Specialieji klavišai

Pardavimų ir marketingo žinių bei gebėjimų kompleksiškumas / integralumas

Sėkmingo ir šiuolaikinio verslo bruožas – dėmesys pirkėjams ir marketingui, t. y. pardavimų ir marketingo veiklos suliejimas. Marketingas – daugybės žmonių intensyvi veikla, konkuruojant dėl pirkėjų dėmesio ir pinigų. Tai – vertės vartotojui ir įmonei kūrimo procesas. Norint atitikti pirkėjų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekių ženklus. Šios studijų programos absolventų patrauklumas ir konkurencingumas darbo rinkoje siejamas su gebėjimu veikti tiek pardavimų, tiek marketingo srityse bei žinių ir įgūdžių integracija profesinėje veikloje.

Modulinės studijos

Studijos vykdomos moduliniu principu, kuriuo užtikrinamas studijų tarptautiškumas, lanksti mokymosi aplinka,  stiprinamas studento vaidmuo studijų procese, skatinamas jo savarankiškumas, aktyvumas, atsakomybė už studijų rezultatus. Taip pat integruojamos praktinės  ir savarankiško darbo užduotys, skatinamas gebėjimas dirbti komandoje, vieno semestro praktika atliekama verslo įmonėse. Studijų procesas orientuotas į šias kompetencijas: kompleksinis problemų sprendimas, kūrybiškumas, emocinis intelektas, kritinis mąstymas, sprendimų priėmimas, gebėjimas derėtis, veiksmų koordinavimo su kitais ugdymas.

Paklausa darbo rinkoje

Pardavimų ir marketingo specialistų stygius ir poreikis darbo rinkoje – pastarųjų metų tendencija. Lietuvoje marketingo ir pardavimų srities specialistai patenka į paklausiausių darbuotojų trejetuką. Taip pat pardavimų ir marketingo specialistai ras darbą internetinėje erdvėje veikiančiose įmonėse, kurių skaičius nuolat auga.

Studijų pritaikomumas

Absolventai gali dirbti tiek Lietuvos, tiek tarptautinėse įmonėse, turi įgūdžių ir praktinės patirties, reikalingos pardavimų ir marketingo veiklos organizavimui, gali būti prekės ženklo vadovais, pardavimų vadybininkais, marketingo specialistais tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus įmonėse. Specialistų, kurie žino, kaip sukurti patogią internetinę svetainę ir kaip pritraukti vartotojų srautą bei jį paversti mokiu klientu, laukia įvairios įmonės, skaitmeninės rinkodaros bei reklamos agentūros.

Patirtis užsienyje

Studentai gali vykti 1–2 semestrų trukmės studijoms ir / ar praktikai į įvairias užsienio šalis (Suomiją, Prancūziją, Belgiją, Čekiją, Nyderlandus ir kt.).

Studijų tęstinumas

Absolventai gali tęsti studijas Lietuvos ir užsienio universitetuose.

Studijų krypties grupė: Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis: Rinkodara

Studijų forma: nuolatinė (3 metai)

Kalbos, kuriomis dėstoma: lietuvių

Organizuoja: Verslo fakultetas

Kvalifikacinis laipsnis: Verslo vadybos profesinis bakalauras

Pardavimai – vienas svarbiausių verslo išgyvenimo rodiklių. Pardavimas – tai parodymas klientui, kad atnešama nauda yra didesnė už kainą, kurią jis sumokės.

