Stiprėjantis socialinės atsakomybės vaidmuo verslo organizacijose keičia įprastus rinkodaros principus. Balandžio 28 d. 10 val. Verslo fakulteto Verslo centras kviečia dalyvauti nuotolinėse praktinėse dirbtuvėse (anglų k.)  „Social Marketing for Businesses: Using it for Good“, kurias ves viešnia iš Nyderlandų, marketingo agentūros AnGOen įkūrėja Vera Wamsteeker.

Susitikimo metu bus aptarta:

  • Kas tinka / netinka socialinei rinkodarai?
  • Kaip ji veikia (4 žingsnių gidas)?
  • Kaip kiekvienas iš mūsų gali pagerinti žmonių gyvenimą, įgyvendindamas socialinės rinkodaros idėjas?

„Realizuokime tavo idėjas – registruokis į nemokamas dirbtuves ir įdarbink savo kūrybingas smegenis spręsti tikras verslo problemas“, – ragina socialinės rinkodaros guru Vera Wamsteeker.

Plačiau apie lektorę:

Vera Wamsteeker, asm. arch. nuotr.

Vera Wamsteeker – gyvenanti Enschedėje, mieste Nyderlandų rytuose, turinti ilgametę kūrybos direktorės patirtį didelėje dizaino agentūroje. „Atėjo laikas judėti toliau ir fokusuotis ten, kur tikrai jaučiu  pašaukimą – kurti prekės ženklus, kuriems rūpi.“ Valdydama marketingo agentūrą AnGOAn, Vera padeda socialiai atsakingiems prekės ženklams rasti savo pašaukimą ir kurti tokią reklamą, kuri patiktų ir nustebintų jų vartotojus.