Įvykęs madų renginys „Future Gen“, kurį inicijavo ir organizavo fakulteto socialinis partneris DP Acetate, susilaukė ypatingo dalyvių dėmesio. Tai išskirtinis projektas, apjungęs inovacijas, kūrybą ir tarpinstitucinį bendradarbiavimą – jame susitiko Vilniaus dizaino kolegijos ir Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Menų akademijos Mados dizaino studijų programos I–II kurso studentai.
Jaunieji kūrėjai iš DP Acetate pateiktų acetatinių audinių, išaustų iš jų gaminamų verpalų, sukūrė drabužių modelius ir pristatė juos konkurse.

Konkurso nugalėtoja tapo Lina Grubliauskaitė. Siekdama sukurti originalų drabužių dekorą, ji plėšė audinį, taip išgaudama spurumą. Sukurto švarko atlapams ir antkišeniams dekoruoti L. Grubliauskaitė panaudojo reljefinę šenilo techniką, sluoksniuodama įvairių spalvų audinius. Storesnį audinį kūrėja panaudojo švarkams, o plonesnį – dekorui: plėšytoms, netvarkingoms detalėms. „Šis audinys labai gražiai plyšta, išeina daug atskirų siūlų ir taip galime išgauti įdomų efektą“, – kalbėjo konkurso nugalėtoja, pristačiusi tris drabužių modelius.
Kauno kolegijoje antrame kurse studijuojanti būsima dizainerė drabužiais atspindėjo minčių chaosą. Pastelinės spalvos simbolizuoja, kad mes visi turime kaukių ir su mumis yra viskas gerai, gyvenimą regime pro rožinius akinius. O suplyšusios detalės atspindi išsiveržiančias mintis, kurios mums trukdo gyventi, ir tai, ką bandome paslėpti po spalvomis.
Būsima dizainerė pristatė švarką-suknelę, kelnių ir švarko kostiumėlį, taip pat švarką iš medvilnės audinio su acetatinio audinio detalėmis ant atvartų bei satino ir plėšyto satino dekoracijomis. „Niekada anksčiau neteko dalyvauti panašiame konkurse, patirtis įdomi. Labai smagu pasimatuoti dizainerės profesiją“, – kalbėjo studentė.
Originalumu ir drąsiu požiūriu stebino ir kiti renginio dalyviai – Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Menų akademijos mados dizaino studijų programos antro kurso studentės. Emita Danisevičiūtė savo sukurtame drabužyje panaudojo abi audinio puses, taip parodydama jo įvairiapusiškumą. Meda Mikalauskaitė panaudodama acetatinius audinius sukūrė sudėtingos konstrukcijos korsetus, kuriuose atsispindi ne tik techninis tikslumas, bet ir subtilus estetikos pojūtis.
Ugnė Černauskaitė, Tėja Macijauskaitė, Gertrūda Sokaitė kūrybiškai eksperimentavo su audiniu, ieškodamos netradicinių formavimo galimybių. Kurdamos drabužius jos panaudojo epoksidinę dervą – į ją panardintus acetatinius audinius formavo ant manekeno, taip išgaudamos netikėtus, skulptūrinius siluetus.
Visą straipsnį skaitykite čia.
Portalo 15min.lt inf.