Kauno kolegija kviečia 10–12 klasių mokinius apsilankyti mūsų erdvėse ir iš arčiau susipažinti su studijų pasauliu. Atvykę į kolegiją mokiniai galės pamatyti modernias auditorijas, laboratorijas, kūrybines dirbtuves, pabendrauti su dėstytojais bei studentais susipažinti su sveikatos mokslų, informatikos inžinerijos ir technologijų, menų ir ugdymo bei verslo sritimis.

Taip pat organizuojame paskaitas apie priėmimo galimybes, kurios padeda mokiniams geriau suprasti stojimo į aukštąją mokyklą procesą.

Norite apsilankyti? Susisiekite el. paštu priėmimas@kaunokolegija.lt. Mes su Jumis susisieksime bei suderinsime susitikimo laiką.

Susitikimai organizuojamos tik moksleivių grupėms (ne mažesnėms nei 10 dalyvių).

Prašome pateikti užklausą ne vėliau kaip prieš 14 darbo dienų iki planuojamo apsilankymo.

Edukacijų sąrašas:

Edukacijos pavadinimas Edukacijos aprašymas Preliminari edukacijos trukmė, val. Maksimalus dalyvių skaičius
Dantų pastų įvairovė. Kaip nepasiklysti? Užsiėmimo metu moksleiviai tyrinės dantų pastų sudėtį, išsiaiškins, kokios medžiagos stiprina dantis, kurios mažina uždegimą, kurios balina. 45 min. 15
Dantys be ėduonies – misija įmanoma! Praktinio užsiėmimo metu realioje gydytojo odontologo darbo vietoje tyrinės klinikinius atvejus, kai paciento burnoje yra stebimas sveikas dantis, pažeistas ėduonies dantis bei prarastis dantis dėl negydyto ėduonies. 45 min. 10
Tarpdančių priežiūra – lengvai įveikiamas iššūkis? Užsiėmimo metu moksleiviai susipažins su tarpdančių valymo subtilybėmis, jų įvairove. Praktiškai pabandys parinkti ir tinkamai pritaikyti skirtingas tarpdančių valymo priemones: tarpdančių šepetėlį, tarpdančių siūlą ir t.t. 45 min. 15
Dantų šepetėliai – pasirinkimas tarp modernumo ir klasikos Užsiėmimų metu, moksleiviai susipažins su dantų šepetėlių įvairove: jų klasifikacija, parinkimu pagal indikacijas, jų pritaikymu, pagrindinius valymo metodus, daromas klaidas, pasekmes ir kada reikia juos keisti. 45 min. 15
Bakterijų detektyvai – pamatyk nematomą Tai praktinis užsiėmimas, kurio metu dalyviai tyrinės nematomą mikropasaulį, sužinos apie bakterijų buvimo vietas ir savybes, mokysis, kaip atpažinti jų pėdsakus bei kaip apsisaugoti nuo kenksmingų mikroorganizmų. Veikloje naudojamos priemonės (Petri lėkštelės, UV lempos, dažai), leidžiančios matyti tai, ko plika akimi nepastebėsi.
Veiklos metu dalyviai sužinos, kas yra bakterijos ir kur jos gyvena, kokių bakterijų yra aplinkoje (ore, vandenyje), žmogaus organizme; stebės bakterijų augimą specialiose terpėse; išbandys, kaip atrodo „nešvarios rankos“ po UV lempa.
