Kauno kolegija skelbia viešą konkursą dėstytojų pareigoms (docento, asistento, vyresniojo lektoriaus, lektoriaus) užimti. Pretendentų dokumentų pateikimo etapas truks mėnesį – iki 2025 m. kovo 31 d.

Į dėstytojų pareigas asmenys priimami viešo konkurso būdu 5 metų kadencijai. Darbo pradžia numatoma 2025 m. rugsėjo 1 d. Kviečiami kandidatuoti visi pretendentai, atitinkantys dėstytojų pareigybių kvalifikacinius reikalavimus, kuriuos yra patvirtinusi Kauno kolegijos Akademinė taryba (konkursų į dėstytojų pareigas vykdymo, dėstytojų atestavimo ir veiklos vertinimo, kvalifikacinių ir atestacijos reikalavimų nustatymo tvarkos aprašas).

KONKURSINIŲ VIETŲ SĄRAŠAS:

Alytaus fakultetas
Medicinos fakultetas
Menų ir ugdymo fakultetas
Informatikos, inžinerijos ir technologijų fakultetas
Verslo fakultetas

Pretendentai turi pateikti šiuos dokumentus:

    • prašymą leisti dalyvauti konkurse pagal nurodytą formą (prašymas);
    • gyvenimo ir profesinės veiklos aprašymą (CV);
    • išsilavinimą patvirtinantį (-ius) dokumentą (-us) ir jų kopijas (kai duomenų apie išsilavinimą nėra Žmogiškųjų išteklių skyriaus apskaitos sistemoje), jei siunčiama registruotu paštu – šių dokumentų kopijas, patvirtintas notaro);
    • akademinės veiklos suvestinę pagal nurodytą formą (suvestinė_docentas; suvestinė_docentas_pripažintas menininkas; suvestinė_asistentas; suvestinė_asistentas_pripažintas menininkas; suvestinė_vyresnysis lektorius; suvestinė_vyresnysis lektorius_pripažintas menininkas; suvestinė_lektorius);
    • per pastaruosius 5 metus paskelbtų mokslo, užsakomųjų, metodinių darbų sąrašą (išoriniams pretendentams: jeigu išleista spausdinta knyga, pateikti jos antraštinių lapų, įvado ir turinio kopijas (posėdžio metu galima pateikti originalą peržiūrai, kuris po posėdžio grąžinamas pretendentui); jeigu el. knyga – pateikti jos antraštinius lapus, įvadą ir turinį bei nuorodą internete; jeigu straipsnis – jo kopiją. Kauno kolegijos darbuotojams metodinės, mokslinės ir meno veiklos rezultatams įrodyti turi būti pateikiamas publikacijų ir meno veiklos rezultatų sąrašas, patvirtintas Bibliotekos ir mokslinės komunikacijos centro atstovo parašu;
    • veiklos planą 5 metų kadencijai pagal nurodytą formą (planas);
    • užsienio kalbos mokėjimo lygį patvirtinantį dokumentą (dokumento pateikti nereikia, jeigu pretendentas turi užsienio kalbos studijų diplomą);
    • deklaraciją apie tyrėjo pareigybei nustatytas privalomas kompetencijas pagal nurodytą formą (deklaracija_docentas; deklaracija_asistentas);
    • kitus dokumentus, įrodančius mokslinę, pedagoginę veiklą arba kvalifikaciją (pretendento nuožiūra).

Pretendentų dokumentai priimami Žmogiškųjų išteklių skyriuje (Pramonės pr. 20, Kaunas, 1-026 kab. ir 1-063 kab. darbo dienomis nuo 9.00 iki 14.00 val. (pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.30 val.) arba siunčiant registruotu paštu, arba per pasiuntinių paslaugų teikėją adresu Pramonės pr. 20, LT-50468 Kaunas, VšĮ Kauno kolegija, Žmogiškųjų išteklių skyriui, nurodant „Konkursui į dėstytojo pareigas“ arba elektroninio pašto adresu personalas@kaunokolegija.lt.

