Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakultetas, kasmet savo erdvėse organizuojantis vaikų dienos stovyklas, šiais metais, laimėjęs Kauno miesto savivaldybės projektų atrankos ir finansavimo programos „Iniciatyvos Kaunui“ konkursą, birželio 17 – 28 dienomis Kauno kolegijoje organizuoja stovyklą „Suvok, suprask, valdyk ir kurk“, skirtą 6 – 8 metų amžiaus vaikams. Stovyklos tikslas – vaikų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymas, emocinės sveikatos gerinimas, teigiamo elgesio skatinimas tikslingai panaudojant Kauno kolegijos erdves ir Pedagogikos katedros, dėstytojų, studentų potencialą.

Kiekviena stovyklos diena vaikams bus tarsi naujas nuotykis: užsiėmimai vyks moderniose, šiuolaikiškose Kauno kolegijos erdvėse, Menų ir ugdymo fakulteto kūrybinėse studijose. Organizuojamos veiklos vyks ir atvirose miesto erdvėse: mažieji išsiruoš į žygį nuo Menų ir ugdymo fakuleto iki Kauno pilies, kur Komunikacijos katedros lektorius, istorikas Romualdas Mišeika papasakos Kauno pilies istoriją bei supažindis stovyklautojus su greta pilies stovinčios Vyčio skulptūros prasme ir svarba. Mažieji keliaus ir į Santakos parką, kuriame vyks sportinės, komandinės veiklos. Jų taip pat laukia kelionė į Rumšiškių liaudies buities muziejų.

Dėmesys stovykloje bus skiriamas ir užsienio kalbų pažinimui. Vaikams bus organizuojamos skirtingų pasaulio kalbų įgūdžius lavinančios lobio paieškos Kauno kolegijos teritorijoje: jie turės rasti užuominas, atlikti užduotis ir surasti paslėptą lobį.

Stovykloje mažieji bus supažindinami ir su skirtingomis vizualaus meno rūšimis: stiklo menu, keramika, odos menu ir tekstile. Vaikai mokysis lieti gipsines formas, austi senovinėmis audimo staklėmis, panaudojant netradicines medžiagas, velti iš vilnos bei iš antrinių žaliavų sukurti originalius papuošalus.

Smaližių stovykloje laukia staigmena – šokoladinių saldainių ir ledų gamyba, susipažįstant su žaliavomis, kurių reikia ruošiant saldėsius, bei patiems dalyvaujant gaminimo procese, o vėliau – skanaujant gardumynus.

Visos veiklos, kurių pagrindas yra kūrybinė, motyvuojanti, žaidybinė veikla, refleksijos, pokalbiai padės ir paskatins vaikų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymą, emocinės sveikatos stiprinimą, skatins teigiamą jų elgesį. Bendradarbiavimo pagrindu vystoma veikla stovykloje telks meninį, akademinį ir administracinį personalą.