
„Vietą praktikai susiradau savarankiškai. Prekybos centro „Mega“ valdytojai yra UAB „Baltic Red“ – viena didžiausių komercinio nekilnojamo turto plėtros ir valdymo kompanijų Baltijos šalyse. Kompanija turi atskirą marketingo skyrių, kuriame organizuojami pramogų projektai: reklamos kampanijos, žaidimai ir kt. Darbas su kompanijos marketingo skyriumi man pasirodė tarsi didelis neišnaudotų galimybių laukas, leidžiantis išbandyti save, kaip įvaizdžio dizaino srities profesionalę, darbe su prekybos ir laisvalaikio centru „Mega“, – apie įsimintiną praktiką pasakoja Eglė.
UAB „Baltic Red“ kompanija, gavusi E. Ceringės pasiūlymą bendradarbiauti, merginai prisipažino, jog nedaug dėmesio skiria komunikacijai su vartotojais socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“ ar „Instagram“, todėl norėtų tobulėti šioje srityje ir tokiu būdu pasiekti tikslinę vartotojų grupę. „Pasitarėme, ką drauge galime nuveikti ir kompanija pasitikėjo manimi, leisdama įvaizdžio kūrimui panaudoti viską, ką galima įsigyti „Megoje“: drabužius, avalynę, aksesuarus ir kt.“, – patirtimi dalijasi mergina. Eglė gavusi užduotį nieko nelaukė ir pradėjo veikti: „Pasiūliau kelis teminius variantus, su kuriais būtų galima susieti būsimus įvaizdžius: šv. Valentino diena, žiemos išpardavimai, pavasario mados tendencijos, žiemos olimpinės žaidynės. Kompanija išsirinko žiemos olimpinių žaidynių temą, paprašė pabrėžti tuo metu vykstantį išpardavimą.“

Su E. Ceringe bendradarbiavusi UAB „Baltic Red“ kompanija džiaugėsi, jog praktikantės darbo rezultatas atitiko įmonės lūkesčius.