Konkurso „Tvari verslo idėja“ organizatorius T. Kazakevičius

Penktadienį, kovo 25 d. 14 val. kviečiame Kauno kolegijos bendruomenę išgirsti, kaip parduodamos verslo idėjos investuotojams. Verslo fakultete vyks pitch konkursas „Tvari verslo idėja“, kurio metu verslo įvedimo į rinką inovacijas darnumo kontekste pristatys ir ištobulintą idėjos konceptą gins patys studentai.

Pitch’inimu vadinamas aiškus vizijos, tikslų, planų išdėstymas, komandos pristatymas klientui. Šis būdas itin paplitęs tarp startuolių, siekiant prisitraukti finansavimą. Siekiant sukurti kuo artimesnę aplinką realiam pitch’inimo formatui, studentai kompetentingai verslo atstovų komisijai išgrynins, kokią problemą jie sprendžia, kokioje rinkoje egzistuoja ir kokie konkurentai joje žaidžia, įrodydami sau ir kitiems, jog yra užtikrinti šios idėjos sėkmės faktoriumi.

Verslo katedros vedėja dr. Raminta Andrėja Ligeikienė pasakoja, kad konkurso idėja gimė modulio „E.verslo organizavimas“ vykdymo metu. „Konkurso formatas pasirinktas kaip vienas iš inovatyvių studijų ir vertinimo metodų. Vertinimo komisiją sudarys verslo atstovai, kurie taip pat aktyviai įsitraukė ir į šio modulio studijų procesą“, – pasakoja ji. Tai  ilgametes daržovių auginimo tradicijas turinčios kompanijos „Bonduelle“, miško gėrybių verslo kompanijos „Fudo“, tarptautinės transporto ir logistikos kompanijos „Hegelmann Group“, gertuvių distributorės  „EQUA Lietuva“, degalinių tinklo operatorės „Circle K Lietuva“ atstovai, kurių kompanijos ne tik sėkmingai taiko, bet ir nuolat ieško naujų aplinkai draugiškų sprendimo būdų.

Konkurso organizatorius „Bonduelle“ vykdomasis direktorius Baltijos šalims Tomas Kazakevičius teigia, jau seniai jautęs poreikį dalintis Baltijos ir kitose Europos rinkose sukaupta verslo patirtimi. Šį profesionalo poreikį atliepė Kauno kolegija, tad T. Kazakevičius jau kurį laiką su paskutiniojo kurso Pardavimų ir marketingo studentais dalijasi realiais tvaraus verslo iššūkiais bei praktikomis, pasikviesdamas tvaraus verslo istorijomis įkvėpti ir kitus Lietuvos bei užsienio verslo lyderius. „Svarbu suprasti, jog taip dažnai minimas tvarus verslas negali tapti rinkodarinė PR kampanija, o veikiau ilgainiui diegiama verslo praktika, užtikrinanti verslo pranašumą bei savanorišką verslo prisidėjimą prie mūsų visuomenės bei planetos gerovės“, – sako verslo profesionalas, papildydamas, jog būtent tokį požiūrį ir tikisi išvysti pitch konkurse, kur studentai bandys „parduoti“ savo idėją.

Kviečiame nepraleisti progos įsitikinti, jog tvarus verslas yra ateities verslas ir  jau šį penktadienį Kauno kolegijoje (202 aud. Pramonės pr. 22A) išvysti savo akimis, kaip vyksta realaus verslo idėjų pitch’inimas!