

Pjesėje A. Strindbergas atskleidžia archetipinius įvaizdžius, remdamasis Biblija, kabala, Rytų, skandinavų mitologija, Platono, F. Nyčės filosofinėmis idėjomis, o spektaklio kūrybinė komanda, vedama režisieriaus Deivydo Valentos, į kūrinį pažvelgia kitu kampu, keldami klausimą: į kokį kalėjimą šiandien save uždaro žmogus, gyvenantis laikais, kuriais riba tarp realybės ir sapniško egzistavimo nepaliaujamai nyksta?
Grotesko kupinas spektaklis, kurio vizualų įspūdį ir įtaigumą sustiprina G. Rėpšo ir A. M. Jaščaninaitės kurti kostiumai, suteikia galimybę atsidurti Nežinančiojo, gebančio apnuoginti sapno konstruktą, pozicijoje. Žiūrovas yra raginamas nelikti pasyviu stebėtoju, o tapatintis su pagrindine veikėja, ieškančia atsakymo į klausimą: kaip nubusti?
Kolekcijas kuriančio, tarptautiniuose renginiuose jas pristatančio G. Rėpšo pavyzdys yra puikus įrodymas, jog Mados dizaino studijos pritaikomos skirtinguose kūrybos laukuose, ir tai tik patvirtina faktą, kad Kauno kolegija – arčiau gyvenimo.
Organizatorių nuotr.