2030-aisiais – 33 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje bei 3,5 mlrd. Eur siekianti įmonių grupės apyvarta, – štai tokiais ateities planais su naujienų portalu „Delfi“ dar lapkričio pradžioje dalijosi „Teltonikos“ įmonių grupės įkūrėjas ir prezidentas Arvydas Paukštys. Vedina šių užmojų, technologijų įmonė pagalbos prašyti atsigręžė į studentus, padiktuodama kasmetinio Verslo fakulteto Verslo katedros renginio „Verslo dienos 2021“ hakatono tematiką ir mesdama iššūkį kolegijos studentams – išsiaiškinti, kokiomis priemonėmis formuoti patrauklaus darbdavio įvaizdį.

Lapkričio 15–17 d. vykusio renginio metu šešios komandos plėtė žinias talentų paieškos, įmonės įvaizdžio tematiniame lauke, vizitavo įmonėje „Teltonika Networks“ ir susipažino su čia vykstančiais procesais iš vidaus, analizavo, atliko tyrimus ir savo idėjas išgrynino, pasitelkdami mentorių pagalbą. Renginio dieną buvo išgirsta daugybė pasiūlymų: jaunieji tyrėjai akcentavo socialinių tinklų suaktyvinimą, programėlių pritaikymą, vizitavimą gimnazijose bei aukštosiose mokyklose ir pan.

Anot vertinimo komisijos, geriausiai iššūkį įveikė bei 500 Eur premiją laimėjo Tarptautinio verslo bei Turizmo ir viešbučių vadybos studenčių komanda, pateikusi penkis pasiūlymus, akcentuojant veiksmų planą įmonės reprezentacijai socialiniame tinkle „TikTok“. Laimėjimas, anot komandos narių, buvo netikėtas: „Buvome nusiteikusios optimistiškai tačiau pirmosios vietos nesitikėjome. Galutinis vertintojų komisijos verdiktas maloniai nustebino mūsų komandą“, – džiaugsmo neslėlė Tarptautinio verslo trečiakursė Gudrūna Vyšniauskaitė. Naujos žinios, galimybė susipažinti su įmone iš vidaus bei darbo procesais – visa tai, anot susibūrusios komandos, kuria didžiulę vertę profesiniu keliu žengiantiems studentams.

Patraukliausio darbdavio įvaizdžio tema, anot merginų, itin aktuali šių dienų kontekste. „Perskaičius temą ir užduotis viskas atrodė gana paprasta, bet pradėjus analizuoti įmonės naudojamus darbuotojų pritraukimo metodus ir vidinius procesus susidūrėme su iššūkiu, išskiriant įmonės silpnąsias vietas. „Teltonika Networks“ yra išties puikiai įvaldžiusi daugelį pritraukimo strategijų, todėl, galvojant tobulinimo pasiūlymus, teko pasukti galvą“, – atvirauja Tarptautinio verslo trečiakursė Laura Lipnickaitė.

Dalyvavimas projektuose bei hakatonuose, anot dalyvių, padeda tobulėti ir kaip asmenybei, ir kaip būsimam darbuotojui. „Kiekvieno projekto metu yra sužinoma naujų dalykų, praktiškai pritaikomos įgytos žinios ir, aišku, užmezgamos naujos pažintys, kurios pravers ateityje“, – įvardindama įspūdžius po renginio, mintimis dalijosi Turizmo ir viešbučių vadybos trečiakursė Kamilė Judickaitė, ragindama ir kitus studentus sudalyvauti panašiuose renginiuose.

Kasmetinis Verslo katedros renginys „Verslo dienos 2021“ jau keletą metų iš eilės siekia studentų gebėjimus prisitaikyti prie realių darbo sąlygų, kartu kuriant pridėtinę vertę verslui. Šiam tikslui įgyvendinti pasitelkiamas hakatono formatas – problemos sprendimui sutelkiant įvairių sričių studentus. Remiantis ankstesnių metų patirtimi, galimybė iš pirmų lūpų išgirsti šviežiausias mintis ir pasiūlymus tampa itin vertinga informacija įmonei, siekiant atrasti naujus sprendimų būdus ir realizuoti juos verslo procesuose.