Kovo 28 d., trečiadienį, 15 valandą Kauno kolegijoje lankysis ir viešą paskaitą tema „Turinio rinkodara“ skaitys naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ turinio ir reklamos projektų vadovė Agnė Andreikėnienė. Paskaita vyks Kauno kolegijos Konferencijų salėje (407 aud. Pramonės pr. 22A, Kaunas).
Apie ką?
Į klausimą, ką reiškia turinio rinkodara, lektorė atsako, kad tai – ilgalaikė strategija, skirta užmegzti ryšį su klientu ir didinti tikslinės grupės susidomėjimą įmonės produktais ar paslaugomis. „Turinio rinkodara – ne bandymas parduoti, o bandymas sudominti“, – savo įžvalgomis dalijasi A. Andreikėnienė. Jos manymu, tai yra neatsiejama įmonės strategijos dalis, prie kurios kūrimo prisideda marketingo komunikacijos skyriaus specialistai, o interneto svetainių tekstai, straipsniai, informaciniai vaizdo įrašai ir kitokia panašaus pobūdžio informacija yra turinio rinkodaros įrankiai, kuriais siekiama pritraukti naujų potencialių klientų ir keisti jų elgsena. Paskaitos metu A. Andreikėnienė žada atskleisti, kaip pasiekti vartotoją ir kaip jam daryti įtaką.
A. Andreikėnienė – naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ turinio ir reklamos projektų vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos ir Lietuvos Komunikacijos asociacijos narė, sukaupusi daugiau nei 15 metų patirtį radijo ir žiniasklaidos kanalų reklamos srityje. Vienas iš ryškiausių A. Andreikėnienės pasiekimų – bendro naujienų portalo „Delfi“ ir Lietuvos marketingo asociacijos rinkodaros profesionalų portalo „M360.lt“ turinio kūrimas ir vystymas.
Primename, kad seminaras „Turinio rinkodara“ – Lietuvos komunikacijos asociacijos bei Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Administravimo katedros organizuojamo renginių ciklo „Šiuolaikinės komunikacijos tendencijos 2018 dalis“. Dalyvavimas seminare nemokamas, tačiau būtina užsiregistruoti internete.
Sekite naujienas apie kitus būsimus renginių ciklo „Šiuolaikinės komunikacijos tendencijos 2018“ seminarus.