Šių metų spalio 16 d. Vilniuje vyko Švietimo mainų paramos fondo organizuojama sklaidos konferencija „ERASMUS+ algoritmas pažangai“. Renginyje susirinko didžiausi Lietuvos švietimo inovatoriai.

Renginio metu išplatintas leidinys „ERASMUS+ algoritmas pažangai“: intelektinių produktų pavyzdžiai ir praktinės gairės tvarumui“, kuriame Kauno kolegijos koordinuotas projektas „Experiential Education Competence“ (2014-2016 m.) pateiktas kaip tvarumo pavyzdys, kurio intelektiniai produktai sėkmingai naudojami ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigose.

Pagrindinis projekto tikslas – padidinti ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos veiksmingumą. Todėl Kauno kolegija, bendradarbiaudama su Olandijos, Latvijos, Turkijos, Graikijos, Portugalijos ir Rumunijos aukštosiomis mokyklomis, atliko metodo veiksmingumo tyrimus ir  parengė metodinę medžiagą studentams bei dirbantiems pedagogams. Rezultatas – kolegijos ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos absolventai į darželius ateina praktikuotis arba dirbti pagal konkrečią mokymo strategiją, pagrįstą eksperimentiniu mokymu, o esami darželių pedagogai turi daugiau galimybių ją perimti. Dėl šio projekto pedagogai gali geriau suprasti vaikų mokymosi ypatumus, kurti mokymuisi palankesnę aplinką ir tiksliau įvertinti vaikų pasiekimus.

Konferencijos metu buvo pristatytas pirmasis Lietuvoje strateginių partnerysčių projektų tvarumo tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip projekto metu sukurti produktai panaudojami jam pasibaigus, ar jie padeda įgyvendinti organizacinius arba sisteminius pokyčius.

Renginio pranešėjai, dalyviai ir organizatoriai kalbėjo apie tai, kas kuria švietimui pridėtinę vertę, kokią atsakomybę ir investicijas priimti. Taip pat dalijosi patarimais, kaip projektą padaryti tvarų ir sprendžiantį aktualias švietimo sektoriaus problemas.

Su leidiniu galite susipažinti: https://www.smpf.lt/wp-content/uploads/2019/10/A5-internetui.pdf.

Nuotraukos priklauso Švietimo mainų paramos fondui