Kilus klausimų, prašome kreiptis šiais kontaktais:
Tel. nr. +370 689 58 039, +370 689 58 040
El. p. personalas@kaunokolegija.lt

Konkurso komisijos posėdžiai numatomi nuo 2025-05-12 iki 2025-06-27.

Dokumentai turi būti pateikti ne vėliau kaip iki 2025-03-31.

Siūlomas darbo užmokestis (už vieną etatą neatskaičius mokesčių):
Docentas – 3124,45–3570,80 Eur
Asistentas – 2767,37–3213,72 Eur
Vyresnysis lektorius – 2321,02–2588,83 Eur
Lektorius – 2142,48–2410,29 Eur

* Etato dydis gali būti tikslinamas sudarant darbo sutartį.

Pretendentų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ir saugomi ne ilgiau nei reikalinga tinkamam konkurso organizavimui ir vykdymui užtikrinti.

Naudų paketas darbuotojams

Siekiant pritraukti motyvuotus, kompetentingus darbuotojus bei užtikrinti jų gerovę, Kauno kolegijoje stengiamasi atliepti jų poreikius, kurti palaikančią aplinką, užtikrinti profesinį augimą ir savirealizaciją, rūpintis fizine ir emocine sveikata ir kt., todėl kolegijoje dirbantiems darbuotojams siūlome:

    • Darbo aplinką, kurioje yra svarbios mūsų organizacijos vertybės – atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas.
    • Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes: vidinius kompetencijų tobulinimo renginius ir mokymus; galimybę mokytis užsienio kalbų; išlaidų, susijusių su dalyvavimu išoriniuose kompetencijų tobulinimo renginiuose, kompensavimą; laisvas dienas savišvietai.
    • Tarptautines galimybes: dalyvavimą tarptautinėse stažuotėse ir mokymuose pagal tarptautines mainų programas.
    • Asmens gerovės ir sveikatinimo priemones: lygias galimybes ir įvairovę palaikančią aplinką; nemokamas psichologų konsultacijas; nemokamus sporto užsiėmimus kolegijos sporto centre ir sveikatinimo mokymus; galimybę naudotis maldos ir tylos kambariu darbo aplinkoje; papildomas laisvas dienas sveikatai gerinti (profesinės sąjungos nariams), renginius emocinei gerovei stiprinti.
    • Finansinių naudų paketą: paramą švenčiant jubiliejų, vestuvių proga, patyrus artimojo netektį, susirgus kritine liga ir pan.
    • Galimybes dalyvauti kultūriniame bendruomenės gyvenime: parodose, bendruomenės išvykose, kalėdiniuose renginiuose, laisvalaikio užsiėmimuose ir kt.

Kauno kolegija ieško Strateginio planavimo ir kokybės valdymo skyriaus vadovo (-ės)

 

Darbo pobūdis:
• koordinuoti strateginio Kolegijos veiklos planavimo procesą;
• projektuoti Kolegijos vidinę kokybės vadybos sistemą;
• rengti ir atnaujinti Kokybės vadovą;
• diegti kokybės užtikrinimo priemones ir procedūras;
• užtikrinti Kolegijos vidinės kokybės vadybos sistemos dermę su išoriniais (šalies ir tarptautiniais) • kokybės užtikrinimo reikalavimais;
• vykdyti Kolegijos strateginio veiklos plano įgyvendinimo stebėseną;
• organizuoti tyrimus, susijusius su Kolegijos veiklos kokybe ir viešai skelbti gautus rezultatus;
• koordinuoti veiklos savianalizės procesus padaliniuose;
• organizuoti Kolegijos veiklos išorinio vertinimo procedūras;
• koordinuoti išorinio studijų kokybės vertinimo procesus kolegijoje, konsultuoti bendruomenę rengiant išoriniam vertinimui skirtas studijų savianalizės ataskaitas;
• vykdyti kokybės vadybos sistemos procedūrų kasmetinę stebėseną;
• rengti metinę Kolegijos veiklos ataskaitą ir veiklos planą.

