2025 m. gruodžio 10 d.
11 val.
Menų akademijos „Pelėdų kalno“ galerija (A. Mackevičiaus g. 27, Kaunas, II aukštas, 203 aud.)

Praktinėje dalyje paskaitos dalyviai taps kūrėjais ir tyrėjais:
-
- gilinsis į žaliųjų stogų (pastatų stogai, apželdinti augalais) miestuose konceptą;
- projektuos žaidimo idėją, kuri leistų jo dalyviams išreikšti nuomonę ir pasirinkimus;
- planuos, kaip žaidimo idėją išbandyti su realiais žmonėmis (pilotai) bei, kaip surinkti įrodymus: kas veikė, kas neveikė, įvardyti priežastis, kodėl vieni sprendimai pasiteisino, o kiti – ne.
Pagrindinis aspektas projektuojant žaidimo idėją – žaidimas vyksta „tikrame“ kontekste, o jo rezultatai grįžta atgal sprendimų priėmėjams.
Norinčius dalyvauti viešoje dr. A. Merry paskaitoje – praktiniame užsiėmime „GREAT: žaidimai, skatinantys efektyvią ir afektyvią transformaciją“ kviečiame registruotis. Registracijos anketa (atvira iki gruodžio 9 d.).
Paskaitos trukmė: ~2,5-3 val. Dalyviams rekomenduojama turėti įrenginį, kuriuo būtų jungiamasi prie interneto (mobilųjį telefoną / planšetę / kompiuterį).
Daugiau apie lektorę: dr. Anna Merry Frederiko universitete kuruoja Interjero dizaino bakalauro bei Meno ir dizaino doktorantūros studijų programas. Akademikė dirba dizaino inovacijų ir erdvinės aplinkos srityse – tyrinėja, kaip žaismingi, aktyvų dalyvavimą skatinantys ir tvarūs metodai gali pakeisti viešąsias bei mokymosi erdves. A. Merry derina tyrimais grįstą mokymą su praktine kūrybine veikla, skatindama studentus spręsti realaus pasaulio socialinius ir aplinkosauginius iššūkius. Šiuo metu lektorė koordinuoja ES finansuojamą projektą „Ateities dizainas: Naujojo europinio bauhauzo integravimas į meno ir dizaino ugdymą“ (angl. Futures Designed: Integrating the New European Bauhaus into Art and Design Education). Projekto metu kurti meno ir dizaino srities mikrokredencialai, skirti stiprinti žaliąją transformaciją ir mokymąsi visą gyvenimą. A. Merry taip pat yra ir vyresnioji tyrėja bei atvejo studijos vadovė „Horizon“ ir UKRI finansuojamame projekte „GREAT: žaidimai, skatinantys efektyvią ir afektyvią transformaciją“ (angl. GREAT: Games Realising Effective & Affective Transformation). Projekte dilemų sprendimo pagrindu sukurti žaidimai pasitelkiami patirtiniam mokymuisi ir elgsenos pokyčiams.