užsienio šalis (Suomiją, Prancūziją, Belgiją, Čekiją, Nyderlandus, Ispaniją ir kt.). Taip pat dalyvauti tarptautiniuose projektuose ar mišriose intensyviose programose (BIP).
Absolventai gali tęsti studijas Lietuvos ir užsienio universitetuose, siekti magistro laipsnio.
2023 metų kolegijų studijų krypčių reitinge užimama 2 vieta.
Studijų krypties grupė: Verslo ir viešoji vadyba
Studijų kryptis: Rinkodara
Studijų forma: nuolatinė (3 metai)
Kalbos, kuriomis dėstoma: lietuvių
Organizuoja: Verslo fakultetas
Kvalifikacinis laipsnis: Verslo vadybos profesinis bakalauras
Marketingas – neatsiejama šiuolaikinio verslo dalis, padedanti kurti unikalią prekės ar paslaugos vertę, įgyvendinti efektyvius pardavimus ir siekti konkurencinio pranašumo.
Fizinis aktyvumas 1–4
Medicinos fakultetas (III rūmai)
Kaunas 44295, Lietuva
Kauno kolegijos administracija
Verslo fakultetas
Technologijų fakultetas
Kaunas 50468, Lietuva
Verslo fakultetas
Kaunas 44240, Lietuva
Menų ir ugdymo fakultetas
Kaunas 44259, Lietuva
Medicinos fakultetas (I rūmai)
Kaunas 44162, Lietuva
Medicinos fakultetas (II rūmai)
Kaunas 44280, Lietuva
Technologijų fakultetas
Kaunas 50387, Lietuva
VšĮ Kauno kolegija
Pramonės pr. 20, LT-50468 Kaunas
Įmonės kodas 111965284
PVM mok. kodas LT119652811