Pasaulyje jau rimtą vietą prasiskynęs e. sportas Lietuvoje tik įgauna pagreitį. Dėl technologijų proveržio keičiantis žmonių įpročiams, poreikiams, kartu ir pomėgiams sportas įgavo ir kitokią – elektroninę – formą. Daugiamilijoninėmis varžybų peržiūromis virtualus žaidimas jau lenkia ir fizines varžybas, o 2018 metais sugeneruojamos beveik šimto milijonų pajamos verčia aiktelėti. Lietuva, vadinamoji krepšinio šalis, į krepšinio e. sportą žengia pamažu, o pirmoji aukštoji mokykla, subūrusi „NBA 2K“ komandą, tapo Kauno kolegija.

„Delfi“ nuotrauka

Kauno kolegijos „NBA 2K” e. sporto komanda „KK Gaming“ buvo suburta vedėjo dr. Andriaus Brusoko iniciatyva. Ekipą sudaro esami ir buvę aukštosios mokyklos studentai, tarp kurių ir buvęs Kėdainių „Nevėžio“ žaidėjas Arminas Kelmelis.

Kauno kolegijoje dar prie kelerius metus į studijų procesą integruotos e. sporto paskaitos, sekami sėkmingų sporto ir mokslo organizacijų pavyzdžiai, o, anot dr. Andrius Brusoko, artimiausi planai – plėtoti e. sporto kultūrą Kauno kolegijoje, pradėti bendrus projektus su Lietuvos ir užsienio partneriais. Daugiau apie e. sporto plėtrą ir planus galima skaityti čia.