Doc. dr. Marijana Prodanovič

Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Kalbų centro docentės Marijanos Prodanovič straipsnis publikuotas prestižiniame Scopus (Q2) duomenų bazėje referuojamame žurnale “The Journal of Continuing Higher Education” ( JCHE).

Publikacijoje analizuojama mišrios intensyvios programos (angl. „Blended Intensive Programme“ (BIP) koncepcija, o kaip vienas iš sėkmingų pavyzdžių pristatomas Kauno kolegijoje įgyvendintas tarptautinis BIP projektas, kurį organizavo fakulteto Kalbų centras. Straipsnyje aptariamos ir idėjos, kuriomis grindžiamos 2023 ir 2024 m. akademiniam personalui skirtos mišrios intensyvios programos, atsižvelgiant į Europos Komisijos pasiūlymus dėl judumo aukštojo mokslo srityje. Keliami klausimai, kaip tokios iniciatyvos gali prisidėti prie švietimo sistemos lankstumo ir atitikti nuolat kintančius darbo rinkos poreikius, su kuriais susiduria įvairių sričių specialistai visoje Europoje.

Šio tipo programos skatina tarpinstitucinį bendradarbiavimą, stiprina dėstytojų kompetencijas ir suteikia studentams galimybę ugdyti tarpkultūrines bei profesines kompetencijas tarptautinėje aplinkoje.

Straipsnį skaitykite čia: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/07377363.2025.2523608?needAccess=true

Didžiuojamės, kad docentė Marijana Prodanovič skleidžia žinią apie Kauno kolegijos veiklas tarptautiniu mastu. Studentai, pasirinkę studijas kolegijoje, mokosi iš aktyviai akademinėje erdvėje veikiančių profesionalų, kurie savo pavyzdžiu įkvepia siekti aukščiausios kokybės ir atvirumo pasauliui.