2023 m. balandžio 5 d. Kauno kolegijos Medicinos fakulteto Reabilitacijos katedros kineziterapijos studijų programos  pirmo kurso studentai kartu su dėstytojomis Giedre Sasnauskiene ir Laura Žlibinaite lankėsi „Kauno Veršvų progimnazijos pradinėje mokykloje“. Apsilankymo metu kartu su mokytoja Živile Radzevičiene moksleiviams buvo pristatyta pasaka apie kineziterapeuto profesiją bei taisyklingą laikyseną, ilgo sėdėjimo žalą sveikatai ir fizinio aktyvumo naudą. Moksleiviai, prižiūrimi būsimųjų kineziterapeutų, galėjo įvertinti vieni kitų laikysenas ir paspėlioti, kodėl kartais atsitinka taip, kad iškrypsta stuburas ar pečiai per daug pasvyra į priekį. Taip pat vyko estafečių žaidimai su moksleiviais ir studentais. Pabaigoje kiekvienas mokinys gavo po diplomą, tapus laikysenos ekspertu.

Ši išvyka buvo vienas iš pirmųjų studentų „prisilietimų“ prie praktikos – reikėjo apjungti ergonomikos, kineziterapijos pagrindų ir diferencinio testavimo paskaitų metu įgytas žinias ir jomis žaismingai perteikti moksleiviams.

Vaikai į „naujus mokytojus“ reagavo labai pozityviai: įdėmiai klausėsi studentų informacijos, noriai įsitraukė tiek į aktyvias veiklas, tiek į laikysenos vertinimo užduotėles. Pamokos pabaigoje vaikai pažadėjo studentams laikytis jų patarimų, visada sėdėti tiesiai, nesikūprinti, o pamačius, jog klasės draugas sėdi netaisyklingai – jam priminti apie taisyklingą laikyseną. Mokytojos taip pat dėkojo studentams už prasmingą apsilankymą ir atsisveikinant kvietė atvykti dažniau.

Praėjus kelioms dienoms po apsilankymo pradinėje mokykloje, studentai dalijosi įspūdžiais: „Jaučiausi puikiai, nes labai patiko mokyti vaikus apie laikyseną, mankštintis kartu su jais”, „Nesitikėjau, kad pamoka su pradinukais bus tokia linksma“, „Jaučiausi įgijus naujos patirties bendraujant su vaikais ir suteikiant jiems informacijos apie jų laikyseną žaidimų ir pasakos forma“. Tačiau studentams teko susidurti ir su iššūkiais: „vaikams sunku susikoncentruoti klausant teoriją, jie daugiau norėjo daryti viską praktiškai“, „Buvo sunku kai kuriuos vaikus motyvuoti ką nors veikti“. Apibendrinant studentų įspūdžius norėtųsi pasidalinti vienos studentės mintimi: „Man labai patiko, norėčiau tokio pobūdžio paskaitos dar kartą“.