Profesinio kelio pasirinkimas mokyklą baigiančiam jaunuoliui gali tapti nemenku iššūkiu, keliančiu daug klausimų. Vienas jų – rinktis kolegiją ar universitetą.

Kauno kolegijos Taikomosios komunikacijos studijų programos absolventė Samanta Dagytė tikina, kad studijos kolegijoje leido susipažinti su būsimo darbo pobūdžiu ir įvertinti, ar pasirinko tinkamą sritį. Iškart po studijų baigimo Kauno kolegijoje, absolventė sėkmingai įstojo į magistrantūros studijas universitete, kur šiuo metu gilina žinias.

Džiaugiasi savo pasirinkimu

Samanta Dagytė

Absolventė atskleidžia, kad studijų metu įgyti praktiniai įgūdžiai padėjo jai įsidarbinti ir pradėti kaupti profesinę patirtį dar nebaigus studijų, o įgyta darbinė patirtis leido iškart rinktis magistrantūros studijas.

„Džiaugiuosi savo pasirinkimu baigti studijas Kauno kolegijoje, o vėliau rinktis magistrantūros studijas universitete. Studijuodama kolegijoje, atlikusi praktiką ir įsidarbinusi pagal specialybę, įgijau darbo patirties, kuri suteikė galimybę tęsti studijas iškart stojant į magistrantūrą – neturėdama darbo patirties nebūčiau įstojusi iškart“, – sako šiuo metu komunikacijos koordinatore dirbanti S. Dagytė ir priduria, kad magistrantūros studijos jos planuose atsirado dar bestudijuojant kolegijoje.

„Studijuodama Kauno kolegijoje, planuose turėjau tikslą – magistrantūros studijas. Žinojau, kad kolegijų absolventai į magistrantūrą priimami baigę rinkodaros, verslo ar vadybos krypčių papildomąsias studijas arba už papildomąsias studijas gali būti užskaitoma ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis su studijų programa (verslo vadyba) susijusioje srityje, nusprendžiau bandyti stoti iškart, nes jau buvau įgijusi darbinės patirties. Taip pat, profesinio bakalauro studijas baigiau su pagyrimu, baigiamasis darbas buvo įvertintas 10, o visa tai skaičiuojasi stojant į magistrantūros studijas. Pateikus prašymą, po keleto dienų sulaukiau atsakymo, kad esu priimta“, – pasakoja Reklamos vadybą universitete studijuojanti Kauno kolegijos absolventė.

Palaikantys ir tobulėti skatinantys dėstytojai

S. Dagytė džiaugiasi, jog visada jautė dėstytojų palaikymą ir paskatinimą jau studijų metu aktyviai įsitraukti į veiklas, galinčias prisidėti prie sėkmingos karjeros.

„Prie Kauno kolegijos studentų atstovybės prisijungiau kaip paprasta narė, antrame kurse gavau pasiūlymą tapti Marketingo komiteto koordinatore ir prisiimti atsakomybę už partnerių paiešką ir ilgalaikių ryšių su organizacijomis puoselėjimą bei reklamos paslaugų užtikrinimą. Žinoma, viskas tuo neapsiribojo, nusprendžiau, kad noriu kurti didesnę vertę studentų atstovybei ir žmonėms, su kuriais dirbu, todėl pradėjau vesti mokymus, papildomus užsiėmimus ir stiprinti Marketingo komiteto veiklą.

Dėstytojai visada džiaugdavosi aktyviais studentais, kurie įsitraukia į papildomas veiklas. Jie tokiu būdu pastebėdavo mus ir kviesdavo į įvairius projektus. Pavyzdžiui, vienas iš įsimintiniausių – prisidėjimas prie „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ komunikacijos rengimo. Kūrybinis darbas davė labai daug ir džiaugiuosi, kad buvo galima matyti įgyvendintas idėjas Kauno mieste.

Galiu drąsiai teigti, kad jau minėtos ir kitos veiklos prisidėjo prie sėkmingos karjeros, nes užaugino mane kaip asmenybę, praplėčiau savo požiūrį į įvairiais gyvenimiškas ir profesines situacijas, supratau, kaip veikia savanoriškos organizacijos“, – apie sudarytas galimybes įgyti vertingos patirties, praverčiančios ir baigus studijas, pasakoja Kauno kolegijos absolventė S. Dagytė.

Studijų metu įgyta praktika – ne tik sėkmingai karjerai, bet ir pasirinktos profesijos „pasimatavimui“

Kalbėdama apie Taikomosios komunikacijos studijų programą, S. Dagytė prisimena, kad praktinių užsiėmimų ir praktikų įmonėse metu galėjo iš arti susipažinti su būsimu darbo pobūdžiu ir „pasimatuoti“ profesiją.

„Kalbėdama apie Taikomosios komunikacijos studijų programą, pirmiausia akcentuoju vieną žodį – praktika. Būtent šiose studijose ji ir leido suprasti, ką tiksliai veikia komunikacijos specialistas. Žinoma, prie to prisidėjo dėstytojai-praktikai, kurie dalinosi savo patirtimi, o kiekvienos paskaitos metu išklausytą teoriją iškart pritaikydavome praktiškai, pavyzdžiui, atlikdami įvairias užduotis grupėse, diskutuodami, analizuodami ir siūlydami vienus ar kitus kūrybinius sprendimus. Tai, jog studijų metu įgijau nemažai praktinių įgūdžių ir iš arti susipažinau su būsimo darbo pobūdžiu, leido įsitikinti dėl savo studijų ir, apskritai, profesinio kelio pasirinkimo“, – praktika grįstų studijų privalumus vardija Kauno kolegijos absolventė S. Dagytė.

Straipsnis publikuotas „Kauno dienoje“.