Verslo fakultete Tarptautinį verslą studijuojantys antro kurso studentai, kurie pavasario semestre turi  „Integruotųjų marketingo komunikacijų“ modulį, kartu su Verslo katedros lektore Smilte Juraite vyko į Ąžuolyno biblioteką, kur gilinosi į šios organizacijos vykdomą vidinę bei išorinę komunikaciją. Vizito metu bibliotekos darbuotojos pristatė studentams bibliotekos veiklą ir pasidalijo savo darbo patirtimi bei komunikacijos iššūkiais.

Lektorė S. Juraitė stebėjosi sužinojusi, kad studentai nėra buvę šioje didžiausioje Kauno miesto bibliotekoje, kuri 2024 m. sausio mėnesį po modernizacijos vėl atvėrė duris visuomenei. Ąžuolyno biblioteka, esanti Radastų g. 2, Kaune, tapo ne tik žinių šaltiniu, bet ir kultūros bei laisvalaikio erdve, pritaikyta įvairioms veikloms. „Man svarbu, kad studentai matytų, kaip teorinės žinios pritaikomos realiame pasaulyje. Tokios išvykstamosios paskaitos leidžia ne tik susipažinti su komunikacijos procesais organizacijose, bet ir praktiškai spręsti realius iššūkius. Siekiu, kad studentai kuo daugiau mokytųsi per patirtį ir suprastų, kaip jų įgytos žinios gali būti pritaikytos profesinėje veikloje“, – mintimis dalijosi Verslo katedros lektorė S. Juraitė.

Bibliotekos darbuotojos supažindino studentus su komunikacijos strategijomis, tikslinėmis auditorijomis, pozicionavimo ypatumais bei iššūkiais, su kuriais susiduria, siekdamos pritraukti skirtingas auditorijas. Ypatingas dėmesys buvo skirtas jaunimo auditorijai, kuri, pasak darbuotojų, yra viena sunkiausiai pasiekiamų ir sudominamų grupių. Po pristatymo studentai susipažino su bibliotekos erdvėmis ir jiems buvo pavesta sukurti komunikacijos kampaniją pasirinktai tikslinei auditorijai. Užduotis apėmė šūkio sukūrimą, kampanijos idėjos vystymą, vizualinių sprendimų maketavimą bei komunikacijos kanalų ir priemonių parinkimą.

Studentai nuoširdžiai džiaugėsi galimybe ne tik susipažinti su įdomia dar nelankyta vieta, bet ir atlikti realią atvejo analizę, ieškant būdų, kaip pritraukti jaunus žmones į biblioteką. Ši išvykstamoji paskaita suteikė studentams vertingos praktinės patirties ir leido geriau suprasti komunikacijos iššūkius bei sprendimus kultūros įstaigose.