Spalio 15 d. Kauno kolegijoje vyko Medicinos fakulteto Kosmetologijos katedros organizuojamas mokslinis-praktinis seminaras „Mokslo ir verslo integracija grožio industrijoje“, kurio tikslas – pristatyti verslo srities atstovams katedroje vykdomus kosmetikos gaminių ir maisto papildų efektyvumo tyrimus, siekiant užtikrinti saugų ir racionalų jų naudojimą bei visuomenės informatyvumą.

      

Seminaro metu pranešimus skaitė Kosmetologijos katedros ilgametis partneris, plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos mokslų daktaras ir klinikos vadovas, kosmetikos gaminių saugos vertintojas ES Dr. Cambier Bernard (Belgija). Jis pristatė inovatyvias technologijas kosmetikos pramonėje ir estetinėje medicinoje.

           

Apie kosmetikos ir farmacijos produktų tyrimus pasakojo dr. Aurelija Radzevičienė, KK Kosmetologijos katedros ir LSMU docentė, dr. Diana Barragan Ferrer apžvelgė  katedroje vykdomus mokslo ir taikomuosius tyrimus, jų specifiką, bei vertę verslui. Vienas iš tyrimų – „No Age maisto papildo įtaka moterų odos būklei ir kraujo rodikliams“, apie kurį užsakovo įžvalgomis dalinosi Vytautė Balanaškaitė-Šatė, UAB „Aconitum“ generalinio direktoriaus pavaduotoja rinkodarai ir verslo vystymui. Apie atlikto tyrimo „Lakštinių kaukių poveikį odos rodikliams“ naudą ir bendradarbiavimą pasakojo UAB „Bioklinika“ marketingo vadovė Ieva Bivainienė. Projektų rengimo  ir jų finansavimo galimybėmis  dalinosi Lina Kuraitienė, Kauno kolegijos projektų skyriaus vadovė, Kosmetologijos katedros diagnostinę įrangą ir jos galimybes pristatė Greta Nacikūnė, Kosmetologijos katedros j. asistentė. Gamintojai  turėjo galimybę išbandyti praktikoje diagnostinę įrangą, vertinant odos  rodiklius.

        

Seminare dalyvavo  kosmetikos  ir maisto papildų gamintojai, bei atstovai –  UAB „Aconitum“, UAB „ODA LT“, UAB „Biok laboratorija“, UAB „Cosmoway“, UAB „Biordico“ ir kt. Pasibaigus seminarui vyko aktyvios diskusijos dėl tyrimų ir jų sklaidos, bei projektų rengimo.

Seminaras buvo skirtas kosmetikos ir farmacijos produktų bei maisto papildų gamintojų, platintojų atstovams. Tokie seminarai atveria naujas galimybes mokslo ir verslo sinergijai, tai  įvairiapusė nauda kuriant naujus produktus ir užtikrinant vartotojams jų kokybę.