Gegužės 16–20 dienomis Kauno kolegijoje lankėsi svečiai iš 5 Europos aukštojo mokslo instisucijų: ARKADA taikomųjų mokslų universiteto (Suomija), UCL universiteto koledžo (Danija), Talino taikomųjų mokslų universiteto (Estija), Vidzemės taikomųjų mokslų universiteto (Latvija), Vilniaus kolegijos. Kartu su Kauno kolegijos studentais, dalyvaudami  „Nordplus“ intensyviojoje programoje „VAKEN sprinto savaitė 2“ studentai tobulino minkštųjų įgūdžių kompetencijas, spręsdami  realius verslo klausimus.

Bendradarbiaujant su Kauno kolegijos Verslo fakulteto socialiniais partneriais, – Lietuvių liaudies buities muziejumi, –  projekto nariams buvo skirta užduotis parengti strateginį planą, kaip pritraukti jaunus (18–25 m.) muziejaus Rumšiškėse lankytojus.

Pasak muziejaus atstovės, Rinkodaros skyriaus vedėjos Rasmos Noreikytės, idėją tapti projekto partneriais Lietuvių liaudies buities muziejus priėmė itin palankiai: „Mus domina galimybė augti, taip pat įdomu pamatyti organizaciją lankytojų akimis, esame lydimi noro keistis, prisitaikyti prie tendencijų, tad visada pravartu pažvelgti į perspektyvas jaunatviškomis akimis“.

Projekto dalyviai, 30 būsimųjų finansų, logistikos, marketingo, komunikacijos, svetingumo, mados, aplinkosaugos, pardavimų, verslo specialistų, įgyvendindami skirtą užduotį, dirbo mišriose tarpdisciplinėse komandose, konsultuodamiesi su mentoriais, pagal apibrėžtą 9 žingsnių VAKEN sistemą:

pasiruošimas (susipažinimas su realia užduotimi), atradimai ir interpretavimas, idėja ir susifokusavimas, vystymas ir prototipai, pradinis pristatymas partneriams, grįžtamojo ryšio apdorojimas, patikslinimai ir korekcijos, prototipas sprendimams, galutinis pristatymas.

VAKEN projektas orientuotas į minkštųjų įgūdžių lavinimą realiame gyvenime, vadovaujant treneriams ir bendradarbiaujant su įmonėmis. Programos kuratoriai sako tikintys, kad prisilietimas prie realaus ir aktualaus Lietuvių liaudies buities muziejaus klausimo per 5 intensyvias dienas padėjo studentams įgyti kūrybiškumo, kompleksinio problemų sprendimo, kritinio mąstymo bei asmeninės lyderystės įgūdžių – minkštųjų kompetencijų, kurias iš esmės skatina VAKEN projektas.

VAKEN projekto koordinatorė, Verslo fakulteto Apskaitos ir finansų katedros lektorė Indrė Knyvienė negali atsistebėti, kaip greitai studentai vieni su kitais susidraugavo. „Nors iš pradžių jautėsi, jog vieni su kitais jautėsi nedrąsiai, labai greitai išnyko kalbos barjeras ir galiausiai studentai taip susibendravo, jog ir laisvu laiku nesiskyrė su savo kolegomis“, – sako ji.

Penktadienį, gegužės 20 d., intensyvų  darbą vainikavus idėjų pristatymams, Rinkodaros skyriaus vedėja Rasma Noreikytė džiaugiasi nuoširdžiu studentų darbu. „Nors laimėtojų nerinkome, mums itin patiko vienos komandos pasiūlyta mintis organizuoti regioninio maisto festivalį ir prisijungti prie Kultūros ministerijos iniciatyvos, kiekvieną paskutinįjį mėnesio sekmadienį gyventojams muziejuje siūlant lankytis nemokamai“, – teigia ji, patikindama, jog tikrai mato realias galimybes šią idėją realizuoti praktiškai.

Pirmą kartą VAKEN sprinto savaitė vyko praėjusiais metais lapkričio mėnesį Danijos Odensės mieste. Projekto koordinatoriai užsimena, jog bendradarbiauti, tęsiant projektinę partnerystę, planuojama ir toliau.