Kauno kolegija, siekdama užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę ir kiekvieno asmens teisę būti išklausytam, primena, kad dėl Kolegijos darbuotojų, padalinių, komisijų ar kitų veikiančių organų veiksmų ar neveikimo, galinčių lemti asmens teisių ir (ar) teisėtų interesų pažeidimus, gali būti teikiami skundai ir apeliacijos.
Apeliacijoje ar skunde turi būti nurodyta:
- asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, telefonas ir kiti kontaktiniai duomenys;
- apeliacijos ar skundo data ir surašymo vieta;
- pateikimo pagrindas ir motyvai;
- apeliacijos ar skundo esmė;
- pridedamų dokumentų ir (ar) įrodymų sąrašas;
- kita aktuali informacija.
Kartu su apeliacija ar skundu turi būti pateikiami dokumentai ir kita informacija, pagrindžianti išdėstytas aplinkybes. Dokumentai teikiami raštu ir turi būti pasirašyti pareiškėjo:
- pateikiant popieriniu formatu – fiziniu parašu;
- pateikiant elektroniniu būdu – kvalifikuotu elektroniniu parašu arba iš Kolegijos suteikto el. pašto.
Anoniminiai pranešimai ar skundai nenagrinėjami, išskyrus atvejus, kai Kolegijai yra žinomi pareiškėjo kontaktiniai duomenys ir skundas susijęs su viešuoju interesu.
Kur teikti?
Apeliacijos ir skundai priimami:
- tiesiogiai Teisės ir dokumentų valdymo skyriuje;
- paštu: info@kaunokolegija.lt
Apeliacijos ir skundai nagrinėjami vadovaujantis Apeliacijų ir skundų nagrinėjimo Kauno kolegijoje tvarkos aprašo nuostatomis.