Šiandien Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos trečio kurso studentės dalyko „Ikimokyklinio ugdymo įstaigų veiklos administravimas“ egzamine pristato savo kurtas metodines priemones.
Lektorės dr. Jovitos Starkutės vedamame egzamine studentės ne tik demonstruoja sukauptas žinias, bet ir pristato savo sukurtus inovatyvius metodinius įrankius pedagogams: grįžtamojo ryšio korteles, pirmojo susitikimo su tėvais atmintinę, emocijų atpažinimo, veiklos planavimo priemones bei daugiau nei dvidešimt kitų edukacinių produktų. Šios priemonės padeda efektyviau organizuoti ugdymo procesą, stiprinti bendradarbiavimą su tėvais bei kurti vaikams palankią ugdymo aplinką.
Studentės džiaugiasi, kad šis dalykas skatino jas kūrybiškai pažvelgti į pedagoginį procesą, o išbandytos priemonės puikiai veikia ne tik ugdymo įstaigose, bet ir šeimoje ar tarp draugų. „Negaliu patikėti, kad sukūrėme tokius praktiškai pritaikomus įrankius, kurie gali padėti pedagogams!“ – dalinosi viena iš studenčių. „Daug išmokome apie bendradarbiavimą su tėvais ir administracinį procesą, o svarbiausia – įgijome pasitikėjimo savimi ir savo idėjomis.“
Tokie praktiniai egzaminai leidžia studentėms įsitraukti į realias profesines situacijas, ugdyti kūrybiškumą ir pasiruošti būsimiems iššūkiams darbe. Džiaugiamės būsimų pedagogių inovatyvumu ir gebėjimu kurti vertingus įrankius ikimokyklinio ugdymo specialistams!
Norintys iš arčiau susipažinti su studentų sukurtomis metodinėmis priemonėmis kviečiami apsilankyti ekspozicijoje, kuri eksponuojama Kauno kolegijos 4-ojo aukšto hole (Pramonės pr. 22).