Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Smiltė Juraitė

Žmogiškasis ryšys, pamatinių vertybių diegimas ir puoselėjimas, kritiško mąstymo ugdymas – tai akcentuojama naujajame Kauno kolegijos įvaizdiniame vaizdo klipe. Pastarieji įvykiai rodo, kad moderni ir šiuolaikiška įranga, nauji pastatai – tik daiktai, kurie be palaikančių, drąsinančių ir sutelkti bendram tikslui gebančių žmonių netenka prasmės.

„Kai galvojome apie tai, kaip norėtume pateikti, pavaizduoti Kauno kolegiją ir mums svarbias idėjas įvaizdiniame klipe, sutarėme, kad šįkart norėtųsi kalbėti ne apie skaičius, laimėjimus, modernią infrastruktūrą ir studijų aplinkos bei dėstytojų išskirtinumą. Bent jau ne taip, kaip įprasta. Norėjome pakapstyti šiek tiek giliau ir šį kartą kalbėti apie jausmus, savijautą, apie santykius. Paprastai tariant, klipo kūrėjai – kūrybos agentūra „Wide Wings“ – turėjo uždavinį – užfiksuoti ir perteikti „apie ką yra Kauno kolegija“.

Bendraudami su studentais jie daug kartų išgirdo atsakymą, kad čia – Kauno kolegijoje – yra labai palaikanti ir draugiška aplinka, savo darbą ir studentus mylintys dėstytojai, kiti darbuotojai. Norėjosi pabrėžti, kad šie žmonės yra tam, kad įkvėptų, palaikytų studentus, padėtų jiems susigaudyti įvairiuose pasirinkimuose ir leistų užaugti kaip žmonėms, asmenybėms, specialistams. Juk kiekvienas sutiktas žmogus – galimybė tobulėti, mokytis ir stiprėti“, – sako Kauno kolegijos Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Smiltė Juraitė.

Svarbu ugdyti ne tik profesinius įgūdžius

Naujasis Kauno kolegijos įvaizdinis vaizdo klipas buvo sukurtas bendradarbiaujant su gerai žinoma ir pripažinimą pelniusia kūrybos agentūra „Wide Wings“, dirbančia su tokiomis įmonėmis kaip „Tele2“, „SEB“, „DELFI“, LRT ir kt. Siekiant stiprinti Kauno kolegijos įvaizdį tarptautinėje erdvėje ir atliepiant vieną iš kolegijos 2021–2025 metų strateginių tikslų – tarptautiškumo didinimą – įvaizdinis vaizdo klipas yra prieinamas ne tik lietuvių, bet ir anglų kalba.

Aukštosioms mokykloms varžantis dėl stojančiųjų, būsimųjų studentų dėmesį bandoma patraukti akcentuojant materialiąją aukštosios mokyklos bazę, reitingus, sėkmingą absolventų įsidarbinamumo rodiklį ar aukštosios mokyklos pasiekimus. Tačiau neretai pamirštamas kitas svarbus elementas – bendruomenė, jos palaikymas profesiniame kelyje pirmuosius žingsnius žengiančiam jaunajam specialistui, bendražmogiškų vertybių diegimas, kritinio mąstymo ugdymas, kad baigę aukštąją mokyklą studentai būtų ne tik savo srities profesionalai, bet ir asmenybės, turinčios tvirtą vertybinį pagrindą.

„Šiandienių įvykių kontekste yra dar aiškiau matyti, kad neužtenka būti savo srities ekspertu ir puikiai treniruotu profesionalu. Tam, kad galėtume klestėti, sugyventi vieni su kitais, kurti didesnei žmonijos gerovei, kartais labiausiai reikia to, kad mokiniai ir studentai būtų mokomi tapti Žmonėmis.

Nežinau ar ne per drąsu yra pasakyti, kad mes ruošiame ne tik kūrybingus, praktiškus, darbo rinkoje puikiai besiorientuojančius specialistus, bet auginam asmenybes, žmones, kuriems nesvetima empatija ir žmogiškumas, kurie geba kritiškai vertinti informaciją, daryti pasirinkimus, kurie dera su atjauta, geranoriškumu ir nuolatiniu siekiu tobulėti“, – mintimis dalijasi Kauno kolegijos Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė S. Juraitė.

Siekiant visus, kurie žiūrės naująjį vaizdo klipą, geriau supažindinti su Kauno kolegija, dauguma klipe matomų scenų buvo nufilmuotos kolegijos patalpose, o jose matomi studentai ir dėstytojai – Kauno kolegijos bendruomenės nariai.

Akimirkos iš vaizdo klipo filmavimo: