Portale „Nordplus” Kauno kolegijos dėstytojas, tarptautinės veiklos koordinatorius Povilas Beseckas dalijasi mintimis apie „Nordplus“ programą ir kviečia joje išbandyti savo jėgas.

Kas paskatino dalyvauti projekte / programoje? 

„Nordplus“ programoje dalyvaujame nuo pat pirmų dienų, kuomet Baltijos šalys galėjo įsitraukti į šią programą. Pirmame tinkle dalyvavome partnerio teisėmis ir įgyta patirtis paskatino kurti koordinuojamą „Nordplus“ tinklą „Welltour“. Panašus projektas buvo įgyvendinamas „Erasmus+“ intensyvių programų ribose, tačiau „Nordplus“ programos lankstumas ir administravimo paprastumas yra nepalyginamai patrauklesnis. „Nordplus“ programoje projektas įgyvendinamas nuo 2014 metų.

Papasakokite apie įgyvendintą projektą

Projektas „Welltour“ suburia skirtingų specialybių studentus ir dėstytojus – kineziterapijos ir turizmo, kosmetologijos ir ekonomikos. Pagrindinis tikslas yra suteikti žinių, kurių tradiciškai atskirose programose nepakanka, pavyzdžiui turizmo studentai sužino apie procedūras, kurios atliekamos įvairiems klientams, o kosmetologijos – apie pinigų srautų valdymą. Diskutuodami su kolegomis pastebėjome, kad tarpusavio supratimo išties trūksta specialistams, dirbantiems sveikatinimo turizmo srityje. Nemažiau svarbūs yra ir tarpasmeninio bei tarpprofesinio bendradarbiavimo įgūdžiai, kuriuos studentai įgyja dirbdami tarptautinėse ir tarpprofesinėse komandose intensyvių programų metu.

Su kokiais iššūkiais teko susidurti?

Pagrindiniai iššūkiai, kaip ir dažniausia tarpdisciplininiuose projektuose, buvo bendros kalbos suradimas ir susitarimas kaip mes suprantame daugelį reiškinių. Profesinis žodynas bei tiems patiems žodžiams priskiriamos skirtingos reikšmės skirtingose srityse buvo pagrindinis iššūkis projekto įgyvendinimo pradžioje.

Kas Jus labiausiai džiugino įgyvendinant projektą?

Patys džiugiausi dalykai tai atsiskleidžiantis studentų kūrybiškumas, kuris itin išryškėja intensyvių programų metu. Studentų rengiami projektai labai dažnai būna nestandartinio mąstymo ir inovatyvių idėjų pavyzdžiai, tačiau tuo pat metu pakankamai realistiški ir turintys galimybių praktikoje. Kita vertus, ne mažiau džiugina ir glaudūs bendradarbiavimo ryšiai tarp dėstytojų, kurie leidžia įsitraukti ir į kitus projektus, bendrą mokslo taikomąją veiklą ar tiesiog atostogas kartu.

Ar tai buvo pirmasis Jūsų įgyvendintas „Nordplus“ programos projektas, jei taip – kuo jis skyrėsi nuo kitų?

Tai nebuvo pirmasis vykdytas ir koordinuojamas „Nordplus“ programos projektas, tačiau nuo kitų skyrėsi tuo, kad buvo sukurtas visiškai naujas tinklas, o ankstesni buvo kuriami jau esančių „Nordplus“ partnerysčių  pagrindu.

 

Daugiau skaitykite čia.