Kauno kolegijos bendruomenė toliau tęsia veiklas, kuriomis siekiama identifikuoti būsimų investuotojų Lietuvoje darbo jėgos paklausą. Šia tema aktyviai diskutuota vasario 22 dieną kolegijoje vykusiame susitikime, kuriame dalyvavo Kauno kolegijos administracijos ir personalo paieškos ir atrankos įmonės Lietuvoje, UAB ,,Alliance for Recruitment“ atstovai.

Bendrovės partneris Andrius Francas, kuris daugiau kaip 10 metų dirba personalo paieškos ir atrankos srityje bei dalyvauja pritraukiant užsienio investuotojus į Baltijos šalis, siūlo koncentruotis į užsienio kalbų, informacinių technologijų ir kitų rinkoje svarbių įgūdžių lavinimą. A. Franco manymu, šiuolaikiniame globaliame pasaulyje nemokant bent kelių užsienio kalbų daug pasiekti nepavyks. Susitikime ypač akcentuotas skandinavų kalbų mokėjimas, kuris ypač pagelbėtų socialinių ir humanitarinių studijų atstovams. A. Franco manymu, šiandien anglų kalba nebėra ta, kuria gali ką nors nustebinti, todėl tokių studijų tikrai nepakanka.

Anot Kauno kolegijos direktoriaus pavaduotojos studijoms ir mokslui dr. Nijolės Zinkevičienės, diskusijos su darbo rinkos atstovais daro poveikį priimant su studijų programų asortimento tobulinimu susijusius sprendimus. „Siekiame užtikrinti studijų programų asortimento bei darbo rinkos poreikių atitiktį, kadangi globalėjanti darbo rinka ir besikeičianti besimokančiųjų aplinka reikalauja pokyčių.

Panašiomis mintimis buvo dalintasi ir vasario 14 dieną vykusiame susitikime, kurį inicijavo Vadybos ir ekonomikos fakultetas. Diskusijoje dalyvavo Suomijos koncerno „Peikko Group“ padalinio Lietuvoje vadovas Paulius Bulota, UAB „FAT verslas“ direktorius dr. Alvydas Velička, UAB „Mantinga“ eksporto skyriaus vadovas Laimutis Kunigėnas, tarptautinės rinkodaros strategė, verslo konsultantė Asta Trapulionienė, UAB „EOLTAS” eksporto projektų vadovas bei Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Eksportuotojų klubo narys Tomas Skėrys ir UAB „Paslaugų idėja“ vadovė bei savininkė Jolita Ramanauskienė.

Kalbėdami apie iššūkius profesijoje, verslo atstovai pabrėžė, jog iš jaunų specialistų pasigenda komercinio požiūrio, praktinio suvokimo, orientacijos į ateitį ir lojalumo. Taip pat buvo pastebėta, kad tarptautiniame versle yra itin svarbus užsienio kalbų mokėjimas, žinios apie pridėtinės vertės kūrimą, tarpkultūrinės komunikacijos išmanymas, įtraukiant emocinio intelekto, lyderystės, streso valdymo pagrindus.