Nuotrauka iš žurnalo „Bzn start“

Skaitmeninis verslo žurnalas „Bzn start“, kas mėnesį pasiekiantis apie 30 tūkst. skaitytojų auditoriją, rašo apie Kauno kolegijos Menų akademijos Mados dizaino studijų programos absolventę Simoną Stankevičiūtę, sukūrusią drabužių prekės ženklą „SSMONA“.

Dar studijų metu pradėtas kurti logotipas išaugo į išvystytą prekės ženklą. Įgijusi aprangos dizainerio profesiją, mergina žingsnis po žingsnio žengė į mados pasaulį, plėtodama savo veiklą nuo „Facebook“ puslapio iki įkurto nuosavo butiko. Koncentruodamasi į tvarumą, kruopštumą ir kokybę, kūrėja savo darbais patraukia atsakingo vartotojo dėmesį.

S. Stankevičiūtė skatina svajojančius apie kūrėjo profesiją siekti savo tikslo: „Net jeigu nepasiseks, įgysite daugiau laisvės ir polėkio ateities darbams. Darykite tai, kas aktualu jums patiems, ką mėgstate jūs, nes tai yra vienas esminių bruožų, kuris atveria duris sėkmės link.“

Daugiau apie vardinio prekės ženklo kūrimo pradžią, nuoseklų darbą, tvarią madą ir ambicingus ateities planus galite skaityti čia.