Įsibėgėjus egzaminų bumui, prašymų stoti į aukštąsias mokyklas pildymui, abiturientai nerimauja, ar pasiseks, ar tam tikrų egzaminų rezultatai neužkirs kelio įgyvendinti svajonę. Apie tokią patirtį pasakoja ir Kauno kolegijos Socialinio darbo dėstytoja Laura Stumbraitytė, buvusi užtikrinta, kad jos pašaukimas – aktorystė. Tačiau dar pirmajame stojamojo egzamino etape iš kandidatų sąrašo iškritusią L. Stumbraitytę likimas nuvedė į socialinio darbo specialybę Kauno kolegijoje. Dėstytoja pasakoja, kad viena nedidelė nesėkmė tapo jos gyvenimo sėkme. Socialinio darbo praktika parodė, kad jai patinka būti šalia žmogaus, o su profesine veikla galima susieti savo pomėgius.
Kauno kolegijos dėstytoja ne tik dėsto būsimiesiems socialiniams darbuotojmas, bet ir dirba su paauglių grupėmis, ugdydama jų emocines ir socialines kompetencijas. Diskutuodama su 11–12 klasės mokiniais apie tai, ką reiškia laikyti egzaminus, ji pasakoja susidurianti su laisvėjančiu, labiau visuomenės spaudimui atspariu jaunimu, kuris po intensyvių mokymosi metų ir egzaminų virtinės svarsto apie galimybę išvažiuoti į užsienį pagyventi, padirbėti, pailsėti ar savanoriauti.
Plačiau apie alternatyvas po mokslų galima paskaityti „15min” straipsnyje.