Stiprėjantis socialinės atsakomybės vaidmuo verslo organizacijose keičia įprastus rinkodaros principus. Balandžio 28 d. 10 val. Kauno kolegijos Verslo fakulteto Verslo centras kviečia dalyvauti nuotolinėse praktinėse dirbtuvėse (anglų k.) „Social Marketing for Businesses: Using it for Good“, kurias ves viešnia iš Nyderlandų, marketingo agentūros AnGOen įkūrėja Vera Wamsteeker.

Susitikimo metu bus aptarta:

    • Kas tinka / netinka socialinei rinkodarai?
    • Kaip ji veikia (4 žingsnių gidas)?
    • Kaip kiekvienas iš mūsų gali pagerinti žmonių gyvenimą, įgyvendindamas socialinės rinkodaros idėjas?

„Realizuokime tavo idėjas – registruokis į nemokamas dirbtuves ir įdarbink savo kūrybingas smegenis spręsti tikras verslo problemas“, – ragina socialinės rinkodaros guru Vera Wamsteeker.

Plačiau apie lektorę:

Vera Wamsteeker – gyvenanti Enschedėje, mieste Nyderlandų rytuose, turinti ilgametę kūrybos direktorės patirtį didelėje dizaino agentūroje. „Atėjo laikas judėti toliau ir fokusuotis ten, kur tikrai jaučiu pašaukimą – kurti prekės ženklus, kuriems rūpi.“ Valdydama marketingo agentūrą AnGOAn, Vera padeda socialiai atsakingiems prekės ženklams rasti savo pašaukimą ir kurti tokią reklamą, kuri patiktų ir nustebintų jų vartotojus.