Grįžtamasis ryšys
Menų ir ugdymo fakulteto studijų kokybė
Kauno kolegijoje sukurta vidinė kokybės užtikrinimo sistema, kuria, siekdamas užtikrinti studijų programų studijų kokybę, vadovaujasi Menų ir ugdymo fakultetas. Kauno kolegijos kokybės politikos sistema yra reglamentuota KK Kokybės vadove, grindžiama kokybės politika ir KK strategija. Kokybės užtikrinimo sistema apima visus krypčių studijų vykdymo lygius bei apibrėžia juose vykstančius procesus (žr. KK internetinis puslapis Kokybė) .
Menų ir ugdymo fakultete studijų krypčių priežiūrą vykdo Kalbų centro vadovas, Menų akademijos vadovas bei Pedagogikos katedros vedėjas, studijų krypčių komitetai, fakulteto dekanas. Studijų krypčių priežiūra apima studentų pažangumo rezultatų analizę, dėstytojų pedagoginės, metodinės, mokslo (meno) taikomosios veiklos stebėseną ir analizę, studentų, absolventų ir darbdavių apklausų analizę.
Vadovaujantis Grįžtamojo ryšio iš suinteresuotųjų šalių valdymo Kauno kolegijoje tvarkos aprašu (žr. KK internetinis puslapis Kokybė) periodiškai vykdomos studentų, absolventų ir darbdavių apklausos padeda siekti studijų kokybės ir užtikrina nuolatinį grįžtamąjį ryšį. Periodiškai ir pagal poreikį vyksta MUF administracijos susitikimai su studentais (apskrito stalo diskusijos, susitikimai su studentų grupėmis, individualūs pokalbiai), kurių metu aptariami probleminiai klausimai, apklausų rezultatai. Visos grįžtamojo ryšio priemonės padeda identifikuoti studijų kokybės gerinimo kryptis ir numatyti veiklos planą kokybei gerinti.
Puoselėjame kokybės kultūrą ir esame tvirtai įsitikinę, kad kokybė priklauso nuo kiekvieno iš mūsų studijų pasiekimų ir darbo rezultatų.
Apklausos apie studijas:
- 2020 – 2021 m. (MUF absolventų apklausa, atskleidžianti kaip absolventai vertina studijas KK)
- 2020 – 2021 m. (MUF I kurso studentų apklausa, atskleidžianti studentų požiūrį studijas ir studijų pasirinkimo motyvus)
- 2020 – 2021 m. (MUF I kurso studentų apklausa, atskleidžianti, kas turėjo daugiausiai įtakos studentų sprendimui studijuoti KK)
- 2020 – 2021 m. (MUF II ir III kurso, išskyrus baigiamąjį kursą, studentų apklausa, atskleidžianti bendrą pasitenkinimą studijomis bei požiūrį į sudarytas studijų sąlygas)
- 2020 – 2021 m. (MUF aukštesnio kurso studentų apklausa, atskleidžianti studentų požiūrį į studijų ir laisvalaikio sąlygas KK)
- 2020 – 2021 m. (MUF baigiamojo kurso studentų apklausa, atskleidžianti, ar viso studijų laikotarpio metu studentų lūkesčiai buvo išpildyti, ir perteikianti jų nuomonę apie pasirengimą darbo rinkai)
- 2020 – 2021 m. (KK ir MUF studentų apklausa, atskleidžianti užsienio kalbų (LPD) studijų pasirinkimo motyvus ir kokybę)
- 2021 m. (MUF absolventų apklausa, atskleidžianti įsidarbinimo rezultatus).
- 2021 m. (MUF absolventų apklausa, atskleidžianti įsidarbinimo rodiklius, lyginant juos su 2020 m. ir 2019 m. duomenimis).
- 2021 m. (MUF absolventų apklausa, atskleidžianti jų nuomonę apie pasirengimą profesinei veiklai ir integraciją į darbo rinką).
- 2022 m. (MUF I kurso studentų apklausa, atskleidžianti požiūrį į studijas Kauno kolegijoje bei studijų pasirinkimo motyvus).
- 2022 m. (MUF II ir III kurso, išskyrus baigiamąjį kursą, studentų apklausa, atskleidžianti požiūrį į sudarytas studijų sąlygas bei bendrą pasitenkinimą studijomis).
- 2021 – 2022 m. (MUF studentų apklausa apie dalyko / modulio ir jo dėstymo kokybę).
- 2023 m. (MUF pirmakursių apklausa apie studijavimo patirtį ir adaptavimosi Kolegijoje ypatumus, tolesnius jų lūkesčius).
- 2023 -2024 m. (MUF studentų apklausa apie dalyko / modulio ir jo dėstymo kokybę. Rudens semestras).
- 2023 -2024 m. (MUF studentų apklausa apie dalyko / modulio ir jo dėstymo kokybę. Pavasario semestras).
Apklausos apie įsitraukimą į savanorišką veiklą ir aktyvias laisvalaikio veiklas:
Studentų apklausų rezultatai
Menų akademija
Apklausos apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
- 2019 – 2020 m. rudens semestras (studijų programa – Mados dizainas)
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Mados dizainas)
- 2019 – 2020 m. rudens semestras (studijų programa – Fotografija)
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Fotografija)
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Įvaizdžio dizainas)
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Įvaizdžio dizainas)
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Stiklo, keramikos, odos, tekstilės menas)
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Stiklo, keramikos, odos, tekstilės menas)
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Dailės kūrinių konservavimas ir restauravimas)
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Dailės kūrinių konservavimas ir restauravimas)
- 2019 – 2020 m. rudens semestras (studijų programa – Dizainas)
- 2019 – 2020 m. pavasario semestras (studijų programa – Dizainas)
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Dizainas)
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Dizainas)
- 2021 – 2022 m. rudens semestras (studijų programa – Fotografija).
- 2021 – 2022 m. rudens semestras (studijų programa – Įvaizdžio dizainas).
- 2021 – 2022 m. rudens semestras (studijų programa – Mados dizainas).
- 2021 – 2022 m. rudens semestras (studijų programa – Stiklo, keramikos, odos, tekstilės menas).
- 2021 – 2022 m. rudens semestras (studijų programa – Dizainas).
- 2021 – 2022 m. rudens semestras (studijų programa – Dailės kūrinių konservavimas ir restauravimas).
- 2021 – 2022 m. pavasario semestras (studijų programa – Dizainas).
- 2021 – 2022 m. pavasario semestras (studijų programa – Dailės kūrinių konservavimas ir restauravimas).
- 2021 – 2022 m. pavasario semestras (studijų programa – Stiklo, keramikos, odos, tekstilės menas).
- 2021 – 2022 m. pavasario semestras (studijų programa – Mados dizainas).
- 2021 – 2022 m. pavasario semestras (studijų programa – Įvaizdžio dizainas).
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Fotografija).
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Įvaizdžio dizainas).
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Mados dizainas).
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Stiklo, keramikos, odos, tekstilės menas).
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Dailės kūrinių konservavimas ir restauravimas).
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Dizainas).
Apklausa, atskleidžianti studentų įsitraukimą į savanoriškas ir aktyvias laisvalaikio veiklas per 2022 m.:
Pedagogikos katedra
Apklausa apie studijų sesijų trukmę:
Apklausa apie studijų dalyko turinio ir dėstymo kokybę:
- 2020 – 2021 rudens semestras (studijų programa – Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, nuolatinės studijos).
- 2020 – 2021 pavasario semestras (studijų programa – Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, nuolatinės studijos).
- 2019 – 2020 pavasario semestras (studijų programa – Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, nuolatinės studijos).
- 2021 – 2022 rudens semestras (studijų programa – Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, nuolatinės studijos).
- 2021 – 2022 pavasario semestras (studijų programa – Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, nuolatinės studijos).
- 2022 – 2023 rudens semestras (studijų programa – Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas).
- 2023 – 2024 pavasario semestras (studijų programa – Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas).
Apklausa, atskleidžianti Pedagogikos katedros studentų savanoriškos veiklos patirtį ir jos reikšmę universaliųjų gebėjimų stiprinimui:
Apklausa, atskleidžianti studentų įsitraukimą į savanoriškas ir aktyvias laisvalaikio veiklas per 2022 m.:
Kalbų centras
Apklausos apie studijų dalykų turinio ir dėstymo kokybę:
- 2018 – 2019 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2019 – 2020 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2018 – 2019 m. pavasario semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2019 – 2020 m. rudens semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2019 – 2020 m. pavasario semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2021 – 2022 m. pavasario semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2021 – 2022 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2021 – 2022 m. rudens semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2021 – 2022 m. rudens semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2023 – 2024 m. pavasario semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2023 – 2024 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
Apklausa apie užsienio kalbų (LPD) studijų pasirinkimo motyvus ir kokybę:
Apklausa, atskleidžianti studentų įsitraukimą į savanoriškas ir aktyvias laisvalaikio veiklas per 2022 m.:
Absolventų apklausų rezultatai
Menų akademija
Pedagogikos katedra
Kalbų centras
Darbdavių apklausų rezultatai
Menų akademija
Informacija ruošiama.
Pedagogikos katedra
Apklausa apie studentų pasirengimą praktinei veiklai:
Kalbų centras
Apklausos apie studentų pasirengimą praktinei veiklai:
- 2017 – 2018 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba)
- 2018 – 2019 m. rudens semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba)
- 2018 – 2019 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba)
- 2019 – 2020 m. rudens semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba)
- 2019 – 2020 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba)
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba)
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba)
- 2020 – 2021 m. rudens semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene)
- 2020 – 2021 m. pavasario semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene)
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba)
- 2022 – 2023 m. rudens semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene)
- 2023 – 2024 m. pavasario semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2023 – 2024 m. pavasario semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
- 2024 – 2025 m. rudens semestras (studijų programa – Verslo anglų kalba).
- 2024 – 2025 m. rudens semestras (studijų programa – Anglų kalba ryšiams su visuomene).
Socialinis darbas
Jūs pasakėte, mes padarėme
<b>Jūs pasakėte, mes padarėme</b>
#1
Jūs pasakėte:
Daugiau laiko skirti organizuojant studijas nuotoliniu būdu.
Mes padarėme:
Atsižvelgdami į Jūsų nuomonę ir įvertinę tai, kad įprastomis sąlygomis (panaikinus karantiną šalyje) pedagogikos krypties studijos pagal kokybinius reikalavimus studijų programai bei siektinus studijų rezultatus negali vykti tik nuotoliniu būdu, studijų valandas 2021 – 2022 mokslo metams suplanavome taip, kad studijos vyktų mišriu būdu: viena sesijos savaitė – kontaktinis darbas, kita sesijos savaitė – nuotolinis darbas.
#2
Jūs pasakėte:
Sudaryti geresnes sąlygas studijoms.
Mes padarėme:
Pedagogikos katedrą perkėlėme į naujas patalpas Kauko miestelyje, esančiame Pramonės pr. 22, Kaunas. Naujose patalpose erdvesnės auditorijos, jose įrengta oro kondicionavimo sistema; lengvai ir greitai pasiekiama Kauno kolegijos biblioteka, net 2 valgyklos; šalia įrengtos patrauklios erdvės Jūsų poilsiui. Perkėlę Pedagogikos katedrą į naujas patalpas, sykiu, pagerinome ir dėstytojų darbo sąlygas.
#3
Jūs pasakėte:
Sutrumpinti pedagoginės praktikos trukmę ir pateikti daugiau informacijos išeinant į praktikas.
Mes padarėme:
Praktikos trukmės pagal Lietuvos pedagogų rengimą reglamentuojančius dokumentus, Kauno kolegijos studijų tvarką, trumpinti negalėjome. Tačiau pedagoginės praktikos instruktažuose, drauge su praktikos vadovais (tutoriais), kartu dalyvauti pakvietėme Pedagogikos katedros vedėją, ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos dėstytoją, todėl nuo šiol Jums, instruktažų metu, detalizuojamos visos praktikos metu atliekamos užduotys, aptariami pamiršti ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos teoriniai aspektai, be to, Jums sudarytos galimybės visos praktikos atlikimo ir užduočių įgyvendinimo klausimais individualiai konsultuotis su Pedagogikos katedros vedėja.
#4
Jūs pasakėte:
Ištęstinių studijų studentams, dirbantiems ikimokyklinio ugdymo įstaigose, nėra poreikio atlikti pedagoginę praktiką.
Mes padarėme:
Paaiškinome Jums, kad pedagoginis darbas įstaigoje negali būti prilygintas pedagoginei praktikai, kadangi dažnas studentas dirba ne pedagogo, bet pedagogo padėjėjo darbą, o pedagoginės praktikos metu studentas turi pasiekti tam tikrus studijų rezultatus, sieti teorinius ir praktinius dalykus, o jo praktika yra stebima ir vertinama tutoriaus, mentoriaus, įsivertinama paties studento.
Tačiau, atliepdami išsakytus pageidavimus bei atsižvelgdami į situaciją darbo rinkoje, ikimokyklinio ugdymo įstaigose dirbantiems ištęstinių studijų studentams, ikimokyklinio ugdymo įstaigos vadovo sutikimu, paskyrus kuruojantį asmenį, sudarėme sąlygas praktiką atlikti savo darbo vietoje (net ir ne bazinėje Pedagogikos katedros įstaigoje).
#5
#6
#7
#8
#9
#10
#11
#12
#13
#14
#15
#16
#17
#18
#18
#19
Jūs pasakėte:
Asmeniniuose kompiuteriuose neturite DVD leistuvų, todėl nėra galimybės peržiūrėti studijų programos turimos videotekos filmų, kurie yra būtini studijų programos užduotims atlikti.
Mes padarėme:
Organizuotas filmų peržiūros renginys fakulteto patalpose.
#20
Jūs pasakėte:
Turite problemų su tinkamu laiko planavimu, o tai trukdo susitvarkyti turimas studijų dalykų skolas bei negauti naujų.
Mes padarėme:
Individualiai sudėlioti užduočių atlikimo grafikai (detalus planas kiekvienam etapui), individualiai priimamos atliktos užduotys.
#21
Jūs pasakėte:
Sudaryti individualų paskaitų grafiką ir baigiamojo darbo rengimo grafiką.
Mes padarėme:
Sudarytas individualus paskaitų grafikas ir baigiamojo darbo rengimo grafikas.
#22
Jūs pasakėte:
Neturite galimybės atlikti dėstomo studijų dalyko užduočių, kurioms reikia manekenų, kadangi studijos vyksta nuotolyje.
Mes padarėme:
Suteikta galimybė skolintis studijų programos manekenus į namus.
#23
Jūs pasakėte:
Neturime fotoaparatų savarankiškoms užduotims namuose atlikti.
Mes padarėme:
Suteikta galimybė skolintis studijų programos fotoaparatus į namus.
#24
Jūs pasakėte:
Dėl pandemijos ir paskelbto karantino negalite užbaigti rengti baigiamųjų darbų ir gintis 2019 – 2020 akademinių metų pavasario semestre.
Mes padarėme:
Leista baigiamuosius darbus baigti rengti ir gintis 2020 – 2021 akademinių metų rudens semestre.
#25
Jūs pasakėte:
Negalite rasti modelių baigiamųjų darbų fotosesijoms realizuoti.
Mes padarėme:
Pradėta bendradarbiauti su dvejomis modelių agentūromis.
#26
Jūs pasakėte:
Kyla sunkumų rengiant skaitmeninius stendinius pranešimus.
Mes padarėme:
Organizuoti mokymai stendiniams pranešimams rengti.
#27
Jūs pasakėte:
Atlikusieji praktiką išorėje, nenorite praleisti teorinės jos dalies, kuri vyko likusiems vidinėje praktikoje ir rengiant baigiamuosius darbus bus labai reikalinga, todėl prašėte sudaryti sąlygas gauti teorinės dalies medžiagą ir konsultacijas.
Mes padarėme:
Sudarytas individualus konsultacijų grafikas, teorinė medžiaga pateikta video formatu.
#28
Jūs pasakėte:
Kyla sunkumų derinant studijas ir darbą.
Mes padarėme:
1. Laisvą paskaitų lankymo grafiką.
2. Sudarėme galimybę, derinant su dėstytoju, individualiai atlikti atsiskaitymo darbus.
3. Paskaitos yra vedamos mišriu ir/ar hibridiniu būdu.
4. Sudarėme galimybę konsultuotis individualiai.
5. Sudarėme galimybę rinktis praktikų vietą, o išimties tvarka – keisti praktikos laiką.
6. Sudarėme galimybę atlikti praktikas darbo vietoje, dirbant pagal specialybę – skirtinguose šalies regionuose esančiose įstaigose.
7. Tariantis su Studijų skyriumi, ieškome galimybių paskaitų, egzaminų tvarkaraščius ištęstinių studijų studentams parengti anksčiau nei numatyta KK studijų tvarkoje.
8. Praktikos, instruktažai bei aptarimai, individualios konsultacijos rengiant BD, vykdomos po darbo valandų, studentams patogiu laiku, nuotoliniu būdu.
9. Rengiami administracijos, dėstytojų susitikimai su studentų akademinėmis grupėmis, išklausomi jų lūkesčiai, priimami bendri sprendimai dėl lankstesnio studijų organizavimo.
10. Sudaromos sąlygos studijuoti užsienio šalyse gyvenantiems ir dirbantiems studentams: hibridinis, mišrus studijų būdas, nuotolinės konsultacijos ir paskaitos, individualus studijų grafikas.
11. Sudaryta galimybė Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos studentams keisti studijų formą (paprastai iš NL į I).