Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Pedagogikos katedros Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos studentėms – gruodžio mėnuo itin gausus įvairių svečių ir naujų pažinčių su savo srities specialistais.
„Mano dėstomo dalyko paskaitų ir praktinių susitikimų siekis ir tikslas – įkvėpti būsimus ir esamus mokytojus ieškoti idėjų, būti drąsiems, tikėti savo jėgomis, kurti ir patiems atrasti inovacijas ugdymo(si) procesuose bei įgyvendinti pozityvią transformaciją švietime, pradedant nuo savęs ir savo aplinkos. Juk viskas prasideda nuo kiekvieno iš mūsų!“, – pabrėžia švietimo vadybos dalyko dėstytoja dr. Jovita Starkutė.
Gruodžio 2 dieną studentės turėjo praktinę paskaitą „Antreprenerystės idėjos mokytojo darbe“. Šios paskaitos metu buvo keliami klausimai apie tai, kas yra antreprenerystė, ko ji moko, kokią asmenybę augina, kaip skatina veikti ir mąstyti, kokias idėjas ir naujas galimybes atveria ir kodėl jos svarbios mokytojo darbe. Profesine patirtimi dalinosi net trys antreprenerės.
Kauno Maironio universitetinės gimnazijos ekonomikos ir verslumo mokytoja, „Lietuvos Junior Achievement“ mokytojų tinklo narė Edita Naidaitė, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos lektorė, „Lietuvos Junior Achievement“ mokytojų tinklo direktorė Andželika Rusteikienė ir prekės ženklų strategė, skaitmeninė kūrėja, mentorė Eglė Karalytė dalinosi savo istorijomis, veiklos kryptimis ir skatino būsimos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specialistės kurti bei realizuoti savo idėjas.
Gruodžio 9 dieną dr. J. Starkutė suorganizavo praktinę paskaitą „Darbuotojo patirties kelionė organizacijoje (Personalo valdymo procesai)“, kurioje profesinėmis žiniomis dalijosi ISM Vadybos ir Ekonomikos bei Kauno technologijos universitetuose dirbusi žmogiškųjų išteklių vadybos specialistė Eglė Starkuvienė.
Paskaitos metu studentės per įdomias bei naudingas praktines užduotis buvo supažindintos su personalo procesais, kurie itin aktualūs ugdymo įstaigoms. Žmogiškųjų išteklių vadybos specialistės perduotas žinias būsimos pedagogės galės integruoti į švietimo organizacijų personalo procesus. E. Starkuvienės teigimu, ugdymo įstaigoms išties svarbu pažinti ir kalbėti apie pedagogo kelionę organizacijoje, integruoti personalo procesus ugdymo įstaigose.
„Kiekviena nauja patirtis mus augina kaip asmenybes ir profesionalus, tad šį kartą aš išsinešu supratimą, koks įdomus ir prasmingas yra dėstytojo darbas bei kokią didelę reikšmę studentams turi inovatyvių mokymosi metodų taikymas – diskusijos, praktinės/kūrybinės užduotys, patirties dalijimasis, vizualiniai sprendimai ir kiti metodai yra tai, kas studentus aktyviai įtraukia dalyvauti mokymosi procese“, – dalijasi E. Starkuvienė.
Dėkojame lektorėms už profesinį indėlį ugdant studentus!