1 semestras
Kreditai (ECTS)
Verslo pagrindai
15:
Verslo filosofija
3
Antreprenerystė
6
Verslo teisė
6
Verslo komunikacija
15:
Verslo užsienio kalba
4
IT komunikacijos sistemos
3
Verslo kalba ir dokumentų valdymas
5
Bendravimo psichologija
3
2 semestras
Kreditai (ECTS)
Ekonomika
15:
Mikroekonomika ir makroekonomika
6
Taikomoji matematika
5
Ekonominė statistika
4
Verslo valdymas
15:
Vadyba
6
Marketingas
5
Viešojo kalbėjimo pagrindai
4
3 semestras
Kreditai (ECTS)
Prekybos organizavimas
15:
Prekių mokslas
4
Prekybos pagrindai
4
Prekybos logistika
4
Verslo užsienio kalba
3
Pardavimų organizavimas
15:
Marketingo tyrimai
4
Vartotojų elgsena
4
Pardavimų planavimas
4
Apskaita ir finansai I
3
4 semestras
Kreditai (ECTS)
Mokomoji praktika
15:
Profesinė praktika imitacinėje bendrovėje (IB)
8
Karjeros valdymas
3
Verslumo ugdymas
4
Tarptautinė prekyba ir marketingas
15:
Marketingo valdymas
4
Elektroninis marketingas
4
Tarpkultūrinė komunikacija
4
Tarptautinės prekybos teisė
3
5 semestras
Kreditai (ECTS)
Pardavimų valdymas
15:
Prekės ženklo valdymas
4
Kainodara
3
Klientų valdymas
5
Derybų valdymas
3
Laisvai pasirenkamas dalykas
15
6 semestras
Kreditai (ECTS)
Baigiamasis darbas
30:
Baigiamoji praktika
21
Baigiamasis projektas
9

Fizinis aktyvumas 1–4

Pagrindiniai įgūdžiai: ką sugebėsi

  • apibūdinti ir taikyti profesinei veiklai būtinas pagrindines vadybos, rinkodaros, ekonomikos ir kitas prekybos srities veiklos teorijas, koncepcijas bei principus, nustatant ir sprendžiant prekybos sektoriaus įmonių veiklos problemas;
  • valdyti pardavimo procesą, reaguoti į pokyčius ir savarankiškai priimti argumentuotus sprendimus;
  • valdyti pardavimo veiklų žmonių išteklius, siekiant užsibrėžtų pardavimo tikslų;
  • taikyti naujausias komunikavimo technologijas bendraujant ir bendradarbiaujant su klientais;
  • kritiškai mąstyti, taikyti šiuolaikinius mokslo ir technikos pasiekimus bei etikos ir moralės principus profesinėje veikloje.

Studijų programa

Brandos ir stojamieji egzaminai

Svertiniai koeficientai

Pardavimai ir marketingas
  1. Matematika
    0,4
  2. Istorija arba geografija*
    0,2
  3. Bet kuris kitas dalykas, nesutampantis su 1, 2 ir 4*
    0,2
  4. Lietuvių kalba ir literatūra
    0,2

Nuomonės

Tomas Baltramonaitis

Absolventas

Roma Šileikaitė

Absolventė

Informacija

Rodyti naujienas iš

N
Kolegijos studentai kuria receptus žinomai Lietuvos įmonei
lapkričio 16 d., 2017 m.

Kolegijos studentai kuria receptus žinomai Lietuvos įmonei

Televizijos ekranuose dar visai neseniai transliuota reklama, kurioje pasaulyje populiaraus gazuoto gėrimo receptūrą tobulina ne brandūs specialistai, o pagrindiniai produkto vartotojai – jaunim...
N
Gera žinia studentams: sukurkite produktą įmonei „Mantinga“
lapkričio 08 d., 2017 m.

Gera žinia studentams: sukurkite produktą įmonei „Mantinga“

Gerai žinoma Lietuvos įmonė patikėjo Kauno kolegijos studentų kūrybiškumu ir rengia būtent studentams skirtą projektą. Uždaroji akcinė bendrovė „Mantinga“ kartu su Kauno kolegija lapk...

Kontaktai

VšĮ Kauno kolegija
Pramonės pr. 20, LT-50468 Kaunas
Įmonės kodas 111965284
PVM mok. kodas LT119652811

  • Priėmimas: (8 37) 32 11 11
  • Raštinė: (8 37) 35 23 24
  • Faksas: (8 37) 75 11 35