Specialieji klavišai

Klausk studento

Studentė – Gabija Marcinonytė

Kontaktai

Pardavimų ir marketingo žinių bei gebėjimų kompleksiškumas / integralumas

Sėkmingo ir šiuolaikinio verslo bruožas – dėmesys pirkėjams ir marketingui, t. y. pardavimų ir marketingo veiklos suliejimas. Marketingas – daugybės žmonių intensyvi veikla, konkuruojant dėl pirkėjų dėmesio ir pinigų. Tai – vertės vartotojui ir įmonei kūrimo procesas. Norint atitikti pirkėjų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekių ženklus. Šios studijų programos absolventų patrauklumas ir konkurencingumas darbo rinkoje siejamas su gebėjimu veikti tiek pardavimų, tiek marketingo srityse bei žinių ir įgūdžių integracija profesinėje veikloje.

Modulinės studijos

Studijos vykdomos moduliniu principu, kuriuo užtikrinamas studijų tarptautiškumas, lanksti mokymosi aplinka, stiprinamas studento vaidmuo studijų procese, skatinamas jo savarankiškumas, aktyvumas, atsakomybė už studijų rezultatus. Taip pat integruojamos praktinės  ir savarankiško darbo užduotys, skatinamas gebėjimas dirbti komandoje, vieno semestro praktika atliekama verslo įmonėse. Studijų procesas orientuotas į šias kompetencijas: kompleksinis problemų sprendimas, kūrybiškumas, emocinis intelektas, kritinis mąstymas, sprendimų priėmimas, gebėjimas derėtis, veiksmų koordinavimo su kitais ugdymas.

Paklausa darbo rinkoje

Pardavimų ir marketingo specialistų stygius ir poreikis darbo rinkoje – pastarųjų metų tendencija. Lietuvoje marketingo ir pardavimų srities specialistai patenka į paklausiausių darbuotojų trejetuką. Taip pat pardavimų ir marketingo specialistai ras darbą internetinėje erdvėje veikiančiose įmonėse, kurių skaičius nuolat auga.

Studijų pritaikomumas

Absolventai gali dirbti tiek Lietuvos, tiek tarptautinėse įmonėse, turi įgūdžių ir praktinės patirties, reikalingos pardavimų ir marketingo veiklos organizavimui, gali būti prekės ženklo vadovais, pardavimų vadybininkais, marketingo specialistais tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus įmonėse. Specialistų, kurie žino, kaip sukurti patogią internetinę svetainę ir kaip pritraukti vartotojų srautą bei jį paversti mokiu klientu, laukia įvairios įmonės, skaitmeninės rinkodaros bei reklamos agentūros.

Patirtis užsienyje

Studentai gali vykti 1–2 semestrų trukmės studijoms ir / ar praktikai į įvairias užsienio šalis (Suomiją, Prancūziją, Belgiją, Čekiją, Nyderlandus ir kt.).

Studijų tęstinumas

Absolventai gali tęsti studijas Lietuvos ir užsienio universitetuose, siekti magistro laipsnio.

Vieta studijų krypčių reitinge

2021–2022 metų kolegijų studijų krypčių reitinge užimama 2 vieta.

Modulis
Kreditai (ECTS)
Aktyvaus laisvalaikio organizavimas:
15:
Aktyvaus laisvalaikio formos
5
Sportas visiems
5
Laisvalaikio projektų valdymas
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Asmenybė ir karjera:
15:
Asmenybės psichologija ir saviugda
5
Lyderystė
5
Karjeros planavimas
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Verslo pokyčių valdymas:
15:
Pokyčių vadyba
4
Projektų valdymas
5
Rizikos valdymas
6
Modulis
Kreditai (ECTS)
Prancūzų ir ispanų k. bei kultūra (pradedantiesiems):
15:
Ispanų kalba ir kultūra
8
Prancūzų kalba ir kultūra
7
Modulis
Kreditai (ECTS)
Ryšių su klientais valdymas:
15:
Streso valdymas
6
Efektyvus klientų valdymas
5
Konfliktų valdymas
4
Modulis
Kreditai (ECTS)
Komunikacijos poveikis masėms:
15:
Lyčių komunikacija
5
Asmeninė komunikacija
5
Propagandos teorija
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Nuo idėjos iki verslo:
15:
Kūrybinis verslo vystymas:planavimas ir patikrinimas
6
Verslo idėjos finansavimas
5
Verslo idėjos komercializavimas
4
Modulis
Kreditai (ECTS)
Tvarumas ir kelionės:
15:
Atsakingas vartojimas
5
Tvarus turizmas
5
Tvarus renginių organizavimas
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Sveikatingumas ir gyvenimo kokybė:
15:
Sveika gyvensena ir mityba
5
Gyvenimo būdo menas
5
Judesio ir meno terapija
5
Modulis
Kreditai (ECTS)
Rusų kalba ir kultūra:
15:
Rusų kalba
9
Rusų kultūriniai ištekliai
6
Modulis
Kreditai (ECTS)
Pasaulio ekonomika:
15:
Pasaulio ir regionų ekonomika
5
Kultūrinė įvairovė ir komunikacija
5
Krizių valdymas
5

Nuomonės

Tomas Kazakevicius

Dėstytojas

Lukas Gudeliauskas

Absolventas

Informacija

Rodyti naujienas iš

N
Kauno kolegija stiprina partnerystę su JAV universitetu
2023 07 birželio

Kauno kolegija stiprina partnerystę su JAV universitetu

Vienas pagrindinių Kauno kolegijos strateginių tikslų – tarptautiškumo didinimas, todėl, siekiant jį įgyvendinti, nuolat stiprinimas ir plėtojamas kolegijos tarptautinių partnerių tinklas,...
N
Tarptautinis projektas subūrė Kauno kolegijos ir Belgijos studentus atlikti eksporto galimybių analizę
2022 29 lapkričio

Tarptautinis projektas subūrė Kauno kolegijos ir Belgijos studentus atlikti eksporto galimybių analizę

Plėtojant studijų tarptautinį atvirumą, lapkričio pabaigoje antrąjį kartą Kauno kolegijos Verslo fakultetas sulaukė svečių iš Belgijos Thomas More taikomųjų mokslų universiteto. Įgyven...
N
Verslo profesionalai susitelks įvertinti tvarias verslo idėjas: kviečiame išgirsti
2022 24 kovo

Verslo profesionalai susitelks įvertinti tvarias verslo idėjas: kviečiame išgirsti

Konkurso „Tvari verslo idėja“ organizatorius T. Kazakevičius Penktadienį, kovo 25 d. 14 val. kviečiame Kauno kolegijos bendruomenę išgirsti, kaip parduodamos verslo idėjos investuotojams....
N
Žiniasklaidoje – apie kūrybiškumo būtinybę marketingo ir komunikacijos srityse
2020 14 gegužės

Žiniasklaidoje – apie kūrybiškumo būtinybę marketingo ir komunikacijos srityse

Kūrybiškumas pastaraisiais metais tapo viena geidžiamiausių darbuotojo kompetencijų. Specialistai sako, kad raktas į verslo sėkmę yra darbuotojų gebėjimas derinti profesines žinias ir kūry...
N
Stojančiųjų pasirinkimai: Kauno kolegija lyderiauja
2019 22 liepos

Stojančiųjų pasirinkimai: Kauno kolegija lyderiauja

Šį pirmadienį, liepos 22 dieną, baigiasi prašymų priimti studijuoti Lietuvos aukštosiose mokyklose registravimas. Apžvelgus Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacijos bendrajam priėmimui organ...
N
Kauno kolegijos Verslo fakultetas – apie studijų ir verslo partnerystę
2019 06 birželio

Kauno kolegijos Verslo fakultetas – apie studijų ir verslo partnerystę

„Verslo sėkmė yra siekiama planingu, derybų įgūdžių ir drąsos reikalaujančiu darbu. Nuolatinė ir netgi žaibiška šių dienų verslo pasaulio kaita atveria naujas galimybes plėstis, daug...

Kontaktai

VšĮ Kauno kolegija
Pramonės pr. 20, LT-50468 Kaunas
Įmonės kodas 111965284
PVM mok. kodas LT119652811

  • Priėmimas: (8 620) 52 041
  • Raštinė: (8 37) 35 23 24