Reikalavimai kandidatui (-ei):
• aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities išsilavinimas, magistro kvalifikacinis laipsnis;
• ne mažesnė kaip 3 (trejų) metų darbo aukštojoje mokykloje patirtis;
• anglų kalba ne žemesniu nei B2 lygiu;
• Kolegijos veiklą reglamentuojančių teisės aktų/dokumentų išmanymas: LR mokslo ir studijų įstatymas, LR aukštųjų mokyklų ir užsienio valstybių aukštųjų mokyklų filialų išorinio vertinimo ir akreditavimo tvarkos aprašas, aukštosios mokyklos veiklos vertinimo metodika, studijų krypčių išorinio vertinimo metodika, vertinamosios sritys ir rodikliai bei kiti su aukštosios mokyklos veiklos kokybės užtikrinimu susiję teisės aktai;
• gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
• strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas;
• gebėjimas savarankiškai planuoti darbą ir užtikrinti nustatytų terminų laikymąsi.

Ką mes siūlome?
• Darbo aplinką, kurioje vertinama atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas;
• profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes (kompetencijų tobulinimo renginiai, savišvietos dienos);
• galimybę dalyvauti bendruomenės renginiuose (išvykos, Kalėdiniai renginiai, laisvalaikio užsiėmimai);
• galimybę dalyvauti įvairiose sporto (sveikatingumo metodais grįstos treniruotės ir kt.) ir kultūrinėse bendruomenės veiklose;
• emocinę paramą (psichologų konsultacijas, renginius emocinei gerovei stiprinti);
• socialinę paramą;
• naudų paketą profesinės sąjungos nariams (dienos sveikatai gerinti, papildomos atostogų dienos, išvykos, renginiai);
• galimybę realizuoti savo žinias ir įgūdžius bei siūlyti naujas idėjas.

Atlyginimas: 3036-3374 Eur (neatskaičius mokesčių).

Gyvenimo aprašymų lauksime iki 2025-04-30, siųsti el. paštu personalas@kaunokolegija.lt

Kandidatuodami ir siųsdami savo gyvenimo aprašymą Jūs pateikiate Kolegijai savo asmens duomenis ir sutinkate dėl Jūsų pateiktų asmens duomenų tvarkymo atrankos į darbo vietą tikslu. Jūsų asmens duomenys bus sunaikinti pasibaigus darbuotojų atrankos procesui į darbo skelbime nurodytą darbo vietą.
Jūsų duomenys gali būti saugomi ir naudojami atsiradus laisvai darbo vietai 6 mėnesius, jei pažymėsite apie šį sutikimą siųsdami savo gyvenimo aprašymą. Kandidatų atrankai asmens duomenų tvarkymas yra būtinas.

Apie tolimesnius atrankos etapus informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatų į darbo vietą pateikti asmens duomenys tvarkomi Kauno kolegijos nustatyta tvarka, su kuria galima susipažinti: čia.

Kauno kolegija ieško Turto valdymo skyriaus vadovas (-ės)
Organizuoti ir užtikrinti efektyvų Kolegijos nekilnojamo turto ir mokslo infrastruktūros valdymą.

Darbo pobūdis:
• formuoti ir įgyvendinti turto valdymo strategiją;
• užtikrinti Kolegijos materialaus ir nematerialaus turto apskaitą, priežiūrą ir optimizavimą;
• organizuoti laboratorijų, tyrimų įrangos ir infrastruktūros valdymą;
• koordinuoti finansinių išteklių naudojimą, teikti ataskaitas vadovybei;
• bendradarbiauti su mokslininkais ir verslo partneriais nekilnojamo turto ir mokslo infrastruktūros klausimais;
• koordinuoti turto valdymo skyriaus veiklą.

