Spalio 28 – lapkričio 6 dienomis Kauno kolegijos Medicinos fakulteto Reabilitacijos katedroje lankėsi prof. dr. Manuel Gonzalez Sanchez iš Ispanijos Malagos universiteto, UNINOVIS tinklo partnerinės institucijos.
Vizito tikslas – stiprinti tarptautinį bendradarbiavimą, dalintis gerąja patirtimi sveikatos priežiūros studijų srityje ir skatinti akademinių bei mokslinių mainų plėtrą.
Profesorius vedė paskaitas ir praktinius užsiėmimus įvairių kursų studentams, dalijosi žiniomis apie kineziologinį teipavimą, anatominę palpaciją, klinikinį mąstymą bei reabilitacijoje taikomas manualines technikas.
Trečio kurso kineziterapijos studentai mokėsi apie kineziologinio teipavimo indikacijas, efektyvumą lemiančius veiksnius ir pagrindines taikymo technikas. Jie aktyviai dalyvavo praktiniuose užsiėmimuose, išbandė skirtingus teipavimo modelius ir džiaugėsi galimybe mokytis iš vizituojančio profesoriaus.
Antro kurso studentai gilino įgūdžius anatominės palpacijos užsiėmimuose, mokydamiesi atpažinti viršutinių galūnių struktūras ir jas sieti su judesio funkcija. Šie praktiniai užsiėmimai sustiprino jų gebėjimą taikyti anatomines ir funkcines žinias klinikinėje praktikoje.
Be to, studentai dalyvavo paskaitoje „Klinikinis mąstymas ir gydymo planavimas, pagrįstas paciento įvertinimu“, kurioje buvo aptartas tarptautinės funkcionavimo, negalios ir sveikatos klasifikacijos taikymas, funkcinių tikslų nustatymas ir sprendimų pagrindimas kineziterapeuto darbe.
Burnos sveikatos priežiūros katedros studentai dalyvavo seminare apie smilkininio apatinio žandikaulio sąnario mobilizaciją, kur profesorius pristatė šio sąnario anatomiją, biomechaniką ir manualines technikas, pabrėždamas tarpdisciplininio bendradarbiavimo svarbą.
Vizito metu prof. dr. Manuel Gonzalez Sanchez susitiko ir su dėstytojais bei tyrėjais. Aptartos bendros mokslinių tyrimų kryptys, projektinės veiklos, konferencijos „Applied Research Works of Young Researchers in Rehabilitation 2026“ organizavimas, taip pat diskutuota apie Erasmus+ EqualEDU projektą ir UNINOVIS partnerystės stiprinimą.
Tokie vizitai praturtina studentų studijas tarptautiniu kontekstu, skatina dėstytojų profesinį augimą ir prisideda prie Kauno kolegijos akademinio matomumo bei tarptautinio bendradarbiavimo plėtros.