Lapkričio 20 – 21 dienomis Kauno kolegijoje vyksta „Praktikos ir karjeros dienos’24“. Šio renginio programoje – Menų ir ugdymo fakulteto Socialinio darbo katedros organizuojama Socialinio darbo forumas „Tarptautiškumas šiuolaikinio socialinio darbo lauke“, kuris lapkričio 21 d. subūrė socialinio darbo lauko skirtingų įstaigų atstovus po kolegijos stogu dalintis patirtimi ir diskutuoti aktualiomis temomis.
„Kviečiame megzti ryšius, o ne kojines. O mūsų ryšiai labai stiprūs“ – tokiais žodžiais socialinio darbo forumą atidarė Socialinio darbo katedros vedėja Virginija Kondratavičienė, dėkodama susirinkusiems partneriams, įstaigų vadovams, kolegoms, socialiniams darbuotojams, studentams.
Sveikinimo žodį tardamas Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto dekanas Albertas Juodeika džiaugėsi mezgamu žmogišku ryšiu ir pabrėžė Socialinio darbo studijų programos išskirtinumą bei reikalingumą. „Mes gyvename labai sudėtingame pasaulyje – globalumas neša daug gėrio, bet kartu ir daug įtampos. Socialinio darbo atstovai, kurdami šeimiškumo jausmą, padeda tas įtampas spręsti“, – pabrėžė A. Juodeika linkėdamas visiems būti kaip šeima.
Akcentuodama tvirtus ir plėtojamus ryšius su Kauno kolegija forumo dalyvius pasveikino dr. Lina Kazokienė, Lietuvos socialinių paslaugų įstaigų vadovų asociacijos pirmininkė. Ji pasidžiaugė, kad forumas vyksta jau kelis metus iš eilės ir kvietė šią tradiciją išlaikyti ir toliau.
Renginio moderatorė Socialinio darbo katedros lektorė dr. Valentina Demidenko akcentavo forumo temos svarbą: „Jei anksčiau vykdome į užsienį ir stebėdavome, ko turėtume išmokti, tai dabar važiuojame ir dalinamės savo gerąja patirtimi ir galime išmokyti kitus. Tai rodo mūsų profesinę brandą, kuria galime didžiuotis.“
Forume buvo pristatyti mokslinio tyrimo „Socialinių darbuotojų tarpkultūrinio bendravimo kompetencijų tobulinimas teikiant pagalbą priverstiniams migrantams“ rezultatai, pasidalinta tarptautiškumo plėtros suponuojamomis galimybėmis ir patirtimis asocijuotose struktūrose, pristatyti tarptautiškumo aspektai Socialinio darbo studijų programoje.
Taip pat dalyviai diskutavo grupėse „Socialinio darbo su karo pabėgėliais ypatumai“, „Geroji patirtis įgyvendinant tarptautinius socialinių paslaugų vystymo projektus“, „Socialinių paslaugų teikėjų tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių ugdymo iššūkiai“, „Socialinio darbo studijų ir praktikos integracijos galimybės, skatinant tarptautiškumą“ temomis.