Kasmetinis Verslo fakulteto Verslo katedros renginys lapkričio 20-23 dienomis sukvies studentus į hakatoną, kurio metu komandos generuos idėjas darbdavio įvaizdžio formavimui, akcentuojant patrauklumą naujų darbuotojų pritraukimui bei darbdavio įvaizdžio galią!

„Tai laikmetis, kuomet yra svarbus ne tik darbo turėjimas. Darbo paieška tampa panaši į apsipirkinėjimą, kai norima patekti į kuo geresnį darbdavio įvaizdį turinčią įmonę. Žmonės nori jausti pasididžiavimą pasakojant apie savo darbovietę kitiems, nes tai priima kaip savo identiteto išraišką. Esanti galimybė laisvai keisti darbus, rinktis iš darbo rinkos pasiūlos, sudaro konkurenciją tarp įmonių, jog pritrauktų trūkstamuosius darbuotojus. O tam, jog būtų įgaunamas įmonės konkurencinis pranašumas darbo rinkoje, reikalinga pasitelkti tam tikrus darbdavio įvaizdžio stiprinimo veiksmus per komunikaciją“, – mintimis dalijasi Verslo katedros lektorė J. Masčinskienė ir atskleidžia darbdavio įvaizdžio svarbą šiuolaikinėje visuomenėje.

Komunikacijos galios darbdavio įvaizdžiui temą padiktavo šių metų renginio partneriai: „Teltonika Networks“ bei „Tomegris“. „Teltonika Networks“ – sparčiai auganti technologijų kompanija, profesionalios tinklo įrangos gamintoja tarptautinėms rinkoms. „Tomegris“ yra  transporto ir logistikos paslaugų teikėja, nuolat plečianti savo veiklą, jog patenkintų esamų ir naujų klientų poreikius. „Verslo dienos 2023“ renginio metu, studentai analizuos šių įmonių įvaizdį ir ieškos sprendimų, kurie leistų pritraukti naujus savo srities profesionalus.

Keturias dienas trunkančiame hakatone lektoriai bei kviestiniai svečiai dalinsis savo mintimis apie komunikacijos galią bei jos stiprinimą. Studentai taip pat lankysis „Teltonika Networks“ ir „Tomegris“ įmonėse. Komandos dirbs prie pasirinktos organizacijos, konsultuosis su mentoriais, o finalinę dieną pristatys intensyvių dirbtuvių metu gimusias idėjas.