Reikalavimai kandidatui (-ei):
• magistro kvalifikacinis laipsnis, pageidautina vadybos, ekonomikos, inžinerijos srityse;
• bent 3 metų vadovaujamo darbo patirtis turto valdymo ar susijusioje srityje;
• anglų kalba ne žemesniu nei B2 lygiu;
• strateginis mąstymas ir gebėjimas efektyviai organizuoti darbą;
• puikūs analitiniai ir problemų sprendimo įgūdžiai;
• gebėjimas vadovauti komandai ir bendradarbiauti su įvairiomis suinteresuotomis šalimis;
• Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
• strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas;
• gebėjimas savarankiškai planuoti darbą ir užtikrinti nustatytų terminų laikymąsi.

Ką mes siūlome?
• Darbo aplinką, kurioje vertinama atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas;
• profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes (kompetencijų tobulinimo renginiai, savišvietos dienos);
• galimybę dalyvauti bendruomenės renginiuose (išvykos, Kalėdiniai renginiai, laisvalaikio užsiėmimai);
• galimybę dalyvauti įvairiose sporto (sveikatingumo metodais grįstos treniruotės ir kt.) ir kultūrinėse bendruomenės veiklose;
• emocinę paramą (psichologų konsultacijas, renginius emocinei gerovei stiprinti);
• socialinę paramą;
• naudų paketą profesinės sąjungos nariams (dienos sveikatai gerinti, papildomos atostogų dienos, išvykos, renginiai);
• galimybę realizuoti savo žinias ir įgūdžius bei siūlyti naujas idėjas.

Atlyginimas: 3036-3374 Eur (neatskaičius mokesčių).

Gyvenimo aprašymų lauksime iki 2025-04-30, siųsti el. paštu personalas@kaunokolegija.lt

Kandidatuodami ir siųsdami savo gyvenimo aprašymą Jūs pateikiate Kolegijai savo asmens duomenis ir sutinkate dėl Jūsų pateiktų asmens duomenų tvarkymo atrankos į darbo vietą tikslu. Jūsų asmens duomenys bus sunaikinti pasibaigus darbuotojų atrankos procesui į darbo skelbime nurodytą darbo vietą.
Jūsų duomenys gali būti saugomi ir naudojami atsiradus laisvai darbo vietai 6 mėnesius, jei pažymėsite apie šį sutikimą siųsdami savo gyvenimo aprašymą. Kandidatų atrankai asmens duomenų tvarkymas yra būtinas.

Apie tolimesnius atrankos etapus informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatų į darbo vietą pateikti asmens duomenys tvarkomi Kauno kolegijos nustatyta tvarka, su kuria galima susipažinti: čia.

Kauno kolegija ieško informacinių sistemų vyr. administratoriaus (-ės)

Darbo pobūdis:
• bibliotekos informacinių sistemų (EZproxy, Alma) valdymas, administravimas;
• informacinių sistemų (OJS, DSpace) atnaujinimas, administravimas;
• duomenų iš įvairių šaltinių integravimas ir modeliavimas;
• informacinių sistemų integravimo, konfigūravimo darbai;
• konsultavimas informacinių sistemų veikimo ir naudojimo klausimais.

Reikalavimai kandidatui (-ei):
• aukštasis išsilavinimas informacinių technologijų arba tiksliųjų mokslų srityje;
• informacinių sistemų veikimo principų išmanymas;
• duomenų bazių (SQL / PostgreSQL) kūrimo ir valdymo pagrindai;
• algoritmų / procesų kūrimo ir analizavimo pagrindai;
• programavimo įgūdžiai bent viena programavimo kalba (PHP, Python, Go lang ar kita);
• XML struktūros išmanymas;
• IT sistemų, architektūros, jų veikimo principų, IT sistemų rizikų, saugumo reikalavimų išmanymas;
• anglų kalba ne žemesniu nei B1 lygiu;
• puikūs bendravimo, bendradarbiavimo ir laiko planavimo įgūdžiai;
• gebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.

