Kviečiame dėstytojus į nuotolinį seminarą, skirtą žaidimų taikymo galimybėms studijų procese aptarti! Renginio metu bus pristatyti inovatyvūs mokymo metodai aukštajame moksle, o įžvalgomis dalinsis kviestinis svečias iš Austrijos – žaidimais grįsto mokymosi ekspertas Thomas Kunze. Seminaro dalyviai sužinos, kaip efektyviai integruoti žaidimus į studijų procesą bei pasiruošti ateities švietimo iššūkiams.

Žaidimų taikymas švietime yra perspektyvi sritis, skatinanti interaktyvų mokymąsi. Tačiau daugelis pedagogų vis dar abejoja šios metodikos nauda. Net ir taikydami žaidimus, jie dažnai renkasi paprastesnius variantus, kuriuos lengva integruoti į paskaitas, neįdedant daug laiko ar pastangų. Tuo tarpu žaidimų potencialas švietime yra didžiulis – jie suteikia galimybę pasinaudoti tiesioginiu grįžtamuoju ryšiu, skatinti vidinę studentų motyvaciją. Vis dėlto šis potencialas dažnai lieka neišnaudotas dėl esamų kliūčių, tokių kaip dėstytojų galimybių trūkumas pasirinkti žaidimus, tinkamus jų dėstomam dalykui ir specifiniams mokymo iššūkiams.

Šiame nuotoliniame seminare bus nagrinėjamas šiuolaikinis žaidimais grįstas mokymasis, jo iššūkiai, apribojimai ir galimybės. Dalyviai susipažins su praktiniais pavyzdžiais, kaip žaidimai taikomi studijų procese, gilinsis į sąvokų „žaidimai“, „žaidybinimas“ bei „žaidimais grįstas mokymasis“ prasmę bei jų taikymo specifiką.

Data: 2024 m. gruodžio 13 d.

Laikas: nuo 13 iki 13:45 val. (Lietuvos laiku)

Pranešėjas: Thomas Kunze, „Games Institute Austria“ įkūrėjas, Viena (Austrija)

Užsiregistravusiems seminaro dalyviams dieną prieš renginį bus išsiųsta prisijungimo nuoroda el. paštu. Be to, visi užsiregistravę dėstytojai gaus dovaną – elektroninį mokymo vadovą apie žaidimų taikymą ugdymo procese (anglų kalba).

Apie pranešėją:
Švietimo srityje beveik 20 metų dirbantis ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų mokytojo ir trenerio patirties. Per savo profesinę karjerą jis sukaupė išskirtinę kompetenciją žaidimais grįsto mokymosi srityje, šį metodą taikydamas skirtingose šalyse, įvairiuose švietimo lygmenyse. Jo sukaupta patirtis suteikė jam gilų supratimą apie švietimo sektoriaus iššūkius skaitmeninėje eroje – nuo dirbtinio intelekto plėtros iki poreikio ugdyti studentų pasirengimą ateities veikloms jau šiandien.

Thomas yra „Games Institute Austria“ įkūrėjas, skaitmeninio ir inovatyvaus švietimo konsultantas, dirbantis su edukacinėmis bei mokslo institucijomis. Jis yra pripažintas žaidimų kultūros, žaidimų dizaino, žaidimais grįsto mokymosi specialistas, aktyviai prisidedantis prie naujų metodų diegimo.

Jo kuriami edukaciniai pabėgimo kambariai skirti ne tik mokymui, bet ir mokslo komunikacijai, vertinimui, darbuotojų atrankai bei profesiniam tobulėjimui. Thomas taip pat specializuojasi e-sporto edukacijoje, tiria skaitmeninės kultūros bei mokymosi sąsajas. Bendradarbiaudamas su partneriais Europoje ir už jos ribų, jis dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose projektuose, kurie siekia inovacijų švietime.