Kauno kolegijos Justino Vienožinskio menų fakulteto Įvaizdžio dizaino katedros trečiakursė Eglė Ceringė, atlikdama praktiką, bendradarbiavo su prekybos ir laisvalaikio centrų „Mega“.
„Vietą praktikai susiradau savarankiškai. Prekybos centro „Mega“ valdytojai yra UAB „Baltic Red“ – viena didžiausių komercinio nekilnojamo turto plėtros ir valdymo kompanijų Baltijos šalyse. Kompanija turi atskirą marketingo skyrių, kuriame organizuojami pramoginiai projektai: reklaminės kompanijos, žaidimai ir kt. Darbas su kompanijos marketingo skyriumi man pasirodė tarsi didelis neišnaudotų galimybių laukas, leidžiantis išbandyti save, kaip įvaizdžio dizaino srities profesionalę, dirbant su tokio dydžio produktu kaip centras „Mega“, – pasakoja studentė.
Gavusi E. Ceringės pasiūlymą bendradarbiauti, kompanija pripažino, jog nedaug komunikuoja su vartotojais socialiniuose tinkluose ir norėtų jiems skirti daugiau laiko. „Pasitarėme, ką drauge galime nuveikti ir kompanija pasitikėjo manimi, leisdama įvaizdžio kūrimui panaudoti viską, ką galima įsigyti „Megoje“: drabužius, avalynę, aksesuarus, įvairius daiktus ir kt.“, – sako trečiakursė, – „Pasiūliau kelis teminius variantus, su kuriais būtų galima susieti būsimus įvaizdžius: Valentino diena, žiemos išpardavimai, pavasario mados tendencijos, žiemos olimpinės žaidynės. Kompanija išsirinko žiemos olimpinių žaidinių temą, paprašydami per ją akcentuoti išpardavimą.“
Kadangi socialinių tinklų „Facebook“, „Instagram“ vartotojai yra jauni žmonės, E. Ceringės įvaizdžiams pasirinktas jaunatviškas, laisvas, sportinis įvaizdis. „5 – 6 skirtingiems modelio įvaizdžiams mados fotosesijoje panaudojau visas aprangos ir avalynės detales, kurios tuo metu buvo skirtos žiemos išpardavimui, prie bendros visumos priderinau sportinį inventorių – atspindintį žiemos olimpines žaidynes. Daiktus fotosesijai rinkausi iš visų „Megoje“ esančių parduotuvių, pradedant prabangių kailinių salonu ir baigiant populiarių, masinių prekinių ženklų parduotuvėmis“, – pasakoja E. Ceringė, – „Fotosesiją įgyvendinti padėjo fotografė Rasa Jarmalienė, modelį, kuris atspindėtų „Megos“ pirkėją, socialinių tinklų vartotoją – išsirinkau pati, o sukurti lengvai adaptuojami, jaunatviški, žaismingi įvaizdžiai, kuriuose maišiau kasdienio, sportinio stiliaus drabužius su glam detalėmis, paryškino modelio gyvastingumą, energiją ir grožį.“
Su E. Ceringe bendradarbiavusi „Baltic Red“ kompanija džiaugėsi, jog pirmą kartą rezultatas atitiko lūkesčius ir išliko artimu pirminei koncepcijai.