Ką mes siūlome?
• Darbo aplinką, kurioje vertinama atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas;
• profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes (kompetencijų tobulinimo renginiai, savišvietos dienos);
• galimybę dalyvauti bendruomenės renginiuose (išvykos, Kalėdiniai renginiai, laisvalaikio užsiėmimai);
• galimybę dalyvauti įvairiose sporto (sveikatingumo metodais grįstos treniruotės ir kt.) ir kultūrinėse bendruomenės veiklose;
• emocinę paramą (psichologų konsultacijas, renginius emocinei gerovei stiprinti);
• socialinę paramą;
• naudų paketą profesinės sąjungos nariams (dienos sveikatai gerinti, papildomos atostogų dienos, išvykos, renginiai);
• galimybę realizuoti savo žinias ir įgūdžius bei siūlyti naujas idėjas.

Atlyginimas: 1140-1267 Eur (neatskaičius mokesčių) už 0,5 et. darbo krūvį.

Gyvenimo aprašymų lauksime iki 2025-04-30, siųsti el. paštu personalas@kaunokolegija.lt

Kandidatuodami ir siųsdami savo gyvenimo aprašymą Jūs pateikiate Kolegijai savo asmens duomenis ir sutinkate dėl Jūsų pateiktų asmens duomenų tvarkymo atrankos į darbo vietą tikslu. Jūsų asmens duomenys bus sunaikinti pasibaigus darbuotojų atrankos procesui į darbo skelbime nurodytą darbo vietą.
Jūsų duomenys gali būti saugomi ir naudojami atsiradus laisvai darbo vietai 6 mėnesius, jei pažymėsite apie šį sutikimą siųsdami savo gyvenimo aprašymą. Kandidatų atrankai asmens duomenų tvarkymas yra būtinas.

Apie tolimesnius atrankos etapus informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatų į darbo vietą pateikti asmens duomenys tvarkomi Kauno kolegijos nustatyta tvarka, su kuria galima susipažinti: čia.

Kauno kolegija ieško vyr. inžinieriaus (-ės) statinių techninei priežiūrai

Užtikrinti pastatų techninę būklę ir jų tinkamą eksploatavimą.

Darbo pobūdis:
• atlikti pastatų techninės būklės vertinimus ir rengti jų eksploatacijos rekomendacijas;
• rengti pastatų priežiūros, remonto ir renovacijos planus;
• koordinuoti atliekamų remonto darbų eigą, kokybę ir jų atitiktį techniniams reikalavimams;
• administruoti pastatų remonto ir priežiūros sutarčių vykdymą;
• analizuoti pastatų energijos sąnaudas ir siūlyti optimizavimo sprendimus;
• rengti techninius dokumentus, ataskaitas, sąmatas ir statinių priežiūros žurnalus;
• bendradarbiauti su valstybinėmis institucijomis statybų, remonto ir eksploatacijos klausimais.

Reikalavimai kandidatui (-ei):
• aukštasis universitetinis arba jam prilygintas technologijos mokslų srities inžinerinės studijų krypties išsilavinimas;
• statybos darbų vadovo arba priežiūros vadovo pažymėjimas;
• bent 2 metų patirtis nekilnojamojo turto valdymo ar infrastruktūros objektų projektų valdymo srityje ar statybos darbų vadovo patirtis; 
• geras Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių projektavimą ir statybą, išmanymas ir gebėjimas juos taikyti praktikoje;
• anglų kalba ne žemesniu nei B1 lygiu;
• gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu bei gebėjimas kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją;
• strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas;
• gebėjimas savarankiškai planuoti darbą ir užtikrinti nustatytų terminų laikymąsi.

Ką mes siūlome?
• Darbo aplinką, kurioje vertinama atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas;
• profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes (kompetencijų tobulinimo renginiai, savišvietos dienos);
• galimybę dalyvauti bendruomenės renginiuose (išvykos, Kalėdiniai renginiai, laisvalaikio užsiėmimai);
• galimybę dalyvauti įvairiose sporto (sveikatingumo metodais grįstos treniruotės ir kt.) ir kultūrinėse bendruomenės veiklose;
• emocinę paramą (psichologų konsultacijas, renginius emocinei gerovei stiprinti);
• socialinę paramą;
• naudų paketą profesinės sąjungos nariams (dienos sveikatai gerinti, papildomos atostogų dienos, išvykos, renginiai);
• galimybę realizuoti savo žinias ir įgūdžius bei siūlyti naujas idėjas.

