Logotipo koncepcija
Logotipą sudaro pavadinimas ir unikalus simbolis savyje turintis šias užkoduotas ypatybes:
- Stilizuota „K“ raidė – Kauno Kolegija;
- Rodyklė, simbolizuojanti veržlumą, progresyvumą;
- Persidengiančios spalvos ir dinamiškos linijos simbolizuoja partnerystę ir kūrybiškumą;
- Simbolis – tarsi verčiama knyga – atspindi intelektualumą ir kompetenciją.
Simbolyje naudojama turkio spalva (žalios ir melsvos spalvų mišinys). Turkio spalva simbolizuoja idealizmą, kūrybiškumą, laisvės bei individualumo siekimą, stiprų komunikabilumą.
Logotipo komponavimo variantai
Prioritetinė logotipo naudojimo versija yra horizontali. Tais atvejais, kai dėl tam tikrų suvaržymų horizontalios versijos naudoti neįmanoma, naudojama vertikali logotipo versija.
Logotipo spalvingumas
Pagrindinė logotipo versija yra spalvota, tačiau tais atvejais kai spalvotas logotipas negali būti naudojamas, yra nespalvota (grayscale) logotipo versija bei dvi vienatonės (solid) juodai baltos versijos. Vienatonė versija su segmentuotu simboliu naudojama kai yra pakankama raiška smulkesnėms detalėms išgauti, o nesegmentuota versija – kai raiška nedidelė ir / arba logotipo dydis mažas – taip užtikrinama aiškesnė simbolio forma.
Logotipo apsauginė erdvė
Naudojant logotipą rekomenduojama atsižvelgti į apsauginės erdvės zoną – tai minimalus atstumas kuriuo prie logotipo gali liesti kiti elementai.
Nurodyta apsauginė zona analogiškai taikoma visiems logotipo komponavimo variantams.
Logotipo proporcija
Keičiant logotipo dydį, svarbu visuomet išlaikyti vienodą sudedamųjų dalių proporciją. Pasirinktas sutartinis pradinis matas 1, juo vadovaujantis pateikiamos logotipo proporcijos.
Minimalus logotipo dydis
Naudojant logotipą mažame mastelyje, rekomenduojama atsižvelgti į minimalų logotipo dydį. Šie dydžiai garantuoja optimalų logotipo skaitomumą mažiausiame dydyje.
Pateikiami minimalūs logotipo pločiai lietuviškai ir angliškai logotipo versijoms, horizontaliam ir vertikaliam variantams.
Šriftai
Logotipo pavadinimui naudojamas šriftas „Gotham Rounded Medium“.
Firminių dokumentų bei reklaminiams tekstams naudojama „Helvetica Neue LT Com“ šrifto šeima. Ši šrifto šeima turi gausų stilių pasirinkimą, garantuojantį vartojimo lankstumą.
Tais atvejais, kai firminio šrifto naudoti neįmanoma ar privaloma naudoti standartinį šriftą (pvz. siekiant suderinamumo MS Word, MS PowerPoint dokumentuose, el. pašto parašuose ir pan.) – naudojama standartinio „Arial“ šrifto šeima
Kilus klausimams dėl stiliaus kreiptis:
Aistė Veverskytė
Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė
Tel. + 370 601 63 426