Balandžio 18 d. į Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Pedagogikos katedros organizuotą seminarą „100 žaidimų kokybiškam vaiko fiziniam aktyvumui“, kurį vedė charizmatiškasis lektorius, Lietuvos sporto universiteto profesorius, fizinio aktyvumo ekspertas prof. dr. Arūnas Emeljanovas, susirinko klausytojai ne tik iš Kauno, bet ir iš Vilniaus, Marijampolės, Raseinių, Panevėžio, Jonavos ir net tolimojo Visagino. Modernioje Kauno kolegijos aktyvaus judesio studijoje, seminaro dalyviai praktiškai išbandė vaikų fizinį aktyvumą skatinančius žaidimus ir, profesoriaus paskatinti, sukūrė net keturgubai daugiau jiems galimų modifikacijų. Tai tik patvirtino, kad pedagogikos moksle nėra nieko „seno“: kūrybiško pedagogo rankose „sena“ tampa nauja ir inovatyvu.

Netradicinė ir paties seminaro organizavimo forma: teorija po praktikos. Po didžiulio laimės hormono dopamino pliūpsnio, atliekant aktyvias užduotis, dalyviai buvo supažindinti su naujausių mokslinių tyrimų rezultatais atsakant į klausimus: kodėl reikia būti fiziškai aktyviems? Kaip, atsižvelgiant į amžių ir gyvenimo būdą, pasirinkti sau tinkančią ir patinkančią fizinio aktyvumo formą? Ką rekomenduoti ugdytinių tėvams ir kaip suvaldyti trenerio ir mokytojo ugdymo metodų disbalansą? Ar ikimokyklinio amžiaus vaikų ir juos ugdančių pedagogų fizinio aktyvumo normos sutampa? Seminaras ,,100 žaidimų kokybiškam vaiko fiziniam ugdymui“ yra labai aktualus mokytojo darbe. Seminaro metu praktiškai išbandyti žaidimai ir jų variacijos tinka įvairaus amžiaus vaikams – nuo ikimokyklinuko iki moksleivio. Teorinėje dalyje pateikta medžiaga atspindi fizinio aktyvumo problemas ir svarbą šiuolaikinėje visuomenėje. Seminaro svarbumą parodo ir teigiami dalyvių atsiliepimai. Keletas jų:

„Smagu, kad miestas turi tokią Kauno kolegiją, kurioje yra visos reikiamos erdvės tiek teorinėms žinioms  įgyti tiek viską išbandyti praktiškai“, – pagyrų seminarui ir Kauno kolegijai negailėjo seminaro dalyvė Martyna.

„Noriu pasidžiaugti gražia bei erdvia Kauno kolegijos sporto sale, kurioje vyko praktinė seminaro dalis, turtinga kūrybiškais, išradingais, aktyviais žaidimais. Smagu buvo padiskutuoti kaip kiekvieną žaidimą būtų galima pritaikyti skirtingoms amžiaus grupėms. Patiko, kad teorinėje dalyje lektorius akcentavo tėvelių įtraukimo į fizinį aktyvumo svarbą, bei vaikų kasdieninio aktyvumo svarbą“, – savo įspūdžiais po seminaro dalinosi  mokytoja Renata.

„Smagu, kad į Kauno kolegiją sugrįžta ne tik pedagogikos fakulteto alumnai, bet atvyksta ir kitų aukštųjų mokyklų absolventai – mokytojai, turintys skirtingas praktines patirtis ir besidomintys ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pedagogikos naujovėmis. Kauno kolegijos erdvės puikiai pritaikytos tiek teorinių, tiek ir praktinių seminarų organizavimui, todėl mūsų katedra ir toliau stengsis atliepti darbo rinkos poreikį, siūlydama aktualius ir profesinį pritaikomumą turinčius renginius.“, – teigė Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto pedagogikos katedros vedėja Asta Jakimavičienė.