Atlyginimas: 2281-2535 Eur (neatskaičius mokesčių).

Gyvenimo aprašymų lauksime iki 2025-04-30, siųsti el. paštu personalas@kaunokolegija.lt

Kandidatuodami ir siųsdami savo gyvenimo aprašymą Jūs pateikiate Kolegijai savo asmens duomenis ir sutinkate dėl Jūsų pateiktų asmens duomenų tvarkymo atrankos į darbo vietą tikslu. Jūsų asmens duomenys bus sunaikinti pasibaigus darbuotojų atrankos procesui į darbo skelbime nurodytą darbo vietą.
Jūsų duomenys gali būti saugomi ir naudojami atsiradus laisvai darbo vietai 6 mėnesius, jei pažymėsite apie šį sutikimą siųsdami savo gyvenimo aprašymą. Kandidatų atrankai asmens duomenų tvarkymas yra būtinas.

Apie tolimesnius atrankos etapus informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatų į darbo vietą pateikti asmens duomenys tvarkomi Kauno kolegijos nustatyta tvarka, su kuria galima susipažinti: čia.

Kauno kolegija ieško Projektų finansininko (-ės):

Darbo pobūdis:
• tarptautinių ir nacionalinių projektų finansinės dalies vykdymas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus ir tarptautinius apskaitos standartus.
• projektų biudžetų sudarymas, priežiūra ir kontrolė.
• projektų sutarčių finansinės dalies priežiūra ir kontrolė.
• projektų finansinių ataskaitų rengimas ir teikimas atsakingoms institucijoms.
• bendradarbiavimas su projekto partneriais, kitomis suinteresuotomis šalimis Lietuvoje ir užsienyje.
• konsultavimas projektų finansų valdymo klausimais.
• kolegijos projektų finansinių dokumentų analizė ir suvestinių rengimas.
• informacijos apie panaudotų, deklaruotų bei tinkamomis finansuoti pripažintų projektų lėšų informacijos kaupimas ir sisteminimas.
• rizikų identifikavimas ir sprendimų strategijos pateikimas.
• dalyvavimas rengiant finansines ataskaitas audito procesams.

Reikalavimai kandidatui (-ei):
• aukštasis išsilavinimas buhalterijos, finansų ar ekonomikos srityje.
• ne mažiau kaip 3 metų darbo patirtis buhalterinės apskaitos ar finansų srityje.
• ne mažiau kaip 2 metų patirtis vykdant tarptautinius projektus.
• anglų kalba ne žemesniu nei B2 lygiu (raštu ir žodžiu).
• puikūs darbo su „Microsoft Office“ paketu įgūdžiai, ypač „Excel“.
• strateginis ir analitinis mąstymas.
• geri komandinio darbo įgūdžiai, gebėjimas reaguoti į besikeičiančias aplinkybes.
• kruopštumas, atsakingumas ir dėmesys detalėms.
• gebėjimas savarankiškai planuoti darbą ir užtikrinti nustatytų terminų laikymąsi.
• puikūs bendradarbiavimo ir komunikacijos įgūdžiai.
• veiklos procesų, finansinio planavimo, išlaidų pagrįstumo ir tinkamumo išmanymas.
• patirtis bendradarbiaujant su tarptautiniais partneriais ir organizacijomis.

Ką mes siūlome?
• Darbo aplinką, kurioje vertinama atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas;
• Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes (kompetencijų tobulinimo renginiai, savišvietos dienos);
• Galimybę dalyvauti bendruomenės renginiuose (išvykos, Kalėdiniai renginiai, laisvalaikio užsiėmimai);
• Galimybę dalyvauti įvairiose sporto (sveikatingumo metodais grįstos treniruotės ir kt.) ir kultūrinėse bendruomenės veiklose;
• Emocinę paramą (psichologų konsultacijas, renginius emocinei gerovei stiprinti);
• Socialinę paramą;
• Naudų paketą profesinės sąjungos nariams (dienos sveikatai gerinti, papildomos atostogų dienos, išvykos, renginiai).

