Turizmo ir viešbučių vadybos trečiakursiai, vedini tikslo kelionių organizavimo ir kitų paslaugų teikėjų veiklą bei valdymo procesus pažinti iš praktinės ir organizacinės pusės, rudens semestro pabaigą pažymėjo vizitais į Vilniuje įsikūrusias turizmo organizacijas: MO muziejų bei kelionių organizavimo agentūrą „Kelionių laikas“.

Sausio 17 d., lankydamiesi šiuolaikiškumu pulsuojančiuose meno namuose būsimieji turizmo vadybininkai susitiko su rinkodaros ir pardavimų vadove Egle Dvileviče ir komunikacijos vadove Indre Lelevičiūte. Jos studentams pristatė, kaip kuriamos paslaugos ir pritraukiami lankytojai, kokią vietą MO muziejus užima turizmo sektoriuje ir iš kokių užsienio šalių sulaukia daugiausia lankytojų. Taip pat aptarė keliaujančio muziejaus idėją – atskleidė, ar tai pasiteisina, ir kokio interesuotumo sulaukia iš vietinių bendruomenių. Mo muziejus šiuolaikiškumu pulsuoja ne tik savo architektūra, bet ir požiūriu į tvarumą. Organizacijos šūkis – „Vidinio pasaulio klimatas tiek pat svarbus“. Susitikimo metu jau netrukus į darbo rinką žengsiantiems specialistams buvo pristatyta organizacijos tvarumo idėja bei jos sklaida visuomenei.

Be abejonės, studentams buvo suteikta galimybė susipažinti su šiuo metu eksponuojamomis parodomis: fotografijų paroda „Permainų šventė“, kurioje analizuojama šventės tema įvairiais aspektais – nuo asmeninių švenčių, koncertų, subkultūrų šventimų iki valstybinių, oficialių minėjimų; muziejaus mažojoje salėje veikiančia tapybos darbų paroda „Jaunojo tapytojo prizas 2021“, kurioje eksponuojamas ir konkurso laimėtojo Dominyko Sidorovo darbas; muziejaus pirmajame aukšte veikiančia Laisvydės Šalčiūtės darbų paroda „Pro V. B. prizmę: Laisvydės Šalčiūtės kūryba“.

Lankydamiesi kelionių organizavimo agentūroje „Kelionių laikas“, trečiakursiai susitiko su direktore Ilona Jozieniene, kuri pasidalijo praktine patirtimi apie kelionių organizavimo veiklas. Agentūros vadovė supažindino su šios srities valdymo procesais iš organizacinės pusės, papasakojo apie tiesioginį turizmo sektoriaus paslaugų teikimą ir įmonių veiklos principus bei metodus, supažindino su turizmo paslaugų darbuotojų funkcijomis bei pareigybėmis.