Š.m. gegužės 26 d. Kauno kolegijos Medicinos fakultete organizuotas seminaras „Circle Lab- gamtos mokslų pamokos įdomiau“. Seminaras skirtas gamtos mokslų disciplinas mokantiems mokytojams bei mokiniams. Renginys organizuotas įgvendinant tarptautinį Erasmus + programos projektą „CIRCLE-LAB Innovative learning approach for circular chemistry in secondary education“, Nr. 2020-1-SE01-KA201-077967.
Projektu siekiama prisidėti prie tvarios, ekologiškos ateities kūrimo didinant mokinių suvokimą apie chemijos įtaką aplinkai ir visuomenei, jos svarbą ir vaidmenį kuriant darnų ekonomikos modelį. Įtraukiant žiedinės chemijos principus į ugdymo programas, siekiama skatinti kūrybinį mąstymą, eksperimentavimą ir integruotą, tarpdiscipliniškumu grįstą mokymo/si procesą. Tuo pačiu projektu siekiama skatinti domėjimąsi chemijos ir kitais gamtos mokslais, kurie, kaip seminaro pradžioje sveikindama dalyvius pastebėjo seminaro organizatorė KK Medicinos fakulteto prodekanė dr. L. Navickienė, dažnam mokiniui ar jų tėvams atrodo gąsdinantys – dėl sudėtingų skaičiavimų, sąvokų, teorijų. „Tačiau gamtos ir kiti tikslieji mokslai yra labai naudingi ir reikalingi, nes padeda suprasti pasaulio veikimą, paaiškina įvairias reiškinių ir procesų priežastis, gali padėti išspręsti realias problemas. Kaip pedagogai mes turime ieškoti būdų, kaip sudominti, motyvuoti mokinius ar studentus, kaip šių mokslų žinias pateikti įdomiai, suprantamai, į švietimo procesą integruoti praktinį žinių pritaikymą užtikrinančius mokymo/si metodus “, – teigė L.Navickienė.
Seminaro metu dalyviams buvo pristatyta projekto „Circle Lab“ metu sukurta internetinė svetainė, kurioje pateikta dalykinė ir metodinė informacija, žaidimas ir video medžiaga, kuri gali būti naudinga gamtos disciplinų mokytojams ir mokiniams. VDU Klasikinio ugdymo mokyklos bei Kauno Jablonskio gimnazijos mokytoja V. Matulevičiūtė ir Kauno kolegijos dėstytoja bei Kauno Palemono mokyklos mokytoja Skirmantė Vardauskaitė dalijosi patirtimi taikant patyriminio ir integruoto ugdymo metodus gamtos mokslų pamokose. Kauno kolegijos Medicinos fakulteto lektorius Sergej Sosunkevič, integruodamas įvairias mokymo/si technikas – vizualizacijas, asociacijas, kognityvines schemas, praktinius, gyvenimiškus pavyzdžius ir kt.- seminaro dalyviams pristatė paskaitą „Smegenų laidai įprastame žmogaus gyvenime”, po kurios sulaukė daugybės moksleivių klausimų. Praktiniam chemijos žinių taikymui mokiniams organizuota edukacija vaistų technologijos laboratorijoje, kur kartu su farmakotechnikos katedros lektore K. Perminaite moksleiviai gamino kremą. Mokytojai tuo metu dalyvavo Farmakotechnikos katedros vedėjo A. Galkonto organizuotoje fitoterapijos pagrindų sesijoje, kurioje ne tik ragavo įvairių žolelių arbatas, bet ir susipažino su jų veikliosiomis medžiagomis, vaistinėmis savybėmis.

„Manome, kad tokie renginiai naudingi jaunąjai kartai, nes padeda atrasti naujus mokymosi būdus, geriau suprasti prasmingo mokymosi principus“, – pastebėjo KK Medicinos fakulteto studijų vedėja D. Mieldažienė.