Atlyginimas: nuo 2185 iki 2428 Eur (neatskaičius mokesčių).

Gyvenimo aprašymų lauksime iki 2025-03-31, siųsti el. paštu personalas@kaunokolegija.lt

Kandidatuodami ir siųsdami savo gyvenimo aprašymą Jūs pateikiate Kolegijai savo asmens duomenis ir sutinkate dėl Jūsų pateiktų asmens duomenų tvarkymo atrankos į darbo vietą tikslu. Jūsų asmens duomenys bus sunaikinti pasibaigus darbuotojų atrankos procesui į darbo skelbime nurodytą darbo vietą.
Jūsų duomenys gali būti saugomi ir naudojami atsiradus laisvai darbo vietai 6 mėnesius, jei pažymėsite apie šį sutikimą siųsdami savo gyvenimo aprašymą. Kandidatų atrankai asmens duomenų tvarkymas yra būtinas.

Apie tolimesnius atrankos etapus informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatų į darbo vietą pateikti asmens duomenys tvarkomi Kauno kolegijos nustatyta tvarka, su kuria galima susipažinti: čia.

Kauno kolegija ieško Projektų vystymo vadovo (-ės) darbui Medicinos fakultete

Darbo pobūdis:
• išorinio finansavimo šaltinių paieška, atranka ir sklaida;
• institucinio lygmens vidinių, nacionalinių bei tarptautinių projektų rengimas ir koordinavimas;
• projekto biudžeto sudarymas ir jo įgyvendinimo priežiūra;
• kitų Kolegijoje įgyvendinamų projektų priežiūros vykdymas;
• ryšių su naujais bei esamais partneriais, plėtojimas, vykdant bendrus nacionalinius ir tarptautinius projektus;
• kiekybinių bei kokybinių duomenų apie Kolegijos projektinę veiklą kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
• konsultavimas projektų rengimo ir įgyvendinimo klausimais.

Reikalavimai kandidatui (-ei):
• aukštasis išsilavinimas (pageidautina sveikatos mokslų studijų krypčių grupės);
• anglų kalba (ne žemesniu nei B2 lygiu);
• mokėjimas dirbti šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis;
• gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis lietuvių ir anglų kalba (žodžiu ir raštu);
• atsakingumas, diplomatiškumas, iniciatyvumas ir kūrybiškumas;
• puikūs bendravimo, bendradarbiavimo ir laiko planavimo įgūdžiai;
• gebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje;
• bent 1 metų patirtis rengiant ar koordinuojant nacionalinius ir (ar) tarptautinius projektus būtų privalumas.

Ką mes siūlome?
• darbo aplinką, kurioje vertinama atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas;
• profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes (kompetencijų tobulinimo renginiai, savišvietos dienos);
• galimybę dalyvauti bendruomenės renginiuose (išvykos, Kalėdiniai renginiai, laisvalaikio užsiėmimai);
• galimybę dalyvauti įvairiose sporto (sveikatingumo metodais grįstos treniruotės ir kt.) ir kultūrinėse bendruomenės veiklose;
• emocinę paramą (psichologų konsultacijas, renginius emocinei gerovei stiprinti);
• socialinę paramą;
• naudų paketą profesinės sąjungos nariams (dienos sveikatai gerinti, papildomos atostogų dienos, išvykos, renginiai).

Atlyginimas: nuo 2088 iki 2321 Eur (neatskaičius mokesčių).

