Lapkričio 12–14 dienomis

 

Sakoma, kad miesto įvaizdžio formavimas prasideda nuo gyventojų, tačiau tai – gerokai sudėtingesnis procesas, prilyginamas prekės ženklo įvaizdžio kūrimui. Miestas yra didelis organizmas, kurio įvaizdį formuoja tokie veiksniai, kaip fiziniai miesto aplinkos elementai, infrastruktūra, jau minėti gyventojai ir, žinoma, sąmoningai suplanuota komunikacija. Kasmetinio Verslo fakulteto renginio „Verslo dienos 2019“ tema – „Miesto įvaizdis: esame, atrodome, norime būti“. Renginyje kviečiami dalyvauti visų studijų programų studentai.

Registracijos anketa:

Kauno kolegijos naujai užmegztos partnerystės su Raseinių rajono savivaldybe vaisius – jau kitą savaitę, lapkričio 12–14 dienomis, Kauno kolegijos studentus subursiantis hakatonas. Jo metu studentai, dirbdami grupėse, generuos idėjas Raseinių miesto įvaizdžiui formuoti ir žinomumui Lietuvos mastu didinti. „Per Raseinius teka garsioji upė Dubysa, stovi aukščiausias Lyduvėnų tiltas ir plėtojamas religinis turizmas Šiluvoje. Daugelis žino, kad čia gyveno tokios asmenybės, kaip poetas Maironis, alpinistas Vladas Vitkauskas, teatro režisierius Eimuntas Nekrošius ir daugelis kitų. Apie Raseinius galima kalbėti ilgai, tačiau kaip juos mato Lietuva? Džiaugiamės, kad į šį klausimą atsakymą surasti padės Kauno kolegijos studentai“, – sako Kauno kolegijos Verslo fakulteto absolventė, Raiseinių raj. savivaldybės Administracijos direktoriaus referentė Ema Uosytė.

Verslo katedros vedėja dr. Raminta Andrėja Ligeikienė pabrėžia, kad daugelį metu vykstančios „Verslo dienos“ kas kartą yra kitokios: „Tradicija tapęs renginys visada sulaukia didelio bendruomenės dėmesio ir kasmet atliepia vis kitą temą. Pernai gilinomės į socialinio verslo idėją, o šiemet einame visai kitu, tačiau ne mažiau svarbiu keliu – miesto įvaizdžio formavimo. Taip pat mus ypač džiugina naujai užsimezgusi, tačiau daug žadanti partnerystė su Raseinių rajono savivaldybe.“

Pirmąją hakatono dieną „Verslo dienų“ svečiai ir dalyviai išgirs Kauno kolegijos Verslo fakulteto dėstytojų Laimos Jasevičiūtės-Ufartienės ir Vilijos Mieliauskienės pranešimus apie miesto įvaizdžio formavimo modelius ir tyrimo metodus. Iš karto po to, „Kaunas IN“ direktorius Tadas Stankevičius studentams pristatys Kauno miesto įvaizdžio formavimo atvejį. Po pažinties su teorija, burtų keliu bus suformuotos studentų grupės, kuriose jie bandys atsakyti į klausimą: Raseinių įvaizdis – koks jis?

Per kitas dvi ateinančias dienas studentai atliks tyrimą Kauno ir Raseinių miestuose, gautus duomenis apdoros ir apibendrins. Paskutiniąją dieną dalyviai išgrynins komandose kilusias idėjas ir Kauno kolegijos bei Raseinių savivaldybės atstovų komisijai pristatys rekomendacijas Raseinių miesto įvaizdžio formavimui ir žinomumo didinimui. Geriausias idėjas pasiūliusios komandos bus apdovanotos rėmėjų prizais.