Kauno kolegijos Menų akademijoje, Įvaizdžio dizaino studijų programos koordinatorės Violetos Dobrovolskienės iniciatyva, prasidėjo „Mados komunikacijos“ seminaras, kurį sudarys keturių paskaitų ciklas. Paskaitas skaityti buvo pakviesta dešimtį metų tarptautinio aukštosios mados ir gyvenimo būdo žurnalo „L‘Officiel Mada“ vyriausios redaktorės poziciją užėmusi lektorė Jurgita Garbaravičienė.

Pirmojoje paskaitoje su būsimosiomis įvaizdžio dizainerėmis lektorė dalinosi ne tik profesine vyriausios redaktorės, bet ir mados žurnalo leidėjos patirtimi, kalbėjo apie viešųjų ryšių ir reklamos panašumus bei skirtumus, aptarė asmens ir prekės ženklo autentiškos istorijos kūrimo ir viešinimo įtaką jo reputacijai.

Paskaitos pabaigoje J. Garbaravičienė skyrė laiką pokalbiui su Įvaizdžio dizaino studentėmis apie joms aktualias sritis, kuriomis bus papildytas „Mados komunikacijos“ seminarų ciklas.