Socialinis darbuotojas – tai asmuo, kuris įgalina klientą ir jo aplinką siekti pageidaujamų pokyčių. Rengiant būsimus socialinius darbuotojus darbui profesiniame lauke, aktualu plėtoti mentorystės reiškinį. Praktikos mentorius – asmuo turintis darbinę patirtį, įgūdžius ir savo vertybių sistemą, yra tam tikros praktinės srities ekspertas. Mentorius yra svarbus asmuo studento praktiniame mokyme: padeda jam mokytis, sumažinti stresą dėl nežinomybės, ugdyti profesinius įgūdžius. Studentas, kuris savo patirtyje turėjo gerą praktikos mentorių, ateityje ir pats gali tapti geru mentoriumi būsimiems specialistams.

Balandžio 5 d. Kauno kolegijos Tauragės skyriuje buvo pradėta vykdyti 40 ak. val. neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programa „Praktikos mentoriaus didaktinė kompetencija ir vaidmuo profesinės veiklos praktikos procese“, skirta socialiniams darbuotojams ir socialinių paslaugų įstaigų vadovams Tauragės regione.

Programos mokymus balandžio – gegužės mėnesiais veda Menų ir ugdymo fakulteto Socialinio darbo katedros vedėja Virginija Kondratavičienė, lektoriai Aušra Kavaliauskienė, Ilona Venckienė ir Ovidijus Grincevičius. Mokymo programos dalyviai yra socialinio darbo specialistai iš Tauragės regione veikiančių įstaigų, iš kurių didelė dalis – Kauno kolegijos Socialinio darbo studijų programos alumnai. Mokymo programos metu būsimiems praktikos mentoriams pristatoma mentorystės samprata ir jos etapai, socialinio darbo profesinės veiklos praktiką reglamentuojantys dokumentai bei studentų praktinio mokymo(-si) pasiekimų vertinimo didaktiniai principai.