Gyvenimo aprašymų lauksime iki 2025-03-31, siųsti el. paštu personalas@kaunokolegija.lt

Kandidatuodami ir siųsdami savo gyvenimo aprašymą Jūs pateikiate Kolegijai savo asmens duomenis ir sutinkate dėl Jūsų pateiktų asmens duomenų tvarkymo atrankos į darbo vietą tikslu. Jūsų asmens duomenys bus sunaikinti pasibaigus darbuotojų atrankos procesui į darbo skelbime nurodytą darbo vietą.
Jūsų duomenys gali būti saugomi ir naudojami atsiradus laisvai darbo vietai 6 mėnesius, jei pažymėsite apie šį sutikimą siųsdami savo gyvenimo aprašymą. Kandidatų atrankai asmens duomenų tvarkymas yra būtinas.

Apie tolimesnius atrankos etapus informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatų į darbo vietą pateikti asmens duomenys tvarkomi Kauno kolegijos nustatyta tvarka, su kuria galima susipažinti: čia.

Kauno kolegija ieško Medicinos fakulteto Reabilitacijos katedros administratoriaus (-ės)

Darbo pobūdis:

  • informacijos studentams bei dėstytojams sklaida;
  • dokumentų tvarkymas ir rengimas;
  • įsakymų projektų rengimas;
  • darbo apskaitos žiniaraščių pildymas;
  • informacijos talpinimas ir tvarkymas Studijų valdymo informacinėje sistemoje;
  • vadovui reikalingos informacijos rinkimas ir apibendrinimas;
  • posėdžių protokolavimas;
  • susitikimų, renginių planavimas ir organizavimas.

Reikalavimai kandidatui (-ei):

  • aukštasis išsilavinimas (pageidautina vadybos srityje);
  • darbo administravimo srityje patirtis (privalumas – darbo patirtis akademinėje srityje);
  • anglų kalba ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • dokumentų valdymo taisyklių išmanymas;
  • atsakingumas, kruopštumas ir dėmesys detalėms;
  • puikūs organizaciniai ir administraciniai gebėjimai;
  • gebėjimas sisteminti, analizuoti informaciją bei rengti dokumentus;
  • gebėjimas planuoti ir koordinuoti susitikimus bei renginius;
  • savarankiškumas, iniciatyvumas ir greita orientacija dinamiškoje aplinkoje;
  • gebėjimas efektyviai dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje bei bendrauti su studentais ir dėstytojais.

Ką mes siūlome?

  • darbo aplinką, kurioje vertinama atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas;
  • profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes (kompetencijų tobulinimo renginiai, savišvietos dienos);
  • galimybę dalyvauti bendruomenės renginiuose (išvykos, Kalėdiniai renginiai, laisvalaikio užsiėmimai);
  • galimybę dalyvauti įvairiose sporto (sveikatingumo metodais grįstos treniruotės ir kt.) ir kultūrinėse bendruomenės veiklose;
  • emocinę paramą (psichologų konsultacijas, renginius emocinei gerovei stiprinti);
  • socialinę paramą;
  • naudų paketą profesinės sąjungos nariams (dienos sveikatai gerinti, papildomos atostogų dienos, išvykos, renginiai).

Atlyginimas: 1703-1892 Eur (neatskaičius mokesčių).

Gyvenimo aprašymų lauksime iki 2025-03-31, siųsti el. paštu personalas@kaunokolegija.lt.

Kandidatuodami ir siųsdami savo gyvenimo aprašymą Jūs pateikiate Kolegijai savo asmens duomenis ir sutinkate dėl Jūsų pateiktų asmens duomenų tvarkymo atrankos į darbo vietą tikslu. Jūsų asmens duomenys bus sunaikinti pasibaigus darbuotojų atrankos procesui į darbo skelbime nurodytą darbo vietą.

Jūsų duomenys gali būti saugomi ir naudojami atsiradus laisvai darbo vietai 6 mėnesius, jei pažymėsite apie šį sutikimą siųsdami savo gyvenimo aprašymą.

Kandidatų atrankai asmens duomenų tvarkymas yra būtinas.

Apie tolimesnius atrankos etapus informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatų į darbo vietą pateikti asmens duomenys tvarkomi Kauno kolegijos nustatyta tvarka, su kuria galima susipažinti čia.