Praėjusią savaitę Verslo fakultete vyko Komunikacijos katedros kartu su partneriais iš Thomas More (UAS) ir Rezekne Academy of Technologies (Latvija) organizuojama mišrioji intensyvioji programa (BIP) International Business and Marketing: the Baltic States.
Pasirengiamasis darbas nuotoliniu būdu prasidėjo dar spalio 12 d. ir tapo galimybe studentams iš skirtingų šalių susiburti į tarptautines komandas. Mišriosios intensyviosios programos užduotis – tirti ir atrasti galimybes keturiems belgiškiems prekių ženklams įeiti į Baltijos šalių bei Lietuvos rinkas, paruošiant tam pritaikytą marketingo planą. Tai ne tik įdomus iššūkis, bet ir vertinga patirtis, leidžianti jauniesiems specialistams praktiškai pritaikyti savo žinias.
Projekto fizinė savaitė vyko lapkričio 20-24 dienomis, kurių metu studentai tęsė darbą tarptautinėse komandose, gyvų vizitų metu aplankė UAB „Genys Brewing“, UAB „DPD Lietuva“ įmones, klausėsi savo srities ekspertų paskaitų ir susipažino su vietine kultūra bei tradiciniais patiekalais.
Projekte dalyvavę prekių ženklai: „Lindemans“, „I just love breakfast“, “Superbon“ ir „Supersec“. Iš viso mišriosios intensyviosios programos metu į kolegiją atvyko 43 studentai iš užsienio institucijų.