45 min. 15
Spinduliuotės ir magnetinio lauko galia Šio edukacinio užsiėmimo metu moksleiviai leisis į pažintinę kelionę po nematomą spinduliuotės ir magnetinių laukų pasaulį. Dalyviai susipažins su pagrindinėmis spinduliuotės rūšimis, sužinos, kuo skiriasi jonizuojanti ir nejonizuojanti spinduliuotė, ir kaip šie reiškiniai naudojami medicinoje žmogaus sveikatai tirti. Moksleiviai turės galimybę iš arti apžiūrėti rentgeno aparatą, sužinoti kaip jis veikia ir patys imituoti rentgeno tyrimo procesą – nuo „paciento paruošimo iki vaizdo peržiūros“. Taip pat dayviai bus supažindinti su magnetio lauko galia medicinoje – pamatys kaip atrodo magnetinio rezonanso vaizdai, sužinos kuo jie skiriasi nuo rentgeno nuotraukų ir kodėl gydytojai pasirenka vieną ar kitą tyrimą. Užsiėmimas ne tik lavina smalsumą ir domėjimąsi mokslu, bet ir supažindina su realiu ligoninės darbu saugioje ir vaikams pritaikytoje aplinkoje. 45 min. 15
Kas slypi maiste? Moksleiviai sužinos, kokia informacija pateikiama maisto produktų etiketėse, ką ji reiškia ir kodėl tai svarbu, ką valgyti, kad būtum sveikas ir gerai jaustumeisi. Užsiėmimo metu nagrinės įvairių populiarių maisto produktų sudėtis, mokysis pasirinkti sveikatai palankų maistą. Tyrinės, kiek sveikatai nepalankių medžiagų yra konkrečiuose maisto produktuose. 45 min. 15
Kelionė mitybos labirintu Užsiėmimo metu susipažins su sveikatai palankaus maitinimosi principais ir dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis, ugdys kritinį mąstymą. Analizuos, kiek ir ko reikia žmogaus organizmui, aptars, kaip subalansuoti kasdienį racioną ir kaip maisto pasirinkimas gali turėti įtakos savijautai, energijai, mokymuisi bei ligų prevencijai (rekomenduojama vyresnių klasių moksleiviams). 45 min. 15
Stiprink kūną, išvenk traumų: kineziterapijos galia Šios edukacijos metu moksleiviai sužinos, kaip stiprinti savo kūną ir judesiuose dalyvaujančius organus, kad būtų išvengta dažniausių sportinių ir kasdienės veiklos traumų. Dalyviai išmoks pagrindinius laikysenos, raumenų stiprinimo ir sąnarių mobilumo principus, išbandys paprastus, bet veiksmingus kineziterapinius pratimus. Taip pat sužinos, kaip atpažinti pirmuosius pertempimo požymius ir kada kreiptis pagalbos. Edukacija skatins sąmoningą požiūrį į fizinę sveikatą ir aktyvų gyvenimo būdą. 45 min. 20
Kūnas + protas + pojūčiai = ergoterapija Šioje edukacijoje kviečiame atrasti, kaip mūsų kūnas, protas ir pojūčiai sąveikauja tarpusavyje ir kaip juos harmoningai apjungia ergoterapija. Tai praktinis patyriminis užsiėmimas, kuriame dalyviai per įvairias veiklas ir sensorinius iššūkius supras, kaip ergoterapija padeda stiprinti kasdienius įgūdžius, gerina savijautą ir skatina savarankiškumą. 45 min. 15
Pirmosios pagalbos ABC Moksleiviai susipažins su pagrindiniais pirmosios pagalbos veiksmai, kurie yra būtini padėti nukentėjusiąjamstabilizuoti būklę ar ją išsaugoti. Tikslas yra supažindinti su pradinio gaivinimo veiksmais, kada ir ką (ne)reikia daryti užspringimo atveju, kaip teisingai stabdyti kraujavimą iš įv.vietų, kaip padėti nesunkių traumų atvejais, kaip atpažinti dažniausiai pasitaikančias ūmias būkles 45 min. 15
Žmogaus gyvybės pradžia Šioje edukacijoje kviečiame atrasti, gyvybės stebuklą, sužinoti kaip prasideda gyvybė, kaip vaisius vystosi gimdoje, kada turėtų prasidėti gimdymas, susipažinti su nėštumo fiziologijos abėcėle. Tai praktinis patyriminis užsiėmimas, kuriame dalyviai naudojant demonstracinius muliažus ir simuliacijas susipažįsta su nėštumo priežiūros pagrindais ir akušerės darbu. 45 min. 15
Sterilu ar ne? Tvarstymas ir žaizdų priežiūra Moksleiviai susipažins su pagrindiniais žaizdų priežiūros principais, mokyti atskirti, kada būtina laikytis sterilių sąlygų, kaip tinkamai prižiūrėti paviršines žaizdas bei kada kreiptis į medikus. Išbandys įvairius tvarstymo būdus. 45 min. 10
VeidasBeFilterių Moksleiviai susipažins su socialinių tinklų įtaka savęs suvokimui ir išvaizdos vertinimui. Sužinos, kaip makiažas gali pabrėžti natūralų grožį, o ne slėpti trūkumus. Bus kalbama apie tai, kuo skiriasi realus veidas ir veidas socialiniuose tinkluose su filtrais. Moksleiviai susipažins su pagrindinėmis makiažo priemonėmis, supras, kaip paruošti veidą makiažui, išmoks, kaip švelniai ir skoningai pasidaryti kasdieninį makiažą. Bus aptariama, kaip svarbu priimti save ir nelyginti su netikrais, koreguotais vaizdais internete. 45 min. 15
Skin Talk: tavo oda kalba Moksleiviai turės galimybę išsitirti su diagnostine aparatūra savo odos būklę, sužinos dažniausiai pasitaikančias paauglystėje odos problemas ir kaip reikia sudaryti savo odos priežiūros rutiną namuose, kada reikia kreiptis į specialistus, kokią įtaką odos būklei turi mityba. Moksleiviai susipažins su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis prižiūrint savo odą ir kokias pasekmes tai gali sukelti. Moksleiviams bus pademonstruota kosmetinių priemonių aplikacijos taisyklės. 45 min. 15
Edukacijos pavadinimas Edukacijos aprašymas Preliminari edukacijos trukmė, val. Maksimalus dalyvių skaičius
„Sukurk modelį inspiruotas gamtos formų“ Mados dizaino studijų programos lektorių vedamos kūrybinės dirbtuvės „Sukurk modelį inspiruotas gamtos formų“. Koliažo kūrimas gamtos formų tematika. 45 min. 20–24
„Kompozicijos pagrindai“ Įvaizdžio dizaino studenčių vedamos kūrybinės dirbtuvės, pagal Įvaizdžio dizaino studijų programoje dėstomą studijų dalyką „Kompozicijos pagrindai“. Moksleiviai skatinami apibūdinti tai, ką regi aplink save įvardindami tai per asociacijas, taip įtraukiant juos į kūrybinę veiklą: žodinė asociacija – vaizdo kūrimas.  45 min. 20–24
„Mados tendencijos ir įvaizdis“ Įvaizdžio dizaino studenčių vedamos kūrybinės dirbtuvės tema „Mados tendencijos ir įvaizdis“, kurių metu moksleiviai kuria koliažus ant atspausdintų popierinių vyriškų ir moteriškų figūrų, patys sukurdami šiuolaikines tendencijas ir individualią estetinę pajautą atspindintį vyrišką bei moterišką įvaizdžius. 45 min. 20–24
Edukacijos pavadinimas Edukacijos aprašymas Preliminari edukacijos trukmė, val. Maksimalus dalyvių skaičius
Video įrašo kūrimas filmavimo studijoje Pamokos metu moksleiviai filmuos pasirinktus siužetus panaudodami video kameras, mikrofonus ir žalią ekraną; montuos vaizdo ir garso medžiagą bei sukurs trumpus vaizdo įrašus, filmus ar reklamas pasirinkta tema. 2 akad. val. 15
Interaktyvaus leidinio kūrimas Pamoka skirta supažindinti su kompiuterinio dizaino galimybėmis ir Adobe InDesign Įrankių panaudojimu kuriant interaktyvius objektus. Šie objektai integruojami įvairios paskirties leidiniuose, skirtuose vaikams ir suaugusiems. 2 akad. val. 15
Kūrybinės išmaniųjų sistemų konstravimo ir
programavimo dirbtuvės
Edukacijos metu aptariami mikrovaldikliai (MICRO :BIT , ARDUINO, RASPBERRY), jutikliai bei vykdymo įtaisai valdymo sistemose. Praktinėje dalyje dalyvaujantys kuria įvaitas valdymo sistemas (parkavimo, LED, šviesoforo) pagal pasirinkimą. 45 min 15
Edukacinė paskaita moksleiviams Baldų ir interjero stiliai žmonijos istorijos kontekste 1–1,5 val. iki 30
Roboto labirintas Bendradarbiaujančio roboto programavimas su tikslu padėti robotui išeiti iš labirinto. 1 val. 10
Automatikos Quest’as Automatikos valdymo sistemos sujungimo ir aktyvavimo praktinė užduotis 45 min. 2 grupėlės po 2-4 moksleivius
Interaktyvus žemėlapis “Mano pažintiniai maršrutai” Norite keliauti po Lietuvą, tačiau dar neapsisprendėte dėl maršruto? Interaktyviajame Lietuvos žemėlapyje galima surasti geriausius maršrutus po Lietuvą, žymiausias ir gražiausias lankytinas vietas, kurios pažymėtos žemėlapyje. Renginio dalyviai, pritaikydami GIS technologijas, galės sudaryti savo asmeninį kelionės maršrutą. Praktinės užduotys bus atliekamos naudojant ArcGIS Online programinę įrangą. 2 val. 16
Optinių iliuzijų kūrimas Pamoka skirta susipažinti su braižymo programa AutoCAD bei atlikti linksmas užduotis. 1–1,5 val. iki 25
Pažabokime vėją ir saulę Edukacijos metu mokiniai mokysis suprasti kaip galima panaudoti vėją ir saulę elektros energijai gaminti, gamins vėjo elektrinę, matuos pagaminamą energijos kiekį bei surengs daugiausiai pagaminusių vėjo ir saulės elektrinių varžybas 2–2,5 val. 20
Edukacijos pavadinimas Edukacijos aprašymas Preliminari edukacijos trukmė, val. Maksimalus dalyvių skaičius
„Pinigų kelias: nuo kišenpinigių iki milijono“ Edukacijos tikslas – supažindinti su asmeninių finansų planavimu ir parodyti sprendimų įtaką ateičiai. Interaktyvaus žaidimo metu moksleiviai priims finansinius sprendimus (taupyti, išleisti, investuoti) ir įvertins šių sprendimų pasekmes.  30 min. Iki 30
„Monopolis kitaip – kiek kainuoja darbo užmokestis“ Interaktyvus užsiėmimas Monopolio žaidimo principu, leidžiantis paprasčiau suprasti finansų pasaulį. 45 min.  Iki 20
„Daiktų kelionės iki pirkėjų rankų: nuo ko priklauso jų kainos?“ Kiekvienas iš mūsų kasdien susiduria su pirkimo procesu ir kainų skirtumais, tačiau ne kiekvienas susimąsto, kokį kelią nukeliavo daiktas, kol pasiekė mūsų rankas. Šiame užsiėmime atsakysime į šį klausimą praktiškai ir interaktyviai: aptarsime pagrindinius tarptautinės ekonomikos principus, o komandiniame darbe dėliosime įvairių daiktų gamybos etapus, žymėsime žemėlapyje, kurioje valstybėje atliktas kiekvienas etapas, braižysime jų kelią, skaičiuosime, kiek kartų prekė perėjo skirtingų valstybių sienas, diskutuosime apie gamybos efektyvumą, ekologiją ir ekonomiką bei suprasime, kas lėmė atitinkamo daikto kainą. 1,5 val. 30
„Verslininko iššūkis: ar tavo idėja uždirbs?“ Edukacijos tikslas – parodyti, kaip gimsta verslo idėjos, kaip apskaičiuojamos išlaidos ir pelnas. Mini verslo simuliacijos metu mokiniai kurs idėją, planuos išlaidas, kainodarą ir vertins pelningumą.  30 min. Iki 30
Komunikacijos LEGO dirbtuvės Užsiėmimo metu komunikacijos kontekste sužinosite, kas yra organizacijos vidinė ir išorinė komunikacija, įvaizdis ir reputacija. Nuo 45 min iki 1 val. Iki 25
„Kūrybos laboratorija: idėjos be stabdžių“ „Kūrybos laboratorija: idėjos be stabdžių“ moksleiviai atras smagius kūrybiškumo pratimus ir įrankius, padedančius pamatyti kasdienius dalykus iš naujos perspektyvos. Jie mokysis, kaip fantaziją paversti praktiškomis idėjomis, kurias galės pritaikyti tiek mokykloje, tiek už jos ribų 1 val. 30 min. Iki 30
10 000 € reklamos iššūkis Ar sugebėtum per vieną valandą suplanuoti reklamą taip, kad ji realiai „uždirbtų“ rezultatą? Šiose dirbtuvėse tapsi reklamos komandos vadovu: gausi 10 000 € biudžetą, kelių skaitmeninių reklamos kanalų duomenis ir kintančias „rinkos naujienas“. Ir tuomet spręsi, kur investuoti, kad pasiektum tikslą – daugiau užsakymų, registracijų ar apsilankymų . Po dirbtuvių išeisi supratęs, kas yra pasiekiamumas, paspaudimų ir konversijų santykis bei kodėl reklama be duomenų — tik loterija. 1 30
„Reklamos detektyvai: kur slepiasi kabliukas?“ Tik 3 sekundės – tiek laiko turi reklaminis turinys, kad „užkabintų“ klientą. Šiose kūrybinėse dirbtuvėse tapsite reklamos „detektyvais“: realių reklamos kampanijų skelbimuose ieškosite “kabliuko”, vertės pažado ir kvietimo veiksmui. O tada kartu bandysime juose perrašyti taip, kad veiktų stipriau, geriau, tiksliau. Pamatysite, kaip vienas skaičius, trumpa istorija ar tikslesnis žodynas gali pakeisti rezultatą – pajusite, kas „kanda“ socialiniuose tinkluose ir kodėl kūryba turi būti ne tik graži, bet ir aiški. Iš dirbtuvių išsinešite stipresnį apie reklamos „kabliukų“ radarą ir pasitikėjimą rašant trumpas, bet paveikias reklamines žinutes. 1 30
„Prekės ženklo triukas: DI – kaip kūrybos katalizatorius“ Prekės ženklo gimimas nebūtinai užtrunka mėnesius. Šiose dirbtuvėse per vieną sesiją sukursite pavadinimo alternatyvas, šūkį ir tris vizualius „kabliukus“, naudojantis AI įrankiais ir sprendimais ir remdamiesi aiškiais kriterijais. Pabaigoje pristatysite 45 sekundžių „brand’o sėklą“, o auditorija išrinks favoritus. Patirsite, kad dirbtinis intelektas nėra „apgaulė“ – tai nuostabus kūrybos katalizatorius, padedantis greičiau pasiekti aiškumą ir išsigryninti žinutę. 1 30
„Slaptas kelionių užrašų knygutės klubas“
Edukacija supažindina moksleivius su antropologinio lauko tyrimo praktika, kai pasaulis tyrinėjamas ne iš vadovėlio, o stebint tikrą gyvenimą. Dalyviai mokysis pažvelgti į turistus tarsi „iš šono“ – stebėti jų elgesį, emocijas, pasirinkimus ir kasdienes kelionių situacijas.
1,5 val.:
iki 20
30 min + 30 min + 30 min
Turistinis verslumo pabėgimo kambarys Užsiėmimo metu mokiniai susipažins su antreprenerystės kompetencijomis, turizmo aspektais. 45 min Iki 20
Kelionių eksperimentai: ar egzistuoja sėkmės formulė? Edukacijos tikslas – supažindinti moksleivius su turizmo ir viešbučių vadybos sritimi, atskleidžiant jos skirtumus nuo bendrosios vadybos. Edukacijos metu, pasitelkiant interaktyvias užduotis, moksleiviai turės galimybę praktiškai „eksperimentuoti“ kelionių planavimo procese: kurti maršrutą, pasirinkti transporto ir apgyvendinimo alternatyvas, suplanuoti veiklas bei spręsti netikėtai iškylančius iššūkius. Edukacija padės moksleiviams suvokti, jog kelionės sėkmės formulė dažniausiai slypi žmonių kompetencijose, kūrybiškume ir gebėjime bendradarbiauti. 60 min iki 35
Žaidimas: „Misija – kelionės!“ Edukacijos tisklas – supažindinti su skirtingomis turizmo profesijomis per kūrybines situacijas. Tai situacijų (role-play) žaidimas, kuris leis moksleiviams patirti, ką reiškia dirbti turizmo ir svetingumo versle: kaimo turizme, gamtiniame turizme, kelionių agentūroje, viešbutyje ir kt. 45-60 min iki 30
Viktorina „Ar ginčas gali tapti profesija – atlikime detektyvą!“ Užsidėk detektyvo skrybėlę ir pasinerk į teisės pasaulį! Šioje viktorinoje ne tik sužinosi, kas slepiasi po civilinės ir baudžiamosios teisės uždanga, bet ir pats tapsi tyrėju. Spręsi tikras bylas, bandysi atskleisti nusikaltėlius ir ginčų esmę. Ar tavo nuojauta ir loginis mąstymas padės rasti teisingą sprendimą? Jei domina advokato, prokuroro ar teisėjo profesija, ši viktorina – puiki proga išbandyti, ar turi tikro teisės detektyvo gyslelę 45 min. Neribojama
„Komandos magnetas: kaip tapti žmogumi, kuriuo seka ir AI amžiuje“ Karjeros sėkmę lemia ne tik žinios, bet ir gebėjimas įkvėpti bei motyvuoti komandą. Šioje edukacijoje sužinosite praktiškus „triukus“, kaip tapti žmogumi, kuriuo seka kiti, valdyti konfliktus ir efektyviai bendradarbiauti. Išsinešite įrankius, kurie padės tapti tikru komandos magnetu, net AI amžiuje. 1 akad. val. Neribojama
„Nuo taško A iki taško B: kas slypi už transporto logistikos?“ Ar kada susimąstei, kas vyksta su siuntiniu nuo akimirkos, kai jį užsakai, iki tol, kol kurjeris pasibeldžia į duris? O kaip suplanuojama kelionė, kad autobusas, traukinys ar lėktuvas laiku nugabentų šimtus žmonių ir tonas krovinių? Transporto logistika – tai nematoma jėga, kuri kasdien sujungia tašką A ir tašką B. Šioje edukacijoje sužinosi, kokios transporto rūšys naudojamos visame pasaulyje, ir pats išbandysi, kaip priimami sprendimai, kai reikia pasirinkti greičiausią, pigiausią ar ekologiškiausią kelią. 2-3 akad. val. Neribojama
„1 minutės startuolis“ 
Komandos, remdamosi atsitiktinai gautomis užuominomis, per ribotą laiką kuria inovatyvų sprendimą, galintį virsti startuolio idėja. Procesą užbaigia glaustas ir struktūruotas vienos minutės pristatymas, modeliuojantis tikrą investuotojų susitikimą.
1-2 akad. val.
30
Šis iššūkis ugdo gebėjimą generuoti idėjas, jas sistemiškai plėtoti ir profesionaliai pristatyti viešojo kalbėjimo aplinkoje.
„Verslo džiunglės: ar pasėsi bendradarbiavimo sėklas, ar piktžoles“  Užsiėmimas, paremtas „Kalinių dilemos“ principu, nagrinėja dilemą tarp bendradarbiavimo ir konkurencijos verslo kontekste, skatinant moksleivius suprasti, kad tikrasis varžovas yra už įmonės ribų, o ne komandos viduje. 60 min. 24-30