Spalio 9–13 dienomis Kauno kolegijos Medicinos fakulteto Slaugos katedros dėstytojos Gerda Bukauskaitė-Žiūkienė ir dr. Daiva Bartušienė lankėsi Prancūzijoje, Liono mieste esančioje IFSI du Vinatier institucijoje, kurioje vyko Erasmus+ Tarptautinė savaitė.
Vizito metu dėstytojos dalyvavo įvairiuose renginiuose, skirtuose analizuoti įvairius tarpkultūriškumo klausimus susijusius su medicina ir sveikatos priežiūra. Šia tema paskaitą slaugos studentams skaitė ir Sveikatos sociologijos dalyko dėstytoja Daiva Bartušienė.
Dėstytojos taip pat drauge su kitų šalių atstovais turėjo unikalią galimybę susipažinti su šioje institucijoje mokoma ir praktikuojama RESC (résonance sous-cutanée, liet. poodinis rezonansas) terapija, kuri siūlo naują žvilgsnį į sveikatą. Sujungdamas Vakarų ir Rytų žinias, šios terapijos kūrėjas Patrick Fouchier sukūrė subtilaus kūnu sklindančių bangų klausymosi metodą, kurio terapinis poveikis vis labiau pripažįstamas ir vis dažniau integruojamas į klinikinę sveikatos priežiūrą.
Vizito metu taip pat buvo dalijamasi slaugos studijų organizavimo patirtimis ir diskutuojama, kaip skirtingose šalyse – partnerėse pavyksta įgyvendinti naujausias Europos Sąjungos numatytas direktyvas organizuojant teorinius ir praktinius slaugos studijų aspektus.
Nors numatyta savaitės dienotvarkė buvo intensyvi, joje taip pat buvo surasta vietos ir neformalioms diskusijoms bei pažintinėms ekskursijoms po svarbiausius Liono miesto objektus ir erdves. Vienu įsimintiniausiu vizito akcentu tapo VINATIER ligoninės patalpose šiuo metu veikianti šiuolaikinio meno paroda „LE TEMPS EST VENU“ (liet. „Atėjo laikas“).
Parodoje eksponuojami įvairia technika sukurti meno kūriniai, kurių autoriams dėl įvairių priežasčių, kartais itin asmeninių ir susijusių su jų psichine sveikata, nepavyko rasti vietos tarp šiuolaikinio meno kūrėjų. Tai – puikus įtraukios mecenatystės pavyzdys, kai sukuriama ne tik simbolinė, bet ir saugi erdvė menininkams eksponuoti savo kūrinius.
Dėstytojos dėkoja Kauno kolegijai už galimybę dalyvauti Erasmus+ išvykose ir tokiu būdu semtis bei dalintis įvairiomis patirtimis tiek su studentais, tiek su kolegomis.