Kauno kolegijos (KK) Medicinos fakultetas ir Pedagogikos katedra, bendradarbiaudami su Vilniaus kolegija (VK) ir Klaipėdos valstybine kolegija (KLK), užbaigė projektą „Pedagogikos, socialinio darbo ir sveikatos mokslo krypčių studentų studijų ir darbo derinimo analizė“, kurio tikslas – išsiaiškinti tarptautinę ir Lietuvos aukštųjų mokyklų patirtį, sudarant geresnes sąlygas studentams derinti studijas ir darbą.
Medicinos fakulteto studentai ir dėstytojai aktyviai įsitraukė į projektą – 10 studentų, 5 dėstytojai-kuratoriai. Veiklų kuratorė fakultete – prodekanė L. Navickienė.
Projekto metu buvo siekta nustatyti Lietuvos aukštųjų mokyklų (KK, VK, KLK) studentų gebėjimą derinti studijas ir darbą, o tai studentams padaryti išties nelengvas uždavinys, jei siekiama kokybiškai atlikti abi veiklas.
Kauno, Vilniaus ir Klaipėdos kolegijų studentai, vykdydami projektą, siekė įvaldyti šiuolaikinių mokslinių tyrimų metodus ir sustiprinti gebėjimus bendradarbiauti atliekant taikomuosius mokslinius tyrimus. Išsikeltiems tikslams pasiekti Kauno kolegijos ir jos partnerių studentai kartu atliko studentų galimybių derinti studijas ir darbą tyrimą bei apklausė darbdavius, kolegijų administracijos atstovus ir dėstytojus apie dirbančių studentų motyvaciją studijuoti.
Remiantis atlikto tyrimo rezultatais parengtos rekomendacijos aukštosioms mokykloms ir darbdaviams apie studijų ir darbo derinimo galimybes, kurios prisidės prie sėkmingesnės studijų bei darbo sinergijos, o tai sudarys prielaidas studijų aukštosiose mokyklose kokybės gerinimui, studentų konkurencingumo darbo rinkoje stiprinimui.
Su projekto „Pedagogikos, socialinio darbo ir sveikatos mokslo krypčių studentų studijų ir darbo derinimo analizė“ ataskaita (santrauka) susipažinti galite čia.