Dar šių metų pavasarį Kauno kolegijoje vyko išorinis tarptautinis Verslo studijų krypties vertinimas. Įšanalizavę Verslo fakultete realizuojamas Tarptautinio verslo bei Logistikos studijų programas, Studijų kokybės vertinimo centro (SKVC) ekspertai įvertino jas aukščiausiais balais ir akreditavo maksimaliam laikotarpiui – septyneriems metams.
Tarptautinė komisija pažymėjo, kad Verslo studijų kryptyje realizuojamos studijų programos išsiskiria dideliu akcentu į naujausius pokyčius darbo rinkoje. Ekspertai atkreipė dėmesį, kad fakultete programos nuolat atnaujinamos, atsižvelgiant į naujausius verslo aplinkos pokyčius, skaitmenizaciją ir darbo rinkos reikalavimus, susijusius su inovacijomis, skaitmeninimu ir dirbtinio intelekto plėtra. Taip pat pažymėta, kad atsižvelgiant į sparčius rinkos pokyčius, programų mokymosi rezultatai yra susieti su tokių įgūdžių, kaip kritinio mąstymo, kūrybiškumo ir skaitmeninių įgūdžių ugdymu, kuriuos taip pat labai vertina studentai.
Komisijai itin gerą įspūdį paliko profesionalūs dėstytojai, tarp kurių ir dėstytojai iš užsienio, tokiu būdu studentams užtikrinant tarptautinę patirtį. Tarp Verslo studijų krypties programų stiprybių taip pat paminėtas ryškus dėmesys taikomiesiems tyrimams; studentų, dalyvaujančių mobilumo programose, augimas; dėmesys materialiesiems ištekliams, užtikrinant profesinę mokymosi aplinką; modernių studijų metodų įvairovė, įvertintas aktyvus alumni įtraukimas į studijų kokybės procesą.
Pasak ekspertų, Tarptautinio verslo bei Logistikos studijų programų struktūra leidžia siekti numatytų studijų rezultatų, paruošti aukštos kvalifikacijos specialistus, turinčius visas reikiamas žinias, mokslinius tyrimus ir asmeninius įgūdžius bei socialinius gebėjimus dirbti įvairiose organizacijose sparčiai kintančiomis rinkos sąlygomis.
Tarptautinio verslo bei Logistikos programos buvo vertinamos, atsižvelgiant į šiuos kriterijus: numatyti ir pasiekti studijų rezultatai bei studijų planas; mokslo (meno) ir studijų sąsajos; studentų priėmimas ir parama; mokymas ir mokymasis, studentų rezultatai ir absolventų užimtumas; dėstytojai; studijavimo priemonės ir ištekliai; studijų kokybės valdymas ir visuomenės informavimas.