Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Kalbų centras kartu su Graikijos Trakijos regiono Demokrito universitetu ir Slovėnijos Mariboro medienos technologijų mokykla balandžio 10 – 26 dienomis įgyvendina mišriąją intensyviąją programą „Pagrindiniai verslumo ir akademinės veiklos įgūdžiai“ (angl. BIP “Fundamental Skills for Entrepreneurship and Academic Performance”).

Studentai turi unikalią galimybę tobulinti ir ugdyti verslumo įgūdžius derinant įvairias ir interaktyvias metodikas. Kursą sudaro teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, dirbtuvės. Šioje programoje dalyvauja 42 dalyviai iš Lietuvos (Kauno kolegija), Latvijos (Latvia University of Life Sciences and Technologies), Estijos (TTK UASTTK UAS), Graikijos (Democritus University of Thrace), Slovėnijos (Wood technology School Maribor) ir Vengrijos (Budapest Business University). Studentai dirba tarptautinėse grupėse ir taip lavina savo verslo anglų kalbos, kūrybiškumo, finansų, rinkodaros ir produktų pristatymo įgūdžius.

Programa susideda iš dviejų dalių: jau įvykusių virtualių paskaitų (balandžio 10 ir 18 d.) ir šią savaitę (balandžio 22 – 26 d.) vykstančių kontaktinių užsiėmimų Kauno kolegijoje.

Virtualių paskaitų metu studentai turėjo galimybę susipažinti, atlikti užduotis, sudalyvauti „Verslumas anksčiau ir dabar“ (dėstytoja Vaida Misevičiūtė, Lietuva) ir „Tarpkultūrinė komunikacija ir jos vaidmuo šiandieniniame pasaulyje“ (dr. Marijana Prodanovič, Bosnija ir Hercegovina) paskaitose. Kontaktiniuose užsiėmimuose studentai mokosi lyderystės (dr. Marijana Prodanovič, Bosnija ir Hercegovina), asmeninio prekės ženklo kūrimo (dėstytoja Smiltė Juraitė, Lietuva), viešojo kalbėjimo (dėstytoja Vaida Misevičiūtė, Lietuva) ir derybų įgūdžių (dėstytoja Asta Pukienė, Lietuva). Taip pat grupinių užsiėmimų metu, studentai rengia pranešimus ir balandžio 25 d. dalyvauja tarptautinėje mokslinėje studentų konferencijoje „Idėjų forumas“, kurioje pristato atliktus tyrimus.

Ši tarptautinė programa padeda ne tik tobulinti verslumo įgūdžius, bet ir Kauno kolegijos ir kitų šalių bendruomenei didinti toleranciją ir kultūrinį sąmoningumą, ugdyti ir stiprinti tarpkultūrines kompetencijas, kurios yra būtinos ne tik aukštosios mokyklos darbuotojams, bet ir sėkmingai tolesnei studentų karjerai.