Kauno kolegija skelbia viešą konkursą dėstytojų pareigoms (docento, asistento, vyresniojo lektoriaus, lektoriaus) užimti. Pretendentų dokumentų pateikimo etapas truks mėnesį – iki 2025 m. kovo 31 d.
Į dėstytojų pareigas asmenys priimami viešo konkurso būdu 5 metų kadencijai. Darbo pradžia numatoma 2025 m. rugsėjo 1 d. Kviečiami kandidatuoti visi pretendentai, atitinkantys dėstytojų pareigybių kvalifikacinius reikalavimus, kuriuos yra patvirtinusi Kauno kolegijos Akademinė taryba (konkursų į dėstytojų pareigas vykdymo, dėstytojų atestavimo ir veiklos vertinimo, kvalifikacinių ir atestacijos reikalavimų nustatymo tvarkos aprašas).
KONKURSINIŲ VIETŲ SĄRAŠAS:
Alytaus fakultetas
Medicinos fakultetas
Menų ir ugdymo fakultetas
Informatikos, inžinerijos ir technologijų fakultetas
Verslo fakultetas
Pretendentai turi pateikti šiuos dokumentus:
-
- prašymą leisti dalyvauti konkurse pagal nurodytą formą (prašymas);
- gyvenimo ir profesinės veiklos aprašymą (CV);
- išsilavinimą patvirtinantį (-ius) dokumentą (-us) ir jų kopijas (kai duomenų apie išsilavinimą nėra Žmogiškųjų išteklių skyriaus apskaitos sistemoje), jei siunčiama registruotu paštu – šių dokumentų kopijas, patvirtintas notaro);
- akademinės veiklos suvestinę pagal nurodytą formą (suvestinė_docentas; suvestinė_docentas_pripažintas menininkas; suvestinė_asistentas; suvestinė_asistentas_pripažintas menininkas; suvestinė_vyresnysis lektorius; suvestinė_vyresnysis lektorius_pripažintas menininkas; suvestinė_lektorius);
- per pastaruosius 5 metus paskelbtų mokslo, užsakomųjų, metodinių darbų sąrašą (išoriniams pretendentams: jeigu išleista spausdinta knyga, pateikti jos antraštinių lapų, įvado ir turinio kopijas (posėdžio metu galima pateikti originalą peržiūrai, kuris po posėdžio grąžinamas pretendentui); jeigu el. knyga – pateikti jos antraštinius lapus, įvadą ir turinį bei nuorodą internete; jeigu straipsnis – jo kopiją. Kauno kolegijos darbuotojams metodinės, mokslinės ir meno veiklos rezultatams įrodyti turi būti pateikiamas publikacijų ir meno veiklos rezultatų sąrašas, patvirtintas Bibliotekos ir mokslinės komunikacijos centro atstovo parašu;
- veiklos planą 5 metų kadencijai pagal nurodytą formą (planas);
- užsienio kalbos mokėjimo lygį patvirtinantį dokumentą (dokumento pateikti nereikia, jeigu pretendentas turi užsienio kalbos studijų diplomą);
- deklaraciją apie tyrėjo pareigybei nustatytas privalomas kompetencijas pagal nurodytą formą (deklaracija_docentas; deklaracija_asistentas);
- kitus dokumentus, įrodančius mokslinę, pedagoginę veiklą arba kvalifikaciją (pretendento nuožiūra).
Pretendentų dokumentai priimami Žmogiškųjų išteklių skyriuje (Pramonės pr. 20, Kaunas, 1-026 kab. ir 1-063 kab. darbo dienomis nuo 9.00 iki 14.00 val. (pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.30 val.) arba siunčiant registruotu paštu, arba per pasiuntinių paslaugų teikėją adresu Pramonės pr. 20, LT-50468 Kaunas, VšĮ Kauno kolegija, Žmogiškųjų išteklių skyriui, nurodant „Konkursui į dėstytojo pareigas“ arba elektroninio pašto adresu personalas@kaunokolegija.lt.
Kilus klausimų, prašome kreiptis šiais kontaktais:
Tel. nr. +370 689 58 039, +370 689 58 040
El. p. personalas@kaunokolegija.lt
Konkurso komisijos posėdžiai numatomi nuo 2025-05-12 iki 2025-06-27.
Dokumentai turi būti pateikti ne vėliau kaip iki 2025-03-31.
Siūlomas darbo užmokestis (už vieną etatą neatskaičius mokesčių):
Docentas – 3124,45–3570,80 Eur
Asistentas – 2767,37–3213,72 Eur
Vyresnysis lektorius – 2321,02–2588,83 Eur
Lektorius – 2142,48–2410,29 Eur
* Etato dydis gali būti tikslinamas sudarant darbo sutartį.
Pretendentų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ir saugomi ne ilgiau nei reikalinga tinkamam konkurso organizavimui ir vykdymui užtikrinti.
Naudų paketas darbuotojams
Siekiant pritraukti motyvuotus, kompetentingus darbuotojus bei užtikrinti jų gerovę, Kauno kolegijoje stengiamasi atliepti jų poreikius, kurti palaikančią aplinką, užtikrinti profesinį augimą ir savirealizaciją, rūpintis fizine ir emocine sveikata ir kt., todėl kolegijoje dirbantiems darbuotojams siūlome:
-
- Darbo aplinką, kurioje yra svarbios mūsų organizacijos vertybės – atsakomybė, profesionalumas, atvirumas, pagarba bei bendruomeniškumas.
- Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes: vidinius kompetencijų tobulinimo renginius ir mokymus; galimybę mokytis užsienio kalbų; išlaidų, susijusių su dalyvavimu išoriniuose kompetencijų tobulinimo renginiuose, kompensavimą; laisvas dienas savišvietai.
- Tarptautines galimybes: dalyvavimą tarptautinėse stažuotėse ir mokymuose pagal tarptautines mainų programas.
- Asmens gerovės ir sveikatinimo priemones: lygias galimybes ir įvairovę palaikančią aplinką; nemokamas psichologų konsultacijas; nemokamus sporto užsiėmimus kolegijos sporto centre ir sveikatinimo mokymus; galimybę naudotis maldos ir tylos kambariu darbo aplinkoje; papildomas laisvas dienas sveikatai gerinti (profesinės sąjungos nariams), renginius emocinei gerovei stiprinti.
- Finansinių naudų paketą: paramą švenčiant jubiliejų, vestuvių proga, patyrus artimojo netektį, susirgus kritine liga ir pan.
- Galimybes dalyvauti kultūriniame bendruomenės gyvenime: parodose, bendruomenės išvykose, kalėdiniuose renginiuose, laisvalaikio užsiėmimuose ir kt.