Fizinis aktyvumas 1–4
-
Matematika0,4
-
Istorija arba geografija, arba informacinės technologijos, arba užsienio kalba*0,2
-
Bet kuris kitas dalykas, nesutampantis su 1, 2 ir 4*0,2
-
Lietuvių kalba ir literatūra0,2
Sėkmingo ir šiuolaikinio verslo bruožas – dėmesys pirkėjams ir marketingui, t. y. pardavimų ir marketingo veiklos suliejimas. Marketingas – daugybės žmonių intensyvi veikla, konkuruojant dėl pirkėjų dėmesio ir pinigų. Tai – vertės vartotojui ir įmonei kūrimo procesas. Norint atitikti pirkėjų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekių ženklus. Šios studijų programos absolventų patrauklumas ir konkurencingumas darbo rinkoje siejamas su gebėjimu veikti tiek pardavimų, tiek marketingo srityse bei žinių ir įgūdžių integracija profesinėje veikloje.
Studijos vykdomos moduliniu principu, kuriuo užtikrinamas studijų tarptautiškumas, lanksti mokymosi aplinka, stiprinamas studento vaidmuo studijų procese, skatinamas jo savarankiškumas, aktyvumas, atsakomybė už studijų rezultatus. Taip pat integruojamos praktinės ir savarankiško darbo užduotys, skatinamas gebėjimas dirbti komandoje, vieno semestro praktika atliekama verslo įmonėse. Studijų procesas orientuotas į šias kompetencijas: kompleksinis problemų sprendimas, kūrybiškumas, emocinis intelektas, kritinis mąstymas, sprendimų priėmimas, gebėjimas derėtis, veiksmų koordinavimo su kitais ugdymas.
Pardavimų ir marketingo specialistų stygius ir poreikis darbo rinkoje – pastarųjų metų tendencija. Lietuvoje marketingo ir pardavimų srities specialistai patenka į paklausiausių darbuotojų trejetuką. Taip pat pardavimų ir marketingo specialistai ras darbą internetinėje erdvėje veikiančiose įmonėse, kurių skaičius nuolat auga.
Absolventai gali dirbti tiek Lietuvos, tiek tarptautinėse įmonėse, turi įgūdžių ir praktinės patirties, reikalingos pardavimų ir marketingo veiklos organizavimui, gali būti prekės ženklo vadovais, pardavimų vadybininkais, marketingo specialistais tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus įmonėse. Specialistų, kurie žino, kaip sukurti patogią internetinę svetainę ir kaip pritraukti vartotojų srautą bei jį paversti mokiu klientu, laukia įvairios įmonės, skaitmeninės rinkodaros bei reklamos agentūros.
Studentai gali vykti 1–2 semestrų trukmės studijoms ir / ar praktikai į įvairias užsienio šalis (Suomiją, Prancūziją, Belgiją, Čekiją, Nyderlandus ir kt.).
Absolventai gali tęsti studijas Lietuvos ir užsienio universitetuose, siekti magistro laipsnio.
2021–2022 metų kolegijų studijų krypčių reitinge užimama 2 vieta.
Studijų krypties grupė: Verslo ir viešoji vadyba
Studijų kryptis: Rinkodara
Studijų forma: nuolatinė (3 metai)
Kalbos, kuriomis dėstoma: lietuvių
Organizuoja: Verslo fakultetas
Kvalifikacinis laipsnis: Verslo vadybos profesinis bakalauras
Pardavimai – vienas svarbiausių verslo išgyvenimo rodiklių. Pardavimas – tai parodymas klientui, kad atnešama nauda yra didesnė už kainą, kurią jis sumokės.
Fizinis aktyvumas 1–4
VšĮ Kauno kolegija
Pramonės pr. 20, LT-50468 Kaunas
Įmonės kodas 111965284
PVM mok. kodas LT119652811