Birželio 19-ąją Kauno kolegijos Verslumo ir kūrybiškumo centre „ideaPoint“ įvyko šilta ir prasminga popietė – čia pristatyti užsakomojo tyrimo „Kremo ir serumo poveikio veido odos rodikliams nustatymas, naudojimo sistemos sukūrimas ir inovatyvaus rezultatų viešinimo modelio taikymas kosmetikos rinkoje“ rezultatai.
Tyrimas, kuriame dalyvavo net 40 moterų, buvo vykdomas pagal aiškiai apibrėžtą protokolą – viena grupė naudojo tik kremą, kita – kremą kartu su serumu.
Tyrimo tikslas – objektyviai įvertinti produktų efektyvumą, remiantis ne tik dalyvių pojūčiais, bet ir odos diagnostikos duomenimis.
Tai pirmasis bendras Kauno kolegijos Medicinos fakulteto Kosmetologijos katedros ir Verslo fakulteto Komunikacijos katedros užsakomasis tyrimas, atliktas bendradarbiaujant su UAB „Jorinis“.
Renginyje dalyvavo jungtinė tyrėjų komanda bei įmonės atstovai, kurie aktyviai įsitraukė į visą tyrimo eigą.
Tyrimo rezultatus pristatė Kosmetologijos katedros docentė dr. D. Barragan Ferrer.
Kaip pažymėjo Kosmetologijos katedros vedėja Ž. Mickienė, šios tiriamosios – neatsiejama tyrimų proceso dalis: „Be jų kantrybės, geranoriškumo ir aktyvaus dalyvavimo negalėtume įgyvendinti tokio masto tyrimų. Džiugu, kad kai kurios moterys jau ne pirmą kartą prisideda prie mūsų tyriamosios veiklos.“
Renginio kulminacija tapo Verslo fakulteto Informacinių sistemų administratoriaus Mato Stonkaus parengta vaizdinė medžiaga, kuri vizualiai atskleidė tyrimo eigą ir nuotaiką.
Susitikimo pabaigoje užsakovų atstovė G. Gustaitytė įteikė simbolines dovanas tyrimo dalyvėms.
Šis susitikimas – dar vienas pavyzdys, kaip sėkmingas mokslo ir verslo bendradarbiavimas gali kurti pridėtinę vertę ne tik kosmetikos produktų kūrimo, bet ir jų pagrįsto